nyt kun on kesäkelejä piisannut, niin mitä teidän iho tykkää auringosta? Senhän pitäisi auttaa ja aluksi auttoikin, mutta jotenkin nyt kun on ollut paljon auringossa niin tuntuu että se ärsyttää läiskiä. Eivät ole suurentuneet mutta ärhäkämmän näköisiä ovat. Ja olen kyllä lotrannut aurinkorasvan kanssa.
Muuten, kannattaisiko nyt vähentää daivonexin käyttöä, jos se ja aurinko tavallaan kumoavat toisensa, siis jos olen oikein käsittänyt niin molemman hillitsevät ihosoluja, niin jos ne saa nyt liikaa tätä "hillitsevää" vaikutusta? :D joo toivottavasti en ole ihan hakoteillä noiden vaikutusten suhteen.
psori
2
483
Vastaukset
- wauziwau
Katso sivulta wauziwau.fi yksinkertaista helppoa hoitoa kotona. Erikoisvaloa ihottumaasi silloin kun haluat, ilman UV-säteitä.
- kuivanahka
Aurinkoa on tullut "nautittu" ja sen pitäisi auttaa, mutta silti paikat ärtyvät ja iho halkeilee helpommin. Tähän on syynä ihon kuivuminen, joten rasvaa pitäisi sitten antaa iholle enemmän siis perusvoidetta.
Mitä tulee lääkkeisiin niin olen lääkerasvat laittanut iltaisin ja aamulla taas ollut valmis aurinkossa oleilemaan kun rasvat on imeytyneet ja vaikuttaneet. Näin saan ympärivuorokautisen melko tasaisen hoidon.
Parempaa kohti, mutta hitaasti. Syksyä ei onneksi vielä tarvitse miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186844Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam464523Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723682Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272694Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282421Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221896Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981388Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191214Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88878