Äiti kuollut 20 v. sitten ja isä kuoli 2 kk sitten. Meitä on 3 sisarrusta. Perunkirja menossa.
Miten on, tarvitaanko valtakirjat kuka on pesänhoitaja joka hoitaa pesän ja maksaa laskut.
Eli onko valtuutettava kuka hoitaa pesän ja perunkirjoituksen jos itse ei ole läsnä.
Perunkirjoituksen valtakirja
3
2117
Vastaukset
- ...ja vellit
Pesänhoitaja tarvitsee valtakirjat: älä kuitenkaan anna täysion avointa valtakirjaa vaan kohdennettu.
Perunkirjoitukseen ei tarvitse osallistua, saat tiedot perillisenä muutoinkin. Perunkirjoitushan EI OLE perinnönjako! JOS haluat voit toki valtuuttaa jonkun osallistumaan tilaisuuteen. - Varovainen ukko
Älä tosiaan anna valtakirjaa ellet ole ihan varma valtuutetun rehellisyydestä
- Eri mieltä
Nuorin siskoni hoitaa pesän vaikka en ole valtuuttanut häntä hoitamaan pesää. Hänellä ei ole valtakirjoja ja on jäävi hoitamaan pesää koska on vienyt kaikki isän säästöt. Hän myös maksaa laskuja.
Minulla on käsitys että ennen perunkirjaa pitää valtuutta pesänhoitajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81568- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1101100Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253736- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633