Mitä mieltä nimestä Nuutti??

Nimetön

Mitä mieltä nimestä Nuutti??

15

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuleva äiti

Nuutti on aivan ihana nimi ja kun tiedän, että tuleva vauvamme on poika olen miettinyt kovasti nimeä ja Nuutti on noussut monesti mieleen...ainut vaan ettei mieheni pidä siitä... Hän ajattelee, ettei se sovi sitten kun lapsi kasvaa, mutta onhan sitä kaikkiin nimiin aina totuttu ja ei Nuutti minusta ole mikään niin paha nimi että siitä saisi kärsiä myöhemmin. Toki siitä tulee nyt mieleen juuri sellainen pieni käärö, ihana vauva, mutta kyllä se sopisi vanhemmallekin...mielestäni parempi Nuutti kuin esim.Erkki!

• miettijä

Knut > Nuutti. knut tarkoittaa muuten solmua, eikö sekin ole jollakulla etunimenä? Mieleen tulee Solmu Mäkinen, eikö se ole taikuri?

• Vaisnava

Tuo alempana oleva viestini miehen ympäripuhumisesta oli sitten tarkoitettu sinulle!

• vanha loru

Hyvä Tuomas joulun tuopi,
        paha Nuutti pois sen viepi.

• maar!
        vanha loru kirjoitti:

Hyvä Tuomas joulun tuopi,
        paha Nuutti pois sen viepi.

kuten myös nuuttipukkiperinne.. Mutta ihan mukiinmenevä nimi mielestäni!

• nimi

Veljenpoikani Nuutti täytti juuri 35 vuotta. Ja ihan hyvin nimi on kasvanut ihmisen mukana. Mies jopa pitää nimestään, kun se on konstailematon, mutta kuitenkin harvinainen.

• twetwetwe
        miettijä kirjoitti:

Knut > Nuutti. knut tarkoittaa muuten solmua, eikö sekin ole jollakulla etunimenä? Mieleen tulee Solmu Mäkinen, eikö se ole taikuri?

Googlaamalla saat vastauksen ihan itse sasdasosasekunnissa.

• Vaisnava

Minulle tulee Nuutista mieleen Nuuskamuikkunen. Sadunomainen nimi. En itse kauheastis iitä tykkää, mutta anna vaan omalle lapsellesi jos saat miehesi ympäripuhutuksi (ja tuskinpa saat, miehet tuntuvat pitävän päänsä näissä asioissa siinä missä naisetkin!) ;)

• Åsa

Olen joskus miettinyt tätä, siis onko Nuutti hyvä vai huono nimi, mutta en tosiaankaan osaa sanoa!
      Lapselle se olisi kyllä sopiva, mutta en osaa kuvitella sitä nimenä aikuisella. Mutta toisaalta, nimihän kasvaa ihmisen mukana.

• yeryeryerye

Miten niin kasvaa?

• Minna

Minusta Nuutti on aivan ihana nimi, mutta olen ehkä jäävi sanomaan.
      Omat poikani ovat Nuutti Kasperi 4v. ja
      Tuukka Oskari 2v.

• evian

Eli Nuutti sopisi kyllä pienelle käärölle, mutta aikuisella miehellä se kuulostaa naurettavalta.

• seppo5645

Nuutti on homoin nimi jonka tiedän

• 123456r

Ja Seppo on homoin jonka mä tiedän

• ytyrty

IHAN PASKA NIMI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe