riittaako aikaa neljalle pienelle "hyvin"?

asiaa miettiva

heissan vaan
itella kolme pienta (alle kolmivuotiasta) ja neljatta jo himoitsen ;) mietin vaan etta te samaisen kokeneet riittiko teilla aikaa miten kaikille??? tietysti kiiretta riittaisi muttakun niiiiin tahtoo viela yhden... :)
kokemuksia??

7

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä, silti mies

ääkköset, niin viitsii vastata.

• Älä porsi

Kaksi alle kahdeksanvuotiasta yhtä aikaa on ehdoton enimmäismäärä. Kolmannen lapsen voi kuopukseksi hankkia siinä vaiheessa, kun esikoinen on täyttänyt kahdeksan vuotta.

• itkujen kevät

Älä tyhmiä kysy!

• viiden äiti

Muutama vuosi.2-3 vuotta on sopiva ikäero.
      Meillä esikoinen 13v, kun kuopus syntyi.

• olen ..

vähän samaa mieltä kuin edelliset..Itsellä kuusi lasta. Kahden vanhimman ikäero on vain vuosi ja täytyy myöntää, että esikoiselle oli todellinen shokki pikku-veljen syntymä. Minusta tollainen 2- vuoden ikäero on paras. Meillä lapset: vanhin nyt 18-v ja nuorin 9kk.

• blondeistablondein72hki

mulla neljä ja vanhimman sekä nuorimman väli vain 6vuotta ja aina hyvin pärjännyt.

• sinusta itsestäsi

Meille on neljäs tulossa ja vanhin pian 10, sitten 6 ja kohta 5 vuotiaat. keskimmäisllä on 1v4kk ikäeroa ja olihan se rankkaa, mutta nyt niillä tosiaankin on toiistaan seuraa. Itse en olisi jaksanut siihen kolmatta pientä. itse asiassa meille ei enää oltu suunniteltu lisää lapsia ;) mutta tämä tuleva ikäero on kyllä aivan liian suuri :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      23
      2612
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      38
      2282
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1288
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1211
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      976
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      957
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      75
      842
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      67
      798
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      783
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      92
      741
    Aihe