Olisi mukava kuulla perustelut sille miksi hyponoosi on täällää aromaterapian ja homeopatian kanssa samassa karsinassa. Hypnoosi on kuitenkin todettu vaikuttavaksi menetelmäksi. Siksi puuhattiin mm. puoskarilaki.
Esimerkiksi hieronta on omana otsikkona ja hyvä niin, mutta hierontaa voi tehdä ihan kuka tahansa. Joten siinä suhteessa ei mitään eroa hypnoosiin. Tosin tulevassa puoskarilaissa hypnoosin käyttö sairauksien hoidossa rajataan terveydenhuollon ammmattilaisille. Ja hyvä niin.
Nykyisellä paikallaan hypnoosista tulee hiukan outo kuva. Ei esim.tarrahenget ja samaanit kuulu mitenkään hypnoosiin.
Palstanpitäjälle
ryy789
3
322
Vastaukset
- asiaan ..
kyllä tarrahenget kuuluu hypnoosiin. juuri hypnoosilla saadaan tarrahenget esiin.
- u76799
Sopivilla suggestioilla hypnoosilla saadaan esiin kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä. Vaikka vaaleanpunaisia norsuja. Ei se kuitenkaan tarkoita, että vaaleanpunaisia norsuja olisi olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227