Oliko kukaan tänään matematiikan valintakokeissa? Mä kävin ja en ymmätänyt yhtään mitään koko kokeesta :(
Miten muilla meni? Oliko koe vaikea?
Miten muilla meni pääsykokeet?
8
416
Vastaukset
- yo08
Vastasin kaikkiin viiteen kysymykseen, olen tähän mennessä yhen virheen muistanu eli oletin jossain että jos sin x = a/b niin cos x = b/a :D
mutta muuten pitäisi olla ihan oikeita vastauksia ellei muita huolimattomuusvirheitä tullut. Ainoa hankaluus olisi ehkä ollut muistaa kaavoja mutta niitäkään ei kovin paljon tarvinnut eli aika helppo koe. - nempukka
Sain onneksi tehtyä neljä tehtävää viidestä, mut en kyllä oo mitenkään vakuuttunut siitä miten oikein ne tuli tehtyä :D huomas kyllä että on vähän päässyt vuodessa lukion matikka unohtumaan vaikka yritinkin kertailla pitkin kevättä... Kieltämättä oli siinä mielessä aika hankala, että olis pitäny muistaa kaavoja ulkoa :S piti vain yrittää mennä kiertotietä --> paljon piiiiitkiä laskuja ---> suurempi riski tehä pahoja virheitä.
Tuli kieltämättä ainakin sen komion pinta-alaksi muistaakseni vähän arvelluttava vastaus mutta saa nähdä...
Inhottavaa on vain kun joutuu odottamaan niitä tuloksia nyt kauhun sekaisin tuntein kun ei ole oikein varma siitä kokeesta :s - Kouvola89
Yllättävän hyvin meni. oon kattonu noita vanhoja kokeita tällä viikolla ja niistä oon saanu ehkä kunnolla tehtyä vain yhden tehtävän :D Mut nyt sain vastaukset neljään tehtävään! Eli mun mielestä se oli helppo verrattuna noihin edellisiin vuosiin. :) Tosin mullakin tuli muutama tehtävä tehtyä vähän pidemmän kaavan mukaan kun en muistanu kaavoja :< ja sit muutamat merkitsemis tavat oli täs vuoden mittaan unohtunu.
On se ihmismuisti sitten jännä, kun kaiken niin nopeasti unohtaa (pekka routalempi imitaationa) - J
Vähän epävarma vaikutelma jäi tuosta, mutta saa nähdä sitten.
Mita muuten saitte vastaukseksi 1.tehtävään, pallotehtävään ja kolmionpinta-alaan?- .
Muistaakseni vastasin 320 000 euroa, 80% mahdollisuus ja kolmioon tais tulla joku murtoluku, en muista tarkalleen.
- nempukka
Juu no ekaan mie sain muistaakseni jotain 200 000...en kyllä oo yhtään varma :s ja tuota todennäköisyyslaskennan tehtävää en tehny ollenkaan kun en siitä muista enää lukioajoilta yhtään mitään :D ja kolmioon tuli joku hyvin absurdi murtoluku :D toivon että niistä laskuista tulee jotain pisteitä kun veikkaan vähän että vastaukset ovat hieman männikössä :D
- .,.
. kirjoitti:
Muistaakseni vastasin 320 000 euroa, 80% mahdollisuus ja kolmioon tais tulla joku murtoluku, en muista tarkalleen.
en muista mitä tuli ensimäiseen; aika sekava tehtävä oli. todennäköisyydeks sain 4/5, kolmion pinta-ala jäi arvailuks.
- saitte-
nempukka kirjoitti:
Juu no ekaan mie sain muistaakseni jotain 200 000...en kyllä oo yhtään varma :s ja tuota todennäköisyyslaskennan tehtävää en tehny ollenkaan kun en siitä muista enää lukioajoilta yhtään mitään :D ja kolmioon tuli joku hyvin absurdi murtoluku :D toivon että niistä laskuista tulee jotain pisteitä kun veikkaan vähän että vastaukset ovat hieman männikössä :D
tehtävistä 2, 3? itellä tais olla 1/6 pinta-ala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833