Mitä mieltä nimestä Nuutti??
Mitä mieltä nimestä Nuutti??
15
932
Vastaukset
- tuleva äiti
Nuutti on aivan ihana nimi ja kun tiedän, että tuleva vauvamme on poika olen miettinyt kovasti nimeä ja Nuutti on noussut monesti mieleen...ainut vaan ettei mieheni pidä siitä... Hän ajattelee, ettei se sovi sitten kun lapsi kasvaa, mutta onhan sitä kaikkiin nimiin aina totuttu ja ei Nuutti minusta ole mikään niin paha nimi että siitä saisi kärsiä myöhemmin. Toki siitä tulee nyt mieleen juuri sellainen pieni käärö, ihana vauva, mutta kyllä se sopisi vanhemmallekin...mielestäni parempi Nuutti kuin esim.Erkki!
- miettijä
Knut > Nuutti. knut tarkoittaa muuten solmua, eikö sekin ole jollakulla etunimenä? Mieleen tulee Solmu Mäkinen, eikö se ole taikuri?
- Vaisnava
Tuo alempana oleva viestini miehen ympäripuhumisesta oli sitten tarkoitettu sinulle!
- vanha loru
Hyvä Tuomas joulun tuopi,
paha Nuutti pois sen viepi. - maar!
vanha loru kirjoitti:
Hyvä Tuomas joulun tuopi,
paha Nuutti pois sen viepi.kuten myös nuuttipukkiperinne.. Mutta ihan mukiinmenevä nimi mielestäni!
- nimi
Veljenpoikani Nuutti täytti juuri 35 vuotta. Ja ihan hyvin nimi on kasvanut ihmisen mukana. Mies jopa pitää nimestään, kun se on konstailematon, mutta kuitenkin harvinainen.
- twetwetwe
miettijä kirjoitti:
Knut > Nuutti. knut tarkoittaa muuten solmua, eikö sekin ole jollakulla etunimenä? Mieleen tulee Solmu Mäkinen, eikö se ole taikuri?
Googlaamalla saat vastauksen ihan itse sasdasosasekunnissa.
- Vaisnava
Minulle tulee Nuutista mieleen Nuuskamuikkunen. Sadunomainen nimi. En itse kauheastis iitä tykkää, mutta anna vaan omalle lapsellesi jos saat miehesi ympäripuhutuksi (ja tuskinpa saat, miehet tuntuvat pitävän päänsä näissä asioissa siinä missä naisetkin!) ;)
- Åsa
Olen joskus miettinyt tätä, siis onko Nuutti hyvä vai huono nimi, mutta en tosiaankaan osaa sanoa!
Lapselle se olisi kyllä sopiva, mutta en osaa kuvitella sitä nimenä aikuisella. Mutta toisaalta, nimihän kasvaa ihmisen mukana.- yeryeryerye
Miten niin kasvaa?
- Minna
Minusta Nuutti on aivan ihana nimi, mutta olen ehkä jäävi sanomaan.
Omat poikani ovat Nuutti Kasperi 4v. ja
Tuukka Oskari 2v. - evian
Eli Nuutti sopisi kyllä pienelle käärölle, mutta aikuisella miehellä se kuulostaa naurettavalta.
- seppo5645
Nuutti on homoin nimi jonka tiedän
- 123456r
Ja Seppo on homoin jonka mä tiedän
- ytyrty
IHAN PASKA NIMI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991