Yksi penkki on niin rikkakasvien valtaama että se on pakko kaivaa ylös. Tyhjäksi sitä ei viitsisi jättää, joten onko mitään lajeja jotka ehtisivät tänä vuonna kukkia jos ne tällä viikolla kylväisi?
Vastaukset 2
- jotakin valmiiksi
Siemenpussit on halpoja, kattelet niistä kylvöaikoja ja ostat sen mukaan. Lannotat maan hyvin, kylvät ja kastelet ja vedät kasvuharson koko hoidon yli. Jouduttaa itämistä ihan hirveesti ja estää veden haihtumista.
Parin viikon sisällä itäneet jätät kasvamaan ja aukkopaikkoihin voi laittaa kesäkukan taimia joko ruukuissa tai maahan istutettuna.
Ison aukon saa äkkiä peitettyä, kun istuttaa kurpitsan taimen, niitä saa parilla eurolla taimitarhoilta. Kukkii tosi komeasti ja tekee reheviä lehtiä, halutessaan sen voi panna kiipeämään köynnöstukea ylös - jos valtaa liikaa elintilaa. Suht veikeän näköinen on puussa roikkuva kurpitsakin:))- kiitoksia!
Kiitos neuvoista.
Muutin tänne viime vuonna, penkit olleet hoitamatta vuosikausia. Muutamaan kohtaan vaihdoin mullat, loput jätin kasvamaan siinä toivossa että niistä ilmestyisi joku perenna jossain vaiheessa. ...vaan ei, ainoastaan tiheä viidakko kaikenlaista rikkakasvia.
Monen vuoden projekti, hyvännäköistä tuosta ei saa ainakaan omilla taidollani tämän kesän aikana. Taimitarhoja en pääse hyödyntämään kun kuljen polkupyörällä eikä niitä ole lähimmän 100km säteellä, joten täytyy suurin osa kylvää siemenistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4361832- 71818
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38787Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29744- 55721
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht423680- 44655
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37571- 63563
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi39553