S60 takatilat ja takakontti?

camaro82

Ois kysyttävää S60 Volvon tiloista.

Olen tällainen 170cm pitkä mies ja avovaimoni on 162cm pitkä ja meille on tulossa ensimmäinen lapsi tuossa Joulukuun puolella.

Tiedän sen että S60 Volvossa on auton kokoon nähden ahtaat TAKATILAT, ..mutta miten on meidän mitoilla autoon mahtuminen?

Ajatellaan nyt niin että mä ja avovaimo etupenkeillä ja sit lapsi lastenistuimella takana.. mahdutaanko hyvin istumaan?

Onko kellään suositella jotain kohtuullisen hyvän merkkisiä lastenrattaita, jotka mahtuu vaivatta/pienellä vaivalla takakonttiin. Kun tuossahan on se kontin aukko suhteellisen pieni.

En ole sit kuitenkaan tilojen takia laittamassa V70 Volvoa, piste.

12

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volvorwd

      Niin sitten se on 940 farmari, piste.

      • camaro82

        ..eikä mitään muitakaan farmari Volvoja kiitos...


      • ,,,,,,,,,,,,,
        camaro82 kirjoitti:

        ..eikä mitään muitakaan farmari Volvoja kiitos...

        s80


      • THOR!
        camaro82 kirjoitti:

        ..eikä mitään muitakaan farmari Volvoja kiitos...

        Miksi suhtaudut asiaan noin? Ostat vaan ihan reilusti sen farmarin, ei siinä mitään erikoista ole. Siinähän sitä tilaa sitten enemmän on ja sama tekniikka S 60:n kanssa.


      • Lasten
        THOR! kirjoitti:

        Miksi suhtaudut asiaan noin? Ostat vaan ihan reilusti sen farmarin, ei siinä mitään erikoista ole. Siinähän sitä tilaa sitten enemmän on ja sama tekniikka S 60:n kanssa.

        Kanssa farkku on ehdoton ja saa rattaatkin hyvin mahtumaan kyytiin ainakin V70:ssä.Samoin saa turvaistuimen hyvin taakse ja tilat riittää.


    • Gilera

      Tilat riittävät mainiosti teille.Itse olen 180cm ja vaimo 160cm. Lasten istuin mahtui 1cm raolla taakseni.

      Emmaljungan vaunut menevät iloisesti takakonttiin.Aukko vähän kapea,mutta eihän niitä samaan aikaan laiteta sisään.

      Suosittelen autoa jos lapsia on vain yksi....

      • No

        Kannattaa ajatella myös vähän kauemmaskin elikkä ostaa yksintein farkun niin on pitemmälle kantoisampaa mutta jokainen päättää itse.Tämä vain sillä että itselläni on kolme lasta tosin nyt aikuisia mutta silloin kun olivat pieniä niin kyllä farkku oli paras vaihto ehto.


    • Mie vuan.

      Ei se Kuuskymppinen nyt niin ahdas ole. Tajajalkatilat ovat hiukan pienemmät kuin samaan tekniikkaan perustuvissa 70:ssä ja 80:ssä ja muotoilu syö vähän pääntilaa, mutta seuraavat 15 vuotta se teidän päivänsäteenne mahtuu takapenkille ja jos hän ei montaa senttiä teitä pitemmäksi venähdä, niin ikuisesti.
      Leveyttähän Kuuskymppisen takaistuimella on kolmelle murrosikäiselle, joten ei muuta kuin uutta putkeen.

      Tavaratila on pitkä ja laaja, mutta vähän matala ja luukku on pieni. Tavarat sinne mahtuvat, mutta meneekö rattat reiästä sisään, se pitää teidän kokeilla itse.

      Suurin osa nelihenkisistä perheistä mahtuu pienempäänkin autoon. Ei se yksi lapsi vie sen enempää tilaa kuin aikuinenkaan. Lukuisia kertoja olemme menneet neljän aikuisen voimin Lappiin hiihtolomalle S 60:llä. Sukset ovat Boksissa katolla ja tavarat tavaratilassa. Mukavalla ja vakaalla autolla on hyvä taittaa taivalta.

      Toki itselläni on Farmari-auto, mutta ihan eri syistä. Ei sitä kääpiöiden takia ole tarvinnut ostaa.

    • VolvoMarkkanen

      Loistavasti mahdutte.
      Minä en ymmärrä mistä tuo huhu S60 takatilojen ahtaudesta on saanut alkunsa.
      Totta on että S80 on tilavampi, mutta sehän on valtava lotja!
      Olen itse 182 cm vatsakas herrasmies ja poikani on vielä pidempi (mutta kapeampi). Mahdun hyvin kuskin taakse takapenkille poikani ajaessa, tai päinvastoin.

    • Voi helvetti

      Joskus oli kuplavolkkari, Anglia, Mini. Oli isä, äiti ja kolme lasta. Mentiin Norjaan.
      Oli teltta ja muut vehkeet. Hyvin mahtui ja hauskaa oli. Come on. Mieti nyt vähän.
      Että mahtuuko pikku pesueesi Volvoon. Varmaan mahtuu. On mennyt naurettavaksi, kun tulee yksi lapsi, niin mietitään pitääkö olla tila-auto, vai farmari kun mennään mummolaan. Miettisit mieluummin, miten lapsesi selviytyy täyspäisenä kaiken paskan ja keksittyjen tarpeiden ja mielipuolien joukossa . Ennen kuin murehdit, mahdutko Volvoon, keskity oleelliseen ja katso montako E-koodia sisältää purkissa oleva niin sanottu ruoka, jolla lastasi ruokit. Ai mikä E-koodi ? Se on eri tarina.

      • volvolla mennään

        Niin se on että sopii. Sopiipa hyvinkin eikä ne takatilat nyt niin mahdottoman pienet ole. Meillä on kokemusta siitä sopimisesta. Ja autohan aivan mahdottoman loistava ja parempaa saa etsiä


    • Voleman

      Tuollaset tapit sopii voleen niin, että jää vain pikkusen ohtaa ratin takaa näkymään. Etupenkin saa vetää niin, eteen, että sen taakse sopii lastenvaunut hyvin takajalkatilaan ja tilaa jää vielä jaloillekin. On hyvä auto!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe