Minne suuntaisimme aurinkolomalle lasten kanssa ? Turkki ? Kreikka ? Lasten iät 2v ja 7v. Kerro lomakokemuksiasi lasten kanssa.
Turkki vai Kreikka ? Lapset mukana.
9
1770
Vastaukset
- Minttula
Suosittelen kaikella lämmöllä Turkin Belekiä ja siellä hotelli Atlantis! Menemme sinne ehdottomasti takaisin! Meillä 11- ja 8 -vuotiaat lapset ja sen helpompaa lomaa ei voisi kuvitella. Ihana paikka, loistava hotelli ja all inclusive, eli lasten kanssa ehdoton! Kannattaa ehdottomasti käydä!
- lastenallas
Pienten uimataidottomien tai huonon uimtaidon omaavien lapsien kanssa matkustaessa ensimmäinen edellytys on tarkistaa, että hotellissa on lasten kahluuallas. Toinen seikka on ilmastointi, varsinkin, jos kaikista paahteisimpaan aikaan lähtee matkalle.
Riippuu siitä, mitä matkalta haluaa kannattaako lähteä Kreikkaan vai Turkkiin. Vertaile eri lomakohteita molemmissa maissa, niin sillähän siitä selviät, koska itse tiedät parhaiten mitä lomaltanne haluatte. Lasten kanssa voi matkustaa kumpaan maahan vain.
- Kreikkaan
Kreikka on kyllä rehellisempi ja rauhallisempi. Turkkilaisen kanssa jos paiskaa kättä, pitää laskea sormet sen jälkeen. Sori.
Joku voi tästä loukkaantua, mutta molemmissa maissa olen viettänyt enemmänkin aikaa, olin merimies joskus.- on myös
siistimpi maa kuin Turkki. Vatsataudin riski on huomattavasti pienempi.
- riskit
on myös kirjoitti:
siistimpi maa kuin Turkki. Vatsataudin riski on huomattavasti pienempi.
on joka matkalla ja kaikkialla melkolailla samat. Useimmiten ne omat kädet levittää niitä pöpöjä.
- Matkalle pian!
Kreikan matka varattiin :)
- lapsillinen mamma
Itse olin lapsen kanssa Turkissa, Alanyassa lomalla. Lapsi pääsi Turkkiin ensimmäistä kertaa 4-vuotiaana Alanyaan ja siitä lähtien joka vuosi oli mukana tuossa kaupungissa.
Ehdottomasti kannattaa ottaa All Inclusive -paketti/hotelli, sillä se helpottaa elämää valtavasti. Jatkuva ruokailu sopii lapsen rytmiin. Myös aktiviteetteja oli lapsille koko päivän. Kaikissa AI -hotelleissa, joissa kävin, oli myös lapsiparkki, johon lapsen sai laitettua hoitoon omien menojen ajaksi, rannallaa tai hotellissa. Oli myös paljon lapsille ja aikuisille yhteistekemistä. Henkilökunta oli kaikissa hotelleissa erittäin ystäväliistä.
Kreikkaan en suosittele menoa lapsen kanssa, koska siellä AI-hotellit ovat kauheita tiukkapipoja, joissa myös lasten on osattava huippukäytöstavat. Myös aktiviteettien vähyys ja toiminnan epämonipuolisuus jäi vaivaamaan meidän matkoilla.
Eli, Turkkia suosittelen lämpimästi!- ihmettä
tarkoitat tiukkapipoisuudella ja huippukäytöstavoilla. Meillä on kolme poikaa, normaalit käytöstavat ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Tervehtiminen ja kiitos kuuluvat normaaliin käytökseen, samoin se että ruokailurauha annetaan kaikille eikä juosta ympäri salia. Aktiviteettia - miksi sitä pitää erikseen järjestää, lomahan on yhdessä olemista - jos lasten kanssa lähtee lomalle - se täytyy ottaa huomioon ja viettää aikaa myös lasten lasten kanssa.
Kreikassa kyllä viihtyy itse ja myös lapset - suosittelen.
- TH
Olen ollut ilman lapsia sekä Turkissa että Kreikassa. Vain Turkissa olen saanut vatsataudin, joten suosittelen Kreikkaa. Viime syksynä matkustin 3-vuotiaan lapseni kanssa kahdestaan Kreetalla ja ensi viikolla menemme sinne myös. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719