Mulla ei ole vielä oikeestaan minkäänlaista kokemusta intistä, joten kysyisin, että miten armeijassa pääse tarkka-ampujaksi?
Määrätäänkö sut siksi, vai pitääkö itse hakeutua, vai kysytäänkö sulta omaa halua, jos vaikka ampuma harjoituksissa menee hyvin?
Miten tarkka-ampujaksi?
intissä?
3
815
Vastaukset
- pitää muistaa
pitää päästä sellasseehen komppaniaan mis on tarkkaampujia et voi hakea siihen hommaan sit kun ne kysyy halukkaita. sit taidot testaan ja porukkaa karsitaan ampuma testeillä. myös kunto testataan koska siin hommas vaaditaan hyvää kuntoo.
- -ampujia
jos muistan oikein. Tai tiedustelijoissa. Mutta sissejä nekin ovat. Sissiksi siis.
- sdfdsfdsf
Mitä enempi on erilaisissa nettiräiskinnöistä kokemusta tarkka-ampujan roolista, sen parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747394Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342400
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj52008Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271968- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578