Tietäiskö kukaan mikä on sellasen kirjan nimi joka alkaa... Kalle isännän eläimet näette tässä, isäntä itse on pellolla niittämässä...
Kuuluu siis tohon TAmmen kultaiset kirjat -sarjaan. Ja mistähän löytyis... Kirjakaupassa ei myydä...
-Kiitos-
Tammen kultaiset kirjat
3
1905
Vastaukset
- Pihla
paikkakuntasi kirjastosta. Itse huomasin tyttöjeni kanssa käydessäni kirjastossa niistä kirjoista, että niistä oli otettu uusintapainoksia. Ulkoasu oli vanha, tuttu. Kirjojen takakannessa oli lueteltu sarjassa ilmestyneet kirjat.
Ilmeisesti vanhat olivat jo niin luettuja. - tat
Kirjan nimi on "hauska syntymäpäivä" - kannessa nimi on aloitettu pienellä kirjaimella ja siinä on maatilan eläimiä. Kirja kuuluu tosiaan Tammen kultaiset kirjat-sarjaan ja on sarjassa numero 16. Itse olen saanut sen lahjaksi joskus 1950-luvun puolivälissä. Osasta on otettu uusintapainoksia, mutta hauskaa syntymäpäivää en ole sellaisena nähnyt - jostain divarista voisi ehkä löytyä.
- Tammela79
On tehty uusintapainos myös tästä, löytyy omasta hyllystä. Ostettu toki joskus 2009-2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1991855Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2661824- 841152
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281141- 741080
- 1171030
- 861021
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158986Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta39973- 59897