3 x hevonen

Mahdoton tapaus?

Olen kiinalaisessa horoskoopissa Tulihevonen.

Hevosen kuukausi: n. 5.6.-7.7.
Hevosen tunti: 11-13

Näyttäisi sattuvan vielä itselleni Hevosen kuukausi ja Hevosen tunti eli olen 3 x Hevonen.

Olenko siis aivan mahdoton tapaus?

10

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Onko itse-elementtisi tiedossa?

      Kartassasi on paljon Tulta. Liian paljon Tulta voi saada aikaan tulista temperamenttia.

      Hevonen/Nouseva Hevonen ei ole mahdoton tapaus vaan "puhdas" Hevonen!
      Esimerkki: Hevonen/Nouseva Kukko. Kukko värittää Hevosen perusluonnetta toisenlaiseksi.

      • mahdoton tapausko

        Itse-elementti ei ole tiedossa. Mitenhän sen saisi tietoon?


      • Tulisika
        mahdoton tapausko kirjoitti:

        Itse-elementti ei ole tiedossa. Mitenhän sen saisi tietoon?

        Itse-elementti = syntymäpäiväsi (syntymäpäivän taivaallinen runko). Itse-elementti vaikuttaa voimakkaasti ihmisen mieleen ja luonteenlaatuun.

        IE löytyy Kiinalaisesta kalenterista (sinun tapauksessasi 1966/kesäkuu). Kiinalaisessa kalenterissa on kaksi eri kuukautta, toinen määräytyy Kuunkierron ja toinen Auringon kierron mukaan. Ensimmäinen sarake näyttää siis kiinalaisten päivien numerot ja kertoo, minä kiinalaisena päivänä olet syntynyt. Tällä päivällä ei ole merkitystä horoskoopin teossa. Oikea syntymäpäiväsi (IE) löydät aina toisesta sarakkeesta, joka näyttää länsimaisen päivämäärän.


      • mahdoton tapausko?
        Tulisika kirjoitti:

        Itse-elementti = syntymäpäiväsi (syntymäpäivän taivaallinen runko). Itse-elementti vaikuttaa voimakkaasti ihmisen mieleen ja luonteenlaatuun.

        IE löytyy Kiinalaisesta kalenterista (sinun tapauksessasi 1966/kesäkuu). Kiinalaisessa kalenterissa on kaksi eri kuukautta, toinen määräytyy Kuunkierron ja toinen Auringon kierron mukaan. Ensimmäinen sarake näyttää siis kiinalaisten päivien numerot ja kertoo, minä kiinalaisena päivänä olet syntynyt. Tällä päivällä ei ole merkitystä horoskoopin teossa. Oikea syntymäpäiväsi (IE) löydät aina toisesta sarakkeesta, joka näyttää länsimaisen päivämäärän.

        4p-laskin antoi minulle tälläiset tiedot

        Tunti tuli Hevonen
        Päivä vesi Koira
        Kuukausi puu Hevonen
        Vuosi tuli Hevonen


      • Tulisika
        mahdoton tapausko? kirjoitti:

        4p-laskin antoi minulle tälläiset tiedot

        Tunti tuli Hevonen
        Päivä vesi Koira
        Kuukausi puu Hevonen
        Vuosi tuli Hevonen

        On tuttu juttu!

        Kiinassa on 2 linjaa: Four Pillars-laskin käyttää talvipäivänseisausta vuoden vaihtumisen ajankohtana.

        Toinen vaihtoehto: Kiinassa käytetään vuoden vaihtumisena kuuvuoden vaihtumista. Tämä on yleensä "ylivoimainen tehtävä" laskureille.


      • Tulisika
        Tulisika kirjoitti:

        On tuttu juttu!

        Kiinassa on 2 linjaa: Four Pillars-laskin käyttää talvipäivänseisausta vuoden vaihtumisen ajankohtana.

        Toinen vaihtoehto: Kiinassa käytetään vuoden vaihtumisena kuuvuoden vaihtumista. Tämä on yleensä "ylivoimainen tehtävä" laskureille.

        Talvipäivänseisaus on aina joulukuussa (20.-23.12).


      • ei mahdoton
        Tulisika kirjoitti:

        Talvipäivänseisaus on aina joulukuussa (20.-23.12).

        Tulihevonen ja vielä moninkertaisena on aika haasteellinen mutta mikään merkki ei ole mahdoton; on kyse karmasta ja elämän ns.koulusta. Itse en kuitenkaan haluaisi joutua ns. pillastuneen tulihevosen tielle, siinä nimittäin tanner tosiaan tömisee ja puuta kaatuu.


      • Tulisika
        mahdoton tapausko kirjoitti:

        Itse-elementti ei ole tiedossa. Mitenhän sen saisi tietoon?

        Itse-elementtisi on yang Vesi. Vesi, joka on syntynyt kesällä, on heikko. Kesä on Tulen aika (5.5-22.7). Olet ilmeisesti syntynyt heinäkuussa?


      • mahdoton tapusko?
        Tulisika kirjoitti:

        Itse-elementtisi on yang Vesi. Vesi, joka on syntynyt kesällä, on heikko. Kesä on Tulen aika (5.5-22.7). Olet ilmeisesti syntynyt heinäkuussa?

        Kyllä, olen syntynyt heinäkuun alussa.

        Omasta mielestäni olen kyllä säyseä tapaus Tuli-Hevoseksi. Ei täällä päin tanner kyllä tömise. Tämä heppa pillastuu todella harvoin. Ärhäkkyyttä löytyy tavittaessa.

        Onko se toi vesi joka tasoittaa luonnettani? Mitä tarkoitit sillä, että kesällä syntynyt vesi on heikko?

        Kysynpä tässä samalla miten muuten Tuli-heppa ja Metalli-koira sopii yhteen?


      • Tulisika
        mahdoton tapusko? kirjoitti:

        Kyllä, olen syntynyt heinäkuun alussa.

        Omasta mielestäni olen kyllä säyseä tapaus Tuli-Hevoseksi. Ei täällä päin tanner kyllä tömise. Tämä heppa pillastuu todella harvoin. Ärhäkkyyttä löytyy tavittaessa.

        Onko se toi vesi joka tasoittaa luonnettani? Mitä tarkoitit sillä, että kesällä syntynyt vesi on heikko?

        Kysynpä tässä samalla miten muuten Tuli-heppa ja Metalli-koira sopii yhteen?

        Hyvä kysymys! Kyllä Vesi tasoittaa. Vesi välittää toisten tunteista ja harkitsee.

        Heikko Vesi: jokaisella vuodenajalla on oma laatunsa, jokaisella elementillä on omat tarpeensa eri vuodenaikana. Elementti on voimakas silloin kun vuodenaika on sama kuin itse-elementti. Talvi on Veden aika (n. 7.11-23.1), vesi on silloin voimakas.

        Heppa/Koira-suhde toimii hyvin! Olette luonnonlapsia...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe