3 x hevonen

Mahdoton tapaus?

Olen kiinalaisessa horoskoopissa Tulihevonen.

Hevosen kuukausi: n. 5.6.-7.7.
Hevosen tunti: 11-13

Näyttäisi sattuvan vielä itselleni Hevosen kuukausi ja Hevosen tunti eli olen 3 x Hevonen.

Olenko siis aivan mahdoton tapaus?

10

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

Onko itse-elementtisi tiedossa?

Kartassasi on paljon Tulta. Liian paljon Tulta voi saada aikaan tulista temperamenttia.

Hevonen/Nouseva Hevonen ei ole mahdoton tapaus vaan "puhdas" Hevonen!
      Esimerkki: Hevonen/Nouseva Kukko. Kukko värittää Hevosen perusluonnetta toisenlaiseksi.

• mahdoton tapausko

Itse-elementti ei ole tiedossa. Mitenhän sen saisi tietoon?

• Tulisika
        mahdoton tapausko kirjoitti:

Itse-elementti = syntymäpäiväsi (syntymäpäivän taivaallinen runko). Itse-elementti vaikuttaa voimakkaasti ihmisen mieleen ja luonteenlaatuun.

IE löytyy Kiinalaisesta kalenterista (sinun tapauksessasi 1966/kesäkuu). Kiinalaisessa kalenterissa on kaksi eri kuukautta, toinen määräytyy Kuunkierron ja toinen Auringon kierron mukaan. Ensimmäinen sarake näyttää siis kiinalaisten päivien numerot ja kertoo, minä kiinalaisena päivänä olet syntynyt. Tällä päivällä ei ole merkitystä horoskoopin teossa. Oikea syntymäpäiväsi (IE) löydät aina toisesta sarakkeesta, joka näyttää länsimaisen päivämäärän.

• mahdoton tapausko?
        Tulisika kirjoitti:

Itse-elementti = syntymäpäiväsi (syntymäpäivän taivaallinen runko). Itse-elementti vaikuttaa voimakkaasti ihmisen mieleen ja luonteenlaatuun.

IE löytyy Kiinalaisesta kalenterista (sinun tapauksessasi 1966/kesäkuu). Kiinalaisessa kalenterissa on kaksi eri kuukautta, toinen määräytyy Kuunkierron ja toinen Auringon kierron mukaan. Ensimmäinen sarake näyttää siis kiinalaisten päivien numerot ja kertoo, minä kiinalaisena päivänä olet syntynyt. Tällä päivällä ei ole merkitystä horoskoopin teossa. Oikea syntymäpäiväsi (IE) löydät aina toisesta sarakkeesta, joka näyttää länsimaisen päivämäärän.

4p-laskin antoi minulle tälläiset tiedot

Tunti tuli Hevonen
        Päivä vesi Koira
        Kuukausi puu Hevonen
        Vuosi tuli Hevonen

• Tulisika
        mahdoton tapausko? kirjoitti:

4p-laskin antoi minulle tälläiset tiedot

Tunti tuli Hevonen
        Päivä vesi Koira
        Kuukausi puu Hevonen
        Vuosi tuli Hevonen

On tuttu juttu!

Kiinassa on 2 linjaa: Four Pillars-laskin käyttää talvipäivänseisausta vuoden vaihtumisen ajankohtana.

Toinen vaihtoehto: Kiinassa käytetään vuoden vaihtumisena kuuvuoden vaihtumista. Tämä on yleensä "ylivoimainen tehtävä" laskureille.

• Tulisika
        Tulisika kirjoitti:

On tuttu juttu!

Kiinassa on 2 linjaa: Four Pillars-laskin käyttää talvipäivänseisausta vuoden vaihtumisen ajankohtana.

Toinen vaihtoehto: Kiinassa käytetään vuoden vaihtumisena kuuvuoden vaihtumista. Tämä on yleensä "ylivoimainen tehtävä" laskureille.

Talvipäivänseisaus on aina joulukuussa (20.-23.12).

• ei mahdoton
        Tulisika kirjoitti:

Talvipäivänseisaus on aina joulukuussa (20.-23.12).

Tulihevonen ja vielä moninkertaisena on aika haasteellinen mutta mikään merkki ei ole mahdoton; on kyse karmasta ja elämän ns.koulusta. Itse en kuitenkaan haluaisi joutua ns. pillastuneen tulihevosen tielle, siinä nimittäin tanner tosiaan tömisee ja puuta kaatuu.

• Tulisika
        mahdoton tapausko kirjoitti:

Itse-elementtisi on yang Vesi. Vesi, joka on syntynyt kesällä, on heikko. Kesä on Tulen aika (5.5-22.7). Olet ilmeisesti syntynyt heinäkuussa?

• mahdoton tapusko?
        Tulisika kirjoitti:

Itse-elementtisi on yang Vesi. Vesi, joka on syntynyt kesällä, on heikko. Kesä on Tulen aika (5.5-22.7). Olet ilmeisesti syntynyt heinäkuussa?

Kyllä, olen syntynyt heinäkuun alussa.

Omasta mielestäni olen kyllä säyseä tapaus Tuli-Hevoseksi. Ei täällä päin tanner kyllä tömise. Tämä heppa pillastuu todella harvoin. Ärhäkkyyttä löytyy tavittaessa.

Onko se toi vesi joka tasoittaa luonnettani? Mitä tarkoitit sillä, että kesällä syntynyt vesi on heikko?

Kysynpä tässä samalla miten muuten Tuli-heppa ja Metalli-koira sopii yhteen?

• Tulisika
        mahdoton tapusko? kirjoitti:

Kyllä, olen syntynyt heinäkuun alussa.

Omasta mielestäni olen kyllä säyseä tapaus Tuli-Hevoseksi. Ei täällä päin tanner kyllä tömise. Tämä heppa pillastuu todella harvoin. Ärhäkkyyttä löytyy tavittaessa.

Onko se toi vesi joka tasoittaa luonnettani? Mitä tarkoitit sillä, että kesällä syntynyt vesi on heikko?

Kysynpä tässä samalla miten muuten Tuli-heppa ja Metalli-koira sopii yhteen?

Hyvä kysymys! Kyllä Vesi tasoittaa. Vesi välittää toisten tunteista ja harkitsee.

Heikko Vesi: jokaisella vuodenajalla on oma laatunsa, jokaisella elementillä on omat tarpeensa eri vuodenaikana. Elementti on voimakas silloin kun vuodenaika on sama kuin itse-elementti. Talvi on Veden aika (n. 7.11-23.1), vesi on silloin voimakas.

Heppa/Koira-suhde toimii hyvin! Olette luonnonlapsia...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3874
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2795
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      386
      2107
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1791
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1677
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1307
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1220
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1151
    Aihe