Bolsöy

Yks kuuntelija

mitäs mieltä olette illan saarnasta?

22

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi sanoa, kun tietokone vaikeni tekstin luvun jälkeen eikä auennut uudestaan yhteys yrityksistä huolimatta.

      • teuta

        panimme kännykän jatkamaan , kyllä kannatti !


    • nöyränkaltainen

      vieläkin. Tätä olemme saaneet kuulla vuosikymmeniä. Syvä armon sana synniltä vaivatuille sieluille. Kiitos Jumalalle kaikesta. Näin jatkukoon työ kristillisyydessämme edelleenkin.

      • *

        Voi pimeyttä!


      • teuta

        Yhtäjaksoiseti , on ollut hyvinkin toisakaista välillä , kun sitten kuulunut ,joku ,
        siellä on alkanut halkometsäkausi , tai muu boikotointi . Otetaan rauhallisesti ,kaksi ei puhunut ollenkaan , ehkä kaikki tietää ketkä .
        Ja kyllähän siellä oli muitakin jotka ei voineet puhua , ja kenties olisi haluttu
        kuulla, Vielä heitä . No ehkä toisella kertaa .


      • eiköhän
        teuta kirjoitti:

        Yhtäjaksoiseti , on ollut hyvinkin toisakaista välillä , kun sitten kuulunut ,joku ,
        siellä on alkanut halkometsäkausi , tai muu boikotointi . Otetaan rauhallisesti ,kaksi ei puhunut ollenkaan , ehkä kaikki tietää ketkä .
        Ja kyllähän siellä oli muitakin jotka ei voineet puhua , ja kenties olisi haluttu
        kuulla, Vielä heitä . No ehkä toisella kertaa .

        Ette ottanut mielestäni riittävästi huomioon sitä ketkä olivat kuulijoina Kiirunan rukoushuoneella. Siellä oli koolla kansaa joka on kritiikittömän kuuliaista lapinvanhimmille. Puhujat tuntevat olonsa sen verran turvalliseksi "omiensä keskellä" että he puhuvat lempeästi ja armollisesti. Uskon että kun he tulevat suomeen ja kaikki alitajuiset pelot ja hengellinen viha ottavat heidät jälleen hallintaansa, niin se on melkoista huutoa ja sanat valitaan aivan eri tavalla.

        Toivon tietysti että olette oikeassa, mutta älkää pettykö jos olitte liian hyväuskoisia tämän asian suhteen. Kysymyksessä on kuitenkin jo n. 20 vuotta sitten valittu iisaksonilainen linja. En usko sen "yhdessä yössä" muuttuvan miksikään.


      • Huomautus____
        eiköhän kirjoitti:

        Ette ottanut mielestäni riittävästi huomioon sitä ketkä olivat kuulijoina Kiirunan rukoushuoneella. Siellä oli koolla kansaa joka on kritiikittömän kuuliaista lapinvanhimmille. Puhujat tuntevat olonsa sen verran turvalliseksi "omiensä keskellä" että he puhuvat lempeästi ja armollisesti. Uskon että kun he tulevat suomeen ja kaikki alitajuiset pelot ja hengellinen viha ottavat heidät jälleen hallintaansa, niin se on melkoista huutoa ja sanat valitaan aivan eri tavalla.

        Toivon tietysti että olette oikeassa, mutta älkää pettykö jos olitte liian hyväuskoisia tämän asian suhteen. Kysymyksessä on kuitenkin jo n. 20 vuotta sitten valittu iisaksonilainen linja. En usko sen "yhdessä yössä" muuttuvan miksikään.

        Hengellinen viha on viime vuosina löytynyt aivan toisaalla, täältä Suomesta ne valheelliset syytökset ovat peräisin. Sitä paitsi seurat pidettiin Kiirunan kirkossa eikä rukoushuoneella.

        Sinulla on aivan väärä käsitys "linjoista". Siellä on ollut sama linja aina, Suomessa on joillakin linja muuttunut. Sen osoittaa jo se, että vanhan "linjan" (eli Jönssonin ajan) saarnat on kehotettu tuhoamaan... Olisi siinä teillöä miettimistä ja yhteensovittamista.


      • teuta
        Huomautus____ kirjoitti:

        Hengellinen viha on viime vuosina löytynyt aivan toisaalla, täältä Suomesta ne valheelliset syytökset ovat peräisin. Sitä paitsi seurat pidettiin Kiirunan kirkossa eikä rukoushuoneella.

        Sinulla on aivan väärä käsitys "linjoista". Siellä on ollut sama linja aina, Suomessa on joillakin linja muuttunut. Sen osoittaa jo se, että vanhan "linjan" (eli Jönssonin ajan) saarnat on kehotettu tuhoamaan... Olisi siinä teillöä miettimistä ja yhteensovittamista.

        Ja sanon vieläkin , että jos hävittää on käsketty vain saatanalla on , silloin pelissä mukana ja ainoa syy taitaa olla , vertailu kohde että saarnoja vertaillaan
        , se on varma että niitä verrataan nytkin . Eikä mikään mene niinpaljon pieleen kuin sellainen vähättely joka pistää silmään , voi hyvä huomioija ota selvää mistä puhut , ja puhu vasta sitten , kyllä tuo edellinen viestin kirjoittaja tiesi mistä kirjoittaa , mutta sinä et taida tietää .

        Jos vihaa on löytynyt Suomesta , siihen on ollut syitäkin , ja ne ei kristillisen opin mukaan itsellään peity eikä korjaannu . Tällä tarkoitan sitä jos jossakin on syytelty , Kyllä Suomesta siihen vastataan mutta jos sinä et olekaan tieyoinen
        muusta kuin minun virheistä , et voi niistä tehdä parannusta , ymmärrätkö .


      • emmämittätiarä
        Huomautus____ kirjoitti:

        Hengellinen viha on viime vuosina löytynyt aivan toisaalla, täältä Suomesta ne valheelliset syytökset ovat peräisin. Sitä paitsi seurat pidettiin Kiirunan kirkossa eikä rukoushuoneella.

        Sinulla on aivan väärä käsitys "linjoista". Siellä on ollut sama linja aina, Suomessa on joillakin linja muuttunut. Sen osoittaa jo se, että vanhan "linjan" (eli Jönssonin ajan) saarnat on kehotettu tuhoamaan... Olisi siinä teillöä miettimistä ja yhteensovittamista.

        Hengellinen viha oli Suomessa jo Jönssonin aikana. Monelle oli Rauhan Side kuoleman synti ja kynttilät rukoushuoneella samoin. Lapin matkoja paheksuttiin julkisesti saarnassa. Lappiin EI saanut suoraan luottaa, opetti mm. JA!
        Tämä lainomainen pj. haukkui evankelisempia "uskonsaarnaajiksi". Joku uskalsi tosin pullikoida. Monet kuitenkin tekivät parannuksen uskonsaarnaajaksi, jotkut tosin vain sopivaisuussyistä.
        Kun uskonsaarna Lapista vaimeni ja lain tulva nousi yli Golgatan, ottivat lainvanhurskaat muutoksen ilolla vastaan. Sitä ennen oli haettu hengen vahvistusta linja-automatkoilla Norjasta. Stormo oli silloin profeetta. Pian vaimenikin norjalaisten laulu kyläpaikoissa. Sitten tuli lähetys Suomeen. Lain vanhurskaille se merkitsi suurta siunausta. Kirkkokuorot ja muut jumalattomuudet alkoivat jäädä. Nilivaaran kirje tuli tähän rakoon, se oli suomalaisten roskittajien (lähinnä Turku, Karjala) tilaustyö. Eräs kirjeen saajista kävi rorskittamassa Suomen lähetysmiehiä Upsalassa, ja muualla Ruotsissa. Nämä eivät saarnanneet tarpeeksi lain kuuliaisuutta. Näin alkoi omien lähetysmiesten hidas vääntäminen lainvanhurskauden puolelle. Ne lähetysmiehet, joilla ei ollut mitään opillista tietoa, kääntyivät heti, samoin ne, jotka näkivät herrahissin tulleen ovi avoinna sopivasti kohdalle. Sukulaiosuussuhteet eivät siinä juuri painanet. Kun pj. oli vailla kestävyytt, alkoi valheiden ja takinkääntöjen pitkä kausi.


      • oles ny
        Huomautus____ kirjoitti:

        Hengellinen viha on viime vuosina löytynyt aivan toisaalla, täältä Suomesta ne valheelliset syytökset ovat peräisin. Sitä paitsi seurat pidettiin Kiirunan kirkossa eikä rukoushuoneella.

        Sinulla on aivan väärä käsitys "linjoista". Siellä on ollut sama linja aina, Suomessa on joillakin linja muuttunut. Sen osoittaa jo se, että vanhan "linjan" (eli Jönssonin ajan) saarnat on kehotettu tuhoamaan... Olisi siinä teillöä miettimistä ja yhteensovittamista.

        Gunnar &k:nit suuttuivat ja julmistuivat kun iisaksonilaisuus jota he ededustavat ei lähtenytkään etenemään Suomessa heidän suunnittelemallaan tavalla. He näkevät jo valtansa kutistuvan, ja Jeesus on tulossa Herraksi myös lestadiolaisuudessa. Vallastaan humaltuneet johtajat ovat siksi kauhuissaan.

        Vaikka kuinka valehtelisit, niin totuus ei muuksi muutu.


      • anniina
        oles ny kirjoitti:

        Gunnar &k:nit suuttuivat ja julmistuivat kun iisaksonilaisuus jota he ededustavat ei lähtenytkään etenemään Suomessa heidän suunnittelemallaan tavalla. He näkevät jo valtansa kutistuvan, ja Jeesus on tulossa Herraksi myös lestadiolaisuudessa. Vallastaan humaltuneet johtajat ovat siksi kauhuissaan.

        Vaikka kuinka valehtelisit, niin totuus ei muuksi muutu.

        Jöhnsson,Eriksson,Gustafsson,Larsson,Sam Vettainen,ovat aina puhuneet puhdasta Jumalan Sanaa,Sana on Kristus kuten tiedättekin.Suomessa vallitsi kaaos ja vain muutama lähetysmiehistämme uskoivat heihin,seurakunnasta iso joukko,ainakin minun laajassa ystäväpiirissäni,lukien mukaan omat vanhempani ja sukulaiset joita on valtavan suuri joukko vieläkin muistamassa.En ole yksin näin ajattelemassa eikä mulla silloin ollut sitäkään vertaa ymmärrystä kuin nyt!Totuus on kuitenkin totuus joka ei tulessakaan pala.AmenOlen läheltä joutunut seuraamaan näitä tapahtumia!Antakoon Taivaan Isä nykyisillekkin Sananpalvelijoille saman Hengen ellei jollakin heistä vielä sitä ole.Uskon kylläkin et Taivaan Isä koettelee meitä kaikkia , vanhimpiakin Sananpalvelijoita Rakkauden Hengellä ja rukoillaan koko seurakunta Sananpalvelijoidemme puolesta sekä seurakunnan.Olkaamme armahtavaisia saarnaajiamme kohtaan,heillä on suuret paineet,olihan Paavalillakin pistin lihassa ja Jumala koetteli häntä voimakkain ottein.Kyllä Taivaan Isän tahto Sanassaan on pitää lauma koossa,olkoonkin sitten mistä maailman kolkasta hyvänsä!Anteeksi jos loukkaan joitakin tällä kirjoituksellani mut tää oli pakko kirjoittaa!Rakkaus ja Armo kulkevat yhdessä sydämestä sydämeen,näin minä toivon,rakastakaamme toisiamme huolimatta erilaisuudestamme tai juuri sen rikkauden vuoksi!peppi rukoilee


      • teuta
        eiköhän kirjoitti:

        Ette ottanut mielestäni riittävästi huomioon sitä ketkä olivat kuulijoina Kiirunan rukoushuoneella. Siellä oli koolla kansaa joka on kritiikittömän kuuliaista lapinvanhimmille. Puhujat tuntevat olonsa sen verran turvalliseksi "omiensä keskellä" että he puhuvat lempeästi ja armollisesti. Uskon että kun he tulevat suomeen ja kaikki alitajuiset pelot ja hengellinen viha ottavat heidät jälleen hallintaansa, niin se on melkoista huutoa ja sanat valitaan aivan eri tavalla.

        Toivon tietysti että olette oikeassa, mutta älkää pettykö jos olitte liian hyväuskoisia tämän asian suhteen. Kysymyksessä on kuitenkin jo n. 20 vuotta sitten valittu iisaksonilainen linja. En usko sen "yhdessä yössä" muuttuvan miksikään.

        vai mitä tarkoitit , siis olkoon kuulija kuntana ketä tahansa ,
        tai sitten saarnaaja vetää omiaan , minä haluan että sana on
        Jumalasta . Ja siitä lähtevää vaikka ihminen sitä puhuukin.
        En minäkään usko linjojen siityvä yhdessä yössä , mutta 20 v.
        ssä on reilusti yli 7000 yötä ?


      • Kun tyhjyytesi kaikuu!
        anniina kirjoitti:

        Jöhnsson,Eriksson,Gustafsson,Larsson,Sam Vettainen,ovat aina puhuneet puhdasta Jumalan Sanaa,Sana on Kristus kuten tiedättekin.Suomessa vallitsi kaaos ja vain muutama lähetysmiehistämme uskoivat heihin,seurakunnasta iso joukko,ainakin minun laajassa ystäväpiirissäni,lukien mukaan omat vanhempani ja sukulaiset joita on valtavan suuri joukko vieläkin muistamassa.En ole yksin näin ajattelemassa eikä mulla silloin ollut sitäkään vertaa ymmärrystä kuin nyt!Totuus on kuitenkin totuus joka ei tulessakaan pala.AmenOlen läheltä joutunut seuraamaan näitä tapahtumia!Antakoon Taivaan Isä nykyisillekkin Sananpalvelijoille saman Hengen ellei jollakin heistä vielä sitä ole.Uskon kylläkin et Taivaan Isä koettelee meitä kaikkia , vanhimpiakin Sananpalvelijoita Rakkauden Hengellä ja rukoillaan koko seurakunta Sananpalvelijoidemme puolesta sekä seurakunnan.Olkaamme armahtavaisia saarnaajiamme kohtaan,heillä on suuret paineet,olihan Paavalillakin pistin lihassa ja Jumala koetteli häntä voimakkain ottein.Kyllä Taivaan Isän tahto Sanassaan on pitää lauma koossa,olkoonkin sitten mistä maailman kolkasta hyvänsä!Anteeksi jos loukkaan joitakin tällä kirjoituksellani mut tää oli pakko kirjoittaa!Rakkaus ja Armo kulkevat yhdessä sydämestä sydämeen,näin minä toivon,rakastakaamme toisiamme huolimatta erilaisuudestamme tai juuri sen rikkauden vuoksi!peppi rukoilee

        Tyypillinen vastaus. Kun onnutaan itse molemmille puolille, ei niin väliä vaikka saarnaajatkin ontuvat.
        Sitten tämä ihmeen odottaminen; Kyllä Taivaan Isä ohjaa ja järjestää - kaikki järjestyy ihmeen kautta. Heti kun tulee siitä puhe, että Jumala vaikuttaa ja rakentaa ihmisiä VAIN ja AiINOASTAAN sananasa kautta, alkaa keskustelu kyllästyttämään. Heti on mennyt rakkauden henki, kun ruvetaan vaatimaan totuutta.

        >
        Voi Pyhä Typeryys!!!


      • Herra armahda
        Kun tyhjyytesi kaikuu! kirjoitti:

        Tyypillinen vastaus. Kun onnutaan itse molemmille puolille, ei niin väliä vaikka saarnaajatkin ontuvat.
        Sitten tämä ihmeen odottaminen; Kyllä Taivaan Isä ohjaa ja järjestää - kaikki järjestyy ihmeen kautta. Heti kun tulee siitä puhe, että Jumala vaikuttaa ja rakentaa ihmisiä VAIN ja AiINOASTAAN sananasa kautta, alkaa keskustelu kyllästyttämään. Heti on mennyt rakkauden henki, kun ruvetaan vaatimaan totuutta.

        >
        Voi Pyhä Typeryys!!!

        Edellinen kirjoittaja ei ontunut, kertoi asiat sellaisena kun ne tuolloin olivat.

        Sinulla on "evankeliumina" vain panetus ja mustamaalaus. Jos niillä avuilla tulisi autuaaksi, niin koko maailma olisi pelastettu.


      • teuta
        Kun tyhjyytesi kaikuu! kirjoitti:

        Tyypillinen vastaus. Kun onnutaan itse molemmille puolille, ei niin väliä vaikka saarnaajatkin ontuvat.
        Sitten tämä ihmeen odottaminen; Kyllä Taivaan Isä ohjaa ja järjestää - kaikki järjestyy ihmeen kautta. Heti kun tulee siitä puhe, että Jumala vaikuttaa ja rakentaa ihmisiä VAIN ja AiINOASTAAN sananasa kautta, alkaa keskustelu kyllästyttämään. Heti on mennyt rakkauden henki, kun ruvetaan vaatimaan totuutta.

        >
        Voi Pyhä Typeryys!!!

        sanomiasi anteeksi peppiinalta . Sinun tietosi ei ole krsitillisyydestä
        mutta peppiinan on . Ja jos meillä kaikilla olisi mieli niin herränä kuin
        hänellä ei riitoja olisi koskaan .

        Noissa nimissä olisi voinut olla etu kirjaimia että voisi
        eroittaa historian havinaa.


      • kuulepa
        teuta kirjoitti:

        sanomiasi anteeksi peppiinalta . Sinun tietosi ei ole krsitillisyydestä
        mutta peppiinan on . Ja jos meillä kaikilla olisi mieli niin herränä kuin
        hänellä ei riitoja olisi koskaan .

        Noissa nimissä olisi voinut olla etu kirjaimia että voisi
        eroittaa historian havinaa.

        Jos ei nyt ryhdyttäisi poliiseksi, jooko?!
        Selvitä nyt ensin kirjoittaja. Edellisessä arvosteltiin ANNIINAA, ei siis peppiinaa.

        Ketään ei voi myöskään pakottaa pyytämään anteeksi keneltäkään, puhumattakaan siitä että vaadit pyytämään anteeksi aivan väärältä henkkilöltä.

        sordiinoa teu, älä väsytä meittiä!!


      • teuta
        kuulepa kirjoitti:

        Jos ei nyt ryhdyttäisi poliiseksi, jooko?!
        Selvitä nyt ensin kirjoittaja. Edellisessä arvosteltiin ANNIINAA, ei siis peppiinaa.

        Ketään ei voi myöskään pakottaa pyytämään anteeksi keneltäkään, puhumattakaan siitä että vaadit pyytämään anteeksi aivan väärältä henkkilöltä.

        sordiinoa teu, älä väsytä meittiä!!

        Ja aina on huomautettava, kun sellaiset asiat on esillä .


      • emmuuta sano
        teuta kirjoitti:

        sanomiasi anteeksi peppiinalta . Sinun tietosi ei ole krsitillisyydestä
        mutta peppiinan on . Ja jos meillä kaikilla olisi mieli niin herränä kuin
        hänellä ei riitoja olisi koskaan .

        Noissa nimissä olisi voinut olla etu kirjaimia että voisi
        eroittaa historian havinaa.

        no, teutan tiedämme.
        >jos jumalan sanan vastainen opetus tuo srk:aan rikkautta ja sitä pittää sitten hyväksyä ja siitä pittää iloita rakkaudessa, ollaan jo pitkälle menty suuressa typeryydessä>
        Jeesus sanoo: en minä tullut rauhaa tuomaan maan päälle, vaan miekan, olen kuullut täällä jonkun siteraavan raamattua.
        Varmasti rauha ja rakkaus säilyy esikoisissa, jos sielä totuutta lakataan vaatimasta ja pyytämästä. Iha hyvi peppiina ja teuta voiva pitää oma rauhansa, se ei minua kiinnosta, koska se ei kestä kuolemassa. Senkus kiitätte, ku joku kirjottaa sadan sijasta kahdeksankymmentä.


    • bobitza

      kiittää Taivaan Isää näin mahtavan lohduttavasta ja kirkkaasta Jumalan Sanasta!Ei saisi vertailla mut minä tulin suorastaan liikutuksiin.Tällaista lohdutusta en ole kuullut aikoihin!KIITOS JEESUS että annoit heikolle matkamiehelle evästä tälle joskus niin raskaalle matkalle!AMEN,toivottavasti muutkin kokivat samoin.sydämellä varpu

      • bobitza

        tarkoittaa ennenkaikkea Bolseyn saarnaa!Yhdyn täysillä erään kuuntelijan tuntemuksiin!Ihmettelen miksi tähän ei tule enempää kiitoksen aiheita?Jos ette ole sattuneet kuuntelemaan,suosittelen,jos sitä kukaan on ottanut ylös!koko sydämeni kiittää HERRAA TAIVAAN ISÄÄ !Kiitollisuudella minä,Ylistys olkoon Ristiinnaulitun,siellä Hänen veristen haavojensa luona haluaisin levätä,antaa Taivaan Isän peittää Hänet Lämmöllään,parantaa Hänen haavansa ja tuskansa jonka Hän teki koko maailman synnin tähden ,antaa Taivaan Isän peittää Hänet ettei Vapahtajallamme olisi kylmä,Enkelten ollessa Häntä suojelemassa.Haluaisin käpertyä johonkin pienen pieneen koloon,olla lähellä,tuntea ihan oikeasti kuinka minä itse olen synneilläni sen tuskan Hänelle saanut aikaan.Mut,en voi tehdä muuta kuin uskoa kaikkikoko syntini Hänen päälleen ja uskoa köyhänä,alastomana,Hänen ylimaallisen ihmeelliseen Armoonsa.Hyvää yötä kaikille,käpertykää tekin Vapahtajan peitteen alle,käärikää se ympärillenne,siel lämmin on.Rukoilkaamme ja kiittäkäämme,Kaikki velka on maksettu,AMEN,ps.muistelkaamme kaikki sen voiman jälkeen mitä Ylhäältä saamme,Hänen mittaamatonta Sovitustyötään ja rakastakaamme toisiamme,se on Jeesuksen käsky,toinen,lähtekäämme kukin Jumalan antaman voiman jälkeen ulos maailmaan kertomaan Vapahtajasta.lämmin sydän,auttavainen mieli.rak.mä


      • 1Saara
        bobitza kirjoitti:

        tarkoittaa ennenkaikkea Bolseyn saarnaa!Yhdyn täysillä erään kuuntelijan tuntemuksiin!Ihmettelen miksi tähän ei tule enempää kiitoksen aiheita?Jos ette ole sattuneet kuuntelemaan,suosittelen,jos sitä kukaan on ottanut ylös!koko sydämeni kiittää HERRAA TAIVAAN ISÄÄ !Kiitollisuudella minä,Ylistys olkoon Ristiinnaulitun,siellä Hänen veristen haavojensa luona haluaisin levätä,antaa Taivaan Isän peittää Hänet Lämmöllään,parantaa Hänen haavansa ja tuskansa jonka Hän teki koko maailman synnin tähden ,antaa Taivaan Isän peittää Hänet ettei Vapahtajallamme olisi kylmä,Enkelten ollessa Häntä suojelemassa.Haluaisin käpertyä johonkin pienen pieneen koloon,olla lähellä,tuntea ihan oikeasti kuinka minä itse olen synneilläni sen tuskan Hänelle saanut aikaan.Mut,en voi tehdä muuta kuin uskoa kaikkikoko syntini Hänen päälleen ja uskoa köyhänä,alastomana,Hänen ylimaallisen ihmeelliseen Armoonsa.Hyvää yötä kaikille,käpertykää tekin Vapahtajan peitteen alle,käärikää se ympärillenne,siel lämmin on.Rukoilkaamme ja kiittäkäämme,Kaikki velka on maksettu,AMEN,ps.muistelkaamme kaikki sen voiman jälkeen mitä Ylhäältä saamme,Hänen mittaamatonta Sovitustyötään ja rakastakaamme toisiamme,se on Jeesuksen käsky,toinen,lähtekäämme kukin Jumalan antaman voiman jälkeen ulos maailmaan kertomaan Vapahtajasta.lämmin sydän,auttavainen mieli.rak.mä

        En ole kuullut ko. saarnaa, mutta monien uskollisten Jeesuksen seuraajien todistuksen jälkeen kiitän Taivaallista Isäämme Hänen suuresta rakkaudestaan!


      • yx vatsaus
        bobitza kirjoitti:

        tarkoittaa ennenkaikkea Bolseyn saarnaa!Yhdyn täysillä erään kuuntelijan tuntemuksiin!Ihmettelen miksi tähän ei tule enempää kiitoksen aiheita?Jos ette ole sattuneet kuuntelemaan,suosittelen,jos sitä kukaan on ottanut ylös!koko sydämeni kiittää HERRAA TAIVAAN ISÄÄ !Kiitollisuudella minä,Ylistys olkoon Ristiinnaulitun,siellä Hänen veristen haavojensa luona haluaisin levätä,antaa Taivaan Isän peittää Hänet Lämmöllään,parantaa Hänen haavansa ja tuskansa jonka Hän teki koko maailman synnin tähden ,antaa Taivaan Isän peittää Hänet ettei Vapahtajallamme olisi kylmä,Enkelten ollessa Häntä suojelemassa.Haluaisin käpertyä johonkin pienen pieneen koloon,olla lähellä,tuntea ihan oikeasti kuinka minä itse olen synneilläni sen tuskan Hänelle saanut aikaan.Mut,en voi tehdä muuta kuin uskoa kaikkikoko syntini Hänen päälleen ja uskoa köyhänä,alastomana,Hänen ylimaallisen ihmeelliseen Armoonsa.Hyvää yötä kaikille,käpertykää tekin Vapahtajan peitteen alle,käärikää se ympärillenne,siel lämmin on.Rukoilkaamme ja kiittäkäämme,Kaikki velka on maksettu,AMEN,ps.muistelkaamme kaikki sen voiman jälkeen mitä Ylhäältä saamme,Hänen mittaamatonta Sovitustyötään ja rakastakaamme toisiamme,se on Jeesuksen käsky,toinen,lähtekäämme kukin Jumalan antaman voiman jälkeen ulos maailmaan kertomaan Vapahtajasta.lämmin sydän,auttavainen mieli.rak.mä

        on niin monia, jotka eivät luota pelkkään takinkääntämiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe