Oliko kukaan tänään matematiikan valintakokeissa? Mä kävin ja en ymmätänyt yhtään mitään koko kokeesta :(
Miten muilla meni? Oliko koe vaikea?
Miten muilla meni pääsykokeet?
8
418
Vastaukset
- yo08
Vastasin kaikkiin viiteen kysymykseen, olen tähän mennessä yhen virheen muistanu eli oletin jossain että jos sin x = a/b niin cos x = b/a :D
mutta muuten pitäisi olla ihan oikeita vastauksia ellei muita huolimattomuusvirheitä tullut. Ainoa hankaluus olisi ehkä ollut muistaa kaavoja mutta niitäkään ei kovin paljon tarvinnut eli aika helppo koe. - nempukka
Sain onneksi tehtyä neljä tehtävää viidestä, mut en kyllä oo mitenkään vakuuttunut siitä miten oikein ne tuli tehtyä :D huomas kyllä että on vähän päässyt vuodessa lukion matikka unohtumaan vaikka yritinkin kertailla pitkin kevättä... Kieltämättä oli siinä mielessä aika hankala, että olis pitäny muistaa kaavoja ulkoa :S piti vain yrittää mennä kiertotietä --> paljon piiiiitkiä laskuja ---> suurempi riski tehä pahoja virheitä.
Tuli kieltämättä ainakin sen komion pinta-alaksi muistaakseni vähän arvelluttava vastaus mutta saa nähdä...
Inhottavaa on vain kun joutuu odottamaan niitä tuloksia nyt kauhun sekaisin tuntein kun ei ole oikein varma siitä kokeesta :s - Kouvola89
Yllättävän hyvin meni. oon kattonu noita vanhoja kokeita tällä viikolla ja niistä oon saanu ehkä kunnolla tehtyä vain yhden tehtävän :D Mut nyt sain vastaukset neljään tehtävään! Eli mun mielestä se oli helppo verrattuna noihin edellisiin vuosiin. :) Tosin mullakin tuli muutama tehtävä tehtyä vähän pidemmän kaavan mukaan kun en muistanu kaavoja :< ja sit muutamat merkitsemis tavat oli täs vuoden mittaan unohtunu.
On se ihmismuisti sitten jännä, kun kaiken niin nopeasti unohtaa (pekka routalempi imitaationa) - J
Vähän epävarma vaikutelma jäi tuosta, mutta saa nähdä sitten.
Mita muuten saitte vastaukseksi 1.tehtävään, pallotehtävään ja kolmionpinta-alaan?- .
Muistaakseni vastasin 320 000 euroa, 80% mahdollisuus ja kolmioon tais tulla joku murtoluku, en muista tarkalleen.
- nempukka
Juu no ekaan mie sain muistaakseni jotain 200 000...en kyllä oo yhtään varma :s ja tuota todennäköisyyslaskennan tehtävää en tehny ollenkaan kun en siitä muista enää lukioajoilta yhtään mitään :D ja kolmioon tuli joku hyvin absurdi murtoluku :D toivon että niistä laskuista tulee jotain pisteitä kun veikkaan vähän että vastaukset ovat hieman männikössä :D
- .,.
. kirjoitti:
Muistaakseni vastasin 320 000 euroa, 80% mahdollisuus ja kolmioon tais tulla joku murtoluku, en muista tarkalleen.
en muista mitä tuli ensimäiseen; aika sekava tehtävä oli. todennäköisyydeks sain 4/5, kolmion pinta-ala jäi arvailuks.
- saitte-
nempukka kirjoitti:
Juu no ekaan mie sain muistaakseni jotain 200 000...en kyllä oo yhtään varma :s ja tuota todennäköisyyslaskennan tehtävää en tehny ollenkaan kun en siitä muista enää lukioajoilta yhtään mitään :D ja kolmioon tuli joku hyvin absurdi murtoluku :D toivon että niistä laskuista tulee jotain pisteitä kun veikkaan vähän että vastaukset ovat hieman männikössä :D
tehtävistä 2, 3? itellä tais olla 1/6 pinta-ala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066