heissan vaan
itella kolme pienta (alle kolmivuotiasta) ja neljatta jo himoitsen ;) mietin vaan etta te samaisen kokeneet riittiko teilla aikaa miten kaikille??? tietysti kiiretta riittaisi muttakun niiiiin tahtoo viela yhden... :)
kokemuksia??
riittaako aikaa neljalle pienelle "hyvin"?
7
618
Vastaukset
- Isä, silti mies
ääkköset, niin viitsii vastata.
- Älä porsi
Kaksi alle kahdeksanvuotiasta yhtä aikaa on ehdoton enimmäismäärä. Kolmannen lapsen voi kuopukseksi hankkia siinä vaiheessa, kun esikoinen on täyttänyt kahdeksan vuotta.
- itkujen kevät
Älä tyhmiä kysy!
- viiden äiti
Muutama vuosi.2-3 vuotta on sopiva ikäero.
Meillä esikoinen 13v, kun kuopus syntyi. - olen ..
vähän samaa mieltä kuin edelliset..Itsellä kuusi lasta. Kahden vanhimman ikäero on vain vuosi ja täytyy myöntää, että esikoiselle oli todellinen shokki pikku-veljen syntymä. Minusta tollainen 2- vuoden ikäero on paras. Meillä lapset: vanhin nyt 18-v ja nuorin 9kk.
- blondeistablondein72hki
mulla neljä ja vanhimman sekä nuorimman väli vain 6vuotta ja aina hyvin pärjännyt.
- sinusta itsestäsi
Meille on neljäs tulossa ja vanhin pian 10, sitten 6 ja kohta 5 vuotiaat. keskimmäisllä on 1v4kk ikäeroa ja olihan se rankkaa, mutta nyt niillä tosiaankin on toiistaan seuraa. Itse en olisi jaksanut siihen kolmatta pientä. itse asiassa meille ei enää oltu suunniteltu lisää lapsia ;) mutta tämä tuleva ikäero on kyllä aivan liian suuri :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841