Hotellia etsiskelemässä

5 & 6

Osaisiko joku suositella hyvää ja mukavaa hotellia 5. tai 6. kaupunginosasta? Olen ymmärtänyt, että ensi kertaa Pariisiin matkaavalle ne voisivat olla järkeviä paikkoja majoittua: "lyhyt matka joka paikkaan..." Olen plärännyt kuin heikkopää Booking.comia, mutta täältä voisi löytyä parempaa tietoa. Kiitos & Merci!

3

502

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hotellia haet

Jos vähän vaatimattomampi kelpaa niin itse yövyimme toukokuussa tällaisessa hotellissa:
      http://www.france-hotel-guide.com/h75005montblanc.htm
      Hotelli on lyhyen matkan päässä St michaelin metroasemalta, jonne pääsee esim lentokentältä suoraan junalla.
      Hotelli sijaitsee kävelykadun varrella, pieniä putiikkeja ja kuppiloita vierivieressä. Tuttavamme huone oli kadulle päin ja heitä oli hieman haitannut myöhäisillan äänet kadulta, oma huoneemme oli sisäpihalle päin eikä ulkoäänet kuuluneet. Äänieristys tosin ei ollut paras mahdollinen, mutta sijainti mitä mahtavin.
      Henkilökunta oli ystävällistä ja auttavaista.

• loistava paikka.

Me majoituimme tälläkertaa 6. alueelle ja se oli tosi hyvä juttu. Alueella oli reilusti kauppoja, ravintoloita ja yleensäkin elämää toisin kuin esim Trocaderossa. Asuimme Hotel St Vaneaussa http://www.vaneau-saint-germain.com/

• Pariisin matkaaja

Parin kesän takaa hyvät kokemukset Hotel Maxim Quartier Latin'sta. Hyvät yhteydet, rauhallinen paikka, hyviä ravintoloita vartin kävelymatkan säteellä (lähin vieressä).

Jos haet hotellia sijainnin mukaan, niin Via Michelin on toimivin vaihtoehto.

http://www.viamichelin.com

Valitse Maps ja sitten oikealta melko ylhäältä Hotels.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1402
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe