kumpi parempi satunnaiseen? onko mokkula häiriöinen? pöytäkoneeseen tulisi.
384 mokkula vai
1-2megan laajakaista
2
600
Vastaukset
- ...
Mokkula toimii hyvin ja senkin saa 1-2 megan siirtonopeuteen, jos niin haluaa. Ja siirtonopeutta voit myös myöhemmin rukata, varallisuuden ja tarpeen mukaan, puhelinsoitolla. Siirtonopeuden muuttaminen jäljestäpäin maksaa n. 8€.
- JUlPPI
Katso Elisan kartasta asutko 3g katealueella ja ota niin nopea yhteys kuin suinkin. Se säästää hermoja, alle 1M:sella ei oikein oo käyttöä missään tilanteessa muuta kuin hätätilassa pankkiasointiin yms.
Häiriöihin on syytä varautua (viittaan kirjoitukseeni tossa vieressä), mutta käsittääkseni tilanne paranee kaiken aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1185133HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2134691Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu663895Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833260- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291664- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221282- 161248
- 421155