Kun nyt näyttää vähänväliä olevan juttua noista modeemiyhteyksistä(pätkii ym.) niin onko jollakulla vähän enemmän tietoa mikä ne saattaa aiheuttaa?(jos siis ajurit ym.muut asetukset on kohdallaan)
(Mulla auttoi se palveluntarjoajan vaihto)
Arttu tai muut....
1
188
Vastaukset
- -Arttu-
..aihe... Mielettömästi asioita, joista se voi johtua.
Mutta jos totuus on se, että asetukset on kohdallaan, niin kyllä se sitten väkisinkin on lankojen/palveluntarjojan vika, jos linja pätkii.
Ongelma näissät Internet-ajan ongelmissa on muutenkin se, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Joten jos joku ilmottaa, että "kone ei toimi", niin aika vaikeeta lähtee systemaattisesti poissulkemaan virheitä.
Eli vinkki kaikille. Kysymyksiin mukaan mahdollisimman paljon tietoa ympäritöstä, käyttiksestä, virheen luonteesta yms.
Se autta meitä ymmärtämään, että missä minnään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341166
- 1001053
- 1061005
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866