Treffit

Iippo..

Mistä johtuu että monet lyhyet naiset vaativat mieheltä jopa 20cm enemmän pituutta, kuin mitä on heillä itsellään? Haetaanko tässä 'itselle' lisäpituutta, vai onko itseään huomattavasti pidempää hakevalla vain tarve näyttää ulospäin?

18

415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhdikäs 157

mainitsemaasi ryhmään, koska itse (157cm)
      pidän enemmän noin 165 senttisistä miehistä.

Halailukin on paljon mukavampaa,
      ellei ole kovin suurta pituuseroa... :)

• ajattele jos hakisiwat 20cm itseään lyhempiä tjn

• on..

toiselta nimeltään alkukantaisuus. Nykyajan hujopit ovat enimmäkseen omiin jalkoihinsa kompuroivia ja kankeita vässyköitä. Harvoin yli 180cm on mitenkään turvattomampi, kuin siitä pidempi. Pitkät on liian pitkiä ja pätkät on liian pätkiä.

• on.. kirjoitti:

toiselta nimeltään alkukantaisuus. Nykyajan hujopit ovat enimmäkseen omiin jalkoihinsa kompuroivia ja kankeita vässyköitä. Harvoin yli 180cm on mitenkään turvattomampi, kuin siitä pidempi. Pitkät on liian pitkiä ja pätkät on liian pätkiä.

no juh :=)
        nykymiähil roikkuu huosutkin polwis tjn

• mutta onnellinen

Minusta on hienoa olla lyhyt. Tanssiessa saan aina nenän suoraan naisen tissien väliin.

• minä.

Itse en halua pätkää naista alle 170cm, mutta 17x naisille olen liian lyhyt, vaikka olen tasan 180cm... Minulle ei kelpaa mikään 16x nainen, saati sitten pienempi.

• Naisen Logiikkaa..
        minä. kirjoitti:

Itse en halua pätkää naista alle 170cm, mutta 17x naisille olen liian lyhyt, vaikka olen tasan 180cm... Minulle ei kelpaa mikään 16x nainen, saati sitten pienempi.

10 cm korot jalassa luulevat itseänsä jättiläisiksi ja miehen pitää olla pidempi kuin jättiläisen. Se naisen logiikka ja suhteellisuuden taju.

• olla pitkä

Pituutta minulla 175. Kyllä alle 185 senttinen mies on käytännössä havaittu liian lyhyeksi.. Ikävä kyllä. Haarukka on tuossa 185-195..- ja ronkeli kun olen, niin ei tahdo löytyä millään. Koikkelehdin sitten korkkareissa yksikseni;)

• siitä ny kummiskaa itselle tulis lisäpituutta?Enempikin se korostaa naisen lyhyyttä...
      Toisekseen sellanen pätkä ei näytä mieheltä vaan pojalta..

• Bybi

Katselin juuri dokumentin, jossa 450-iloinen meksikolainen meni naimisiin. Sänky vietiin erikoisautolla seremoniapaikalle. Japanilainen tv-ryhmä kyseli perverssiin tapaansa seksielämästä. Manuel sanoi, että se on yksityisasia mutta että kaikki asennot eivät onnistu.

Minusta on kamalaa, että yritetään olla niin täydellisiä. Ei ihme, että on nuorilla anoreksiaa, kun välipolvikin kontaa. Miksi hemmetissä ei voitaisi olla koikkelehtimatta yksin bileissä, ne korkkarimimmit ja pätkämiehet?

Tulee mieleen paholaisen päivällispöytä. Kaikilla on hirveän pitkävartiset lusikat, mutta kukaan ei pysty laittamaan ruokaa suuhunsa. Kamala näky helvetissä.

Millainen olisi fiksujen ihmisten porukka? Siinä pöydässä homma ratkaistaisiin niin, että toinen syöttäisi toista!

Sori, Bybi on tippunut taikajuomapataan.

• Kurjenkello

Poimin viestistäsi yhden lauseen. Eli jos nainen yksin koikkelehtii korkkareissa ja ne pätkämiehet. Jospa he ovatkin seuraa vailla.... ja sen takia ovat yksin. Voivat olla vaikka juuri muuttaneet paikkakunnalle ja katsastavat kaupungin meininkiä. Toiveena tietenkin, että juttuseuraa löytyisi.... olisikohan.....

Eiköhän me kaikennäköiset/ kokoiset mahduta tähän maailmaan, toivottavasti.

• Kurjenkello kirjoitti:

Poimin viestistäsi yhden lauseen. Eli jos nainen yksin koikkelehtii korkkareissa ja ne pätkämiehet. Jospa he ovatkin seuraa vailla.... ja sen takia ovat yksin. Voivat olla vaikka juuri muuttaneet paikkakunnalle ja katsastavat kaupungin meininkiä. Toiveena tietenkin, että juttuseuraa löytyisi.... olisikohan.....

Eiköhän me kaikennäköiset/ kokoiset mahduta tähän maailmaan, toivottavasti.

katsos kun jokaisella minua lyhkäsemmällä miehellä tuntuu olewan itsetunnossa jotain ongelmia :=)
        ja se kaswaa nakkikioskijonossa pienessä humalassa tjn
        woisin kertoa satoja tarinoita miten siinä jonossa toimitaan :=)
        mutta en jaksa kirjoittaa niin monia :=)
        ja aina olen saanut ewääni ajallani :=)

kaikki me mahdutaan tähän maailmaan jotenkin :=)

• Kurjenkello

Miten niin lyhyet naiset haluaisi ainoastaan, että kaveri on selvästi itseä pidempi. Sama se on meillä pitkillä likoilla. Tämäkin makuasia, mutta itse kyllä tunnen liikkuvani "miehen kanssa, en lapsen", kun hän on ainakin 10 cm minua pidempi. Itse olen pitkä tyttö ( lue nainen).

• - Mies -

Onko miehisyys pituudesta kiinni, salli minun nauraa pikku-prinsessa ;) Taitaa tuo emotionaalisuus ja korkokengät sotkea naisten ajatukset kokonaan.

• Kurjenkello
        - Mies - kirjoitti:

Onko miehisyys pituudesta kiinni, salli minun nauraa pikku-prinsessa ;) Taitaa tuo emotionaalisuus ja korkokengät sotkea naisten ajatukset kokonaan.

Kiitos pikku-prinsessa-nimityksestä. Olen kuitenkin pitkä-prinsessa, jos joku haluaa prinsessaksi mainita. Kerroin siitä, miten itse tunnen omaan pituuteeni nähden miehen pituuden merkityksen. Naisen ja miehen keskinäisestä pituuserostahan tässä aloittajan jutussa oli kysymys. En ole se korkokenkäinen, vaan katso nimimerkki, jos ne kengät erityisesti vaivasi.
        Jatkoja!

• Kurjenkello kirjoitti:

Kiitos pikku-prinsessa-nimityksestä. Olen kuitenkin pitkä-prinsessa, jos joku haluaa prinsessaksi mainita. Kerroin siitä, miten itse tunnen omaan pituuteeni nähden miehen pituuden merkityksen. Naisen ja miehen keskinäisestä pituuserostahan tässä aloittajan jutussa oli kysymys. En ole se korkokenkäinen, vaan katso nimimerkki, jos ne kengät erityisesti vaivasi.
        Jatkoja!

pituuserot :=)
        mitä ne on toinen tykkää pitkistä toinen ei :=)
        ja mun ei ole koskaan tarwinnut katsoa naista ylöspäin :=)
        järkytynkö jos niin käy :=)

• SiroNainen

Mies jos yli 190 cm on kauhee vaikeus saada sille vaatteita.
      Kulkee kesät talvet polvihousuissa ja samoissa kengissä
      kun ei se jalkakaan ole siro 42.
      Kun mies edes jokusen sentin pidempi
      jotta voi naisellisesti kulkee niissä korkkareissa.
      Pääkopan sisältö sanelee , ei se pituus;D

• -X-man-X-

Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon heiltä menee ohi se kun heittää riman pikkaisen liian korkealle. Jos nainen on joku 160cm pitkä ja treffi ilmoituksessa vaatii kumppanin pituuden alkavan 180 sentillä, niin se on täyttä typeryyttä. Alarajaksi voi laittaa vaikka oman pituutensa, ei siinä kohtaa mitään sopimusta allekirjoiteta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe