3 x hevonen

Mahdoton tapaus?

Olen kiinalaisessa horoskoopissa Tulihevonen.

Hevosen kuukausi: n. 5.6.-7.7.
Hevosen tunti: 11-13

Näyttäisi sattuvan vielä itselleni Hevosen kuukausi ja Hevosen tunti eli olen 3 x Hevonen.

Olenko siis aivan mahdoton tapaus?

10

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

Onko itse-elementtisi tiedossa?

Kartassasi on paljon Tulta. Liian paljon Tulta voi saada aikaan tulista temperamenttia.

Hevonen/Nouseva Hevonen ei ole mahdoton tapaus vaan "puhdas" Hevonen!
      Esimerkki: Hevonen/Nouseva Kukko. Kukko värittää Hevosen perusluonnetta toisenlaiseksi.

• mahdoton tapausko

Itse-elementti ei ole tiedossa. Mitenhän sen saisi tietoon?

• Tulisika
        mahdoton tapausko kirjoitti:

Itse-elementti = syntymäpäiväsi (syntymäpäivän taivaallinen runko). Itse-elementti vaikuttaa voimakkaasti ihmisen mieleen ja luonteenlaatuun.

IE löytyy Kiinalaisesta kalenterista (sinun tapauksessasi 1966/kesäkuu). Kiinalaisessa kalenterissa on kaksi eri kuukautta, toinen määräytyy Kuunkierron ja toinen Auringon kierron mukaan. Ensimmäinen sarake näyttää siis kiinalaisten päivien numerot ja kertoo, minä kiinalaisena päivänä olet syntynyt. Tällä päivällä ei ole merkitystä horoskoopin teossa. Oikea syntymäpäiväsi (IE) löydät aina toisesta sarakkeesta, joka näyttää länsimaisen päivämäärän.

• mahdoton tapausko?
        Tulisika kirjoitti:

Itse-elementti = syntymäpäiväsi (syntymäpäivän taivaallinen runko). Itse-elementti vaikuttaa voimakkaasti ihmisen mieleen ja luonteenlaatuun.

IE löytyy Kiinalaisesta kalenterista (sinun tapauksessasi 1966/kesäkuu). Kiinalaisessa kalenterissa on kaksi eri kuukautta, toinen määräytyy Kuunkierron ja toinen Auringon kierron mukaan. Ensimmäinen sarake näyttää siis kiinalaisten päivien numerot ja kertoo, minä kiinalaisena päivänä olet syntynyt. Tällä päivällä ei ole merkitystä horoskoopin teossa. Oikea syntymäpäiväsi (IE) löydät aina toisesta sarakkeesta, joka näyttää länsimaisen päivämäärän.

4p-laskin antoi minulle tälläiset tiedot

Tunti tuli Hevonen
        Päivä vesi Koira
        Kuukausi puu Hevonen
        Vuosi tuli Hevonen

• Tulisika
        mahdoton tapausko? kirjoitti:

4p-laskin antoi minulle tälläiset tiedot

Tunti tuli Hevonen
        Päivä vesi Koira
        Kuukausi puu Hevonen
        Vuosi tuli Hevonen

On tuttu juttu!

Kiinassa on 2 linjaa: Four Pillars-laskin käyttää talvipäivänseisausta vuoden vaihtumisen ajankohtana.

Toinen vaihtoehto: Kiinassa käytetään vuoden vaihtumisena kuuvuoden vaihtumista. Tämä on yleensä "ylivoimainen tehtävä" laskureille.

• Tulisika
        Tulisika kirjoitti:

On tuttu juttu!

Kiinassa on 2 linjaa: Four Pillars-laskin käyttää talvipäivänseisausta vuoden vaihtumisen ajankohtana.

Toinen vaihtoehto: Kiinassa käytetään vuoden vaihtumisena kuuvuoden vaihtumista. Tämä on yleensä "ylivoimainen tehtävä" laskureille.

Talvipäivänseisaus on aina joulukuussa (20.-23.12).

• ei mahdoton
        Tulisika kirjoitti:

Talvipäivänseisaus on aina joulukuussa (20.-23.12).

Tulihevonen ja vielä moninkertaisena on aika haasteellinen mutta mikään merkki ei ole mahdoton; on kyse karmasta ja elämän ns.koulusta. Itse en kuitenkaan haluaisi joutua ns. pillastuneen tulihevosen tielle, siinä nimittäin tanner tosiaan tömisee ja puuta kaatuu.

• Tulisika
        mahdoton tapausko kirjoitti:

Itse-elementtisi on yang Vesi. Vesi, joka on syntynyt kesällä, on heikko. Kesä on Tulen aika (5.5-22.7). Olet ilmeisesti syntynyt heinäkuussa?

• mahdoton tapusko?
        Tulisika kirjoitti:

Itse-elementtisi on yang Vesi. Vesi, joka on syntynyt kesällä, on heikko. Kesä on Tulen aika (5.5-22.7). Olet ilmeisesti syntynyt heinäkuussa?

Kyllä, olen syntynyt heinäkuun alussa.

Omasta mielestäni olen kyllä säyseä tapaus Tuli-Hevoseksi. Ei täällä päin tanner kyllä tömise. Tämä heppa pillastuu todella harvoin. Ärhäkkyyttä löytyy tavittaessa.

Onko se toi vesi joka tasoittaa luonnettani? Mitä tarkoitit sillä, että kesällä syntynyt vesi on heikko?

Kysynpä tässä samalla miten muuten Tuli-heppa ja Metalli-koira sopii yhteen?

• Tulisika
        mahdoton tapusko? kirjoitti:

Kyllä, olen syntynyt heinäkuun alussa.

Omasta mielestäni olen kyllä säyseä tapaus Tuli-Hevoseksi. Ei täällä päin tanner kyllä tömise. Tämä heppa pillastuu todella harvoin. Ärhäkkyyttä löytyy tavittaessa.

Onko se toi vesi joka tasoittaa luonnettani? Mitä tarkoitit sillä, että kesällä syntynyt vesi on heikko?

Kysynpä tässä samalla miten muuten Tuli-heppa ja Metalli-koira sopii yhteen?

Hyvä kysymys! Kyllä Vesi tasoittaa. Vesi välittää toisten tunteista ja harkitsee.

Heikko Vesi: jokaisella vuodenajalla on oma laatunsa, jokaisella elementillä on omat tarpeensa eri vuodenaikana. Elementti on voimakas silloin kun vuodenaika on sama kuin itse-elementti. Talvi on Veden aika (n. 7.11-23.1), vesi on silloin voimakas.

Heppa/Koira-suhde toimii hyvin! Olette luonnonlapsia...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe