Turkki vai Kreikka ? Lapset mukana.

Lomalle lähdössä

Minne suuntaisimme aurinkolomalle lasten kanssa ? Turkki ? Kreikka ? Lasten iät 2v ja 7v. Kerro lomakokemuksiasi lasten kanssa.

9

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minttula

      Suosittelen kaikella lämmöllä Turkin Belekiä ja siellä hotelli Atlantis! Menemme sinne ehdottomasti takaisin! Meillä 11- ja 8 -vuotiaat lapset ja sen helpompaa lomaa ei voisi kuvitella. Ihana paikka, loistava hotelli ja all inclusive, eli lasten kanssa ehdoton! Kannattaa ehdottomasti käydä!

      • lastenallas

        Pienten uimataidottomien tai huonon uimtaidon omaavien lapsien kanssa matkustaessa ensimmäinen edellytys on tarkistaa, että hotellissa on lasten kahluuallas. Toinen seikka on ilmastointi, varsinkin, jos kaikista paahteisimpaan aikaan lähtee matkalle.

        Riippuu siitä, mitä matkalta haluaa kannattaako lähteä Kreikkaan vai Turkkiin. Vertaile eri lomakohteita molemmissa maissa, niin sillähän siitä selviät, koska itse tiedät parhaiten mitä lomaltanne haluatte. Lasten kanssa voi matkustaa kumpaan maahan vain.


    • Kreikkaan

      Kreikka on kyllä rehellisempi ja rauhallisempi. Turkkilaisen kanssa jos paiskaa kättä, pitää laskea sormet sen jälkeen. Sori.

      Joku voi tästä loukkaantua, mutta molemmissa maissa olen viettänyt enemmänkin aikaa, olin merimies joskus.

      • on myös

        siistimpi maa kuin Turkki. Vatsataudin riski on huomattavasti pienempi.


      • riskit
        on myös kirjoitti:

        siistimpi maa kuin Turkki. Vatsataudin riski on huomattavasti pienempi.

        on joka matkalla ja kaikkialla melkolailla samat. Useimmiten ne omat kädet levittää niitä pöpöjä.


    • Matkalle pian!

      Kreikan matka varattiin :)

    • lapsillinen mamma

      Itse olin lapsen kanssa Turkissa, Alanyassa lomalla. Lapsi pääsi Turkkiin ensimmäistä kertaa 4-vuotiaana Alanyaan ja siitä lähtien joka vuosi oli mukana tuossa kaupungissa.

      Ehdottomasti kannattaa ottaa All Inclusive -paketti/hotelli, sillä se helpottaa elämää valtavasti. Jatkuva ruokailu sopii lapsen rytmiin. Myös aktiviteetteja oli lapsille koko päivän. Kaikissa AI -hotelleissa, joissa kävin, oli myös lapsiparkki, johon lapsen sai laitettua hoitoon omien menojen ajaksi, rannallaa tai hotellissa. Oli myös paljon lapsille ja aikuisille yhteistekemistä. Henkilökunta oli kaikissa hotelleissa erittäin ystäväliistä.

      Kreikkaan en suosittele menoa lapsen kanssa, koska siellä AI-hotellit ovat kauheita tiukkapipoja, joissa myös lasten on osattava huippukäytöstavat. Myös aktiviteettien vähyys ja toiminnan epämonipuolisuus jäi vaivaamaan meidän matkoilla.

      Eli, Turkkia suosittelen lämpimästi!

      • ihmettä

        tarkoitat tiukkapipoisuudella ja huippukäytöstavoilla. Meillä on kolme poikaa, normaalit käytöstavat ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Tervehtiminen ja kiitos kuuluvat normaaliin käytökseen, samoin se että ruokailurauha annetaan kaikille eikä juosta ympäri salia. Aktiviteettia - miksi sitä pitää erikseen järjestää, lomahan on yhdessä olemista - jos lasten kanssa lähtee lomalle - se täytyy ottaa huomioon ja viettää aikaa myös lasten lasten kanssa.
        Kreikassa kyllä viihtyy itse ja myös lapset - suosittelen.


    • TH

      Olen ollut ilman lapsia sekä Turkissa että Kreikassa. Vain Turkissa olen saanut vatsataudin, joten suosittelen Kreikkaa. Viime syksynä matkustin 3-vuotiaan lapseni kanssa kahdestaan Kreetalla ja ensi viikolla menemme sinne myös. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe