Olen

sinusta yhtä

aikaa hämmentynyt, iloissani, suruissani ja kiitollinen. Olen hämmentynyt siitä, kuinka paljon toista ihmistä voi kaivata, vaikka kaikki on periaatteessa hyvin. Välillä tuntuu, että kaipuu on ollut pohjatonta. Että olen etsinyt sinua tuskissani mitä hassummista paikoista ja vieraista kaupungeista. Että olen ollut näkevinäni sinut ihmisten seassa jonkun vieraan ihmisen kasvoissa. Että olen yrittänyt hakeutua paikkoihin, missä voisin sinuun törmätä. Että olen kuvitellut sinut kanssani, vaikka olet ollut aivan jossain muualla. Pitäisit minua varmasti aivan hulluna, aivan pakkomielteisenä, jos tietäisit. Samalla olen saanut olla iloinen siitä, että olen saanut haaveilla sinusta, se on joskus vienyt minua päivästä päivään. Joskus haaveet antaa siivet, tiedäthän. Ne ovat toivo paremmasta, että jotakin sellaista on kuitenkin olemassa. Ja siksi minä olen sinusta myös kiitollinen. Että saan tuntea eläväni, että joku on herättänyt minussa yhtä vahvoja tunteita kuin sinä. Tiedänpä, etten ole täysin tunnehäiriöinen, sillä tahtoisin sinulle kaikkea parasta. Mutta itsekkäästi myös, että minä voisin olla siinä läsnä. Surullinen olen siitä, että joka päivä menee hukkaan ilman sinua. Olen pettynyt itseeni siinä, että tunnen eläväni vasta sinun kanssasi. Huomaan, kuinka hiton vajavaista elämäni on, kun en saa olla kanssasi.

Joskus minusta tuntuu, että olet sieluntoverini. Sellaisia ei ole ripoteltu jokaiseen kadunkulmaan, tiedäthän sinä sen. Niin se kesäkin vain tulee, ja miten toivoisinkaan, että jokainen päivä veisi minut lähemmäksi sinua. Sitä en voi tietää, mutta se ei estä minua uneksimasta sinusta. Pidä huolta itsestäsi, tiedän ettei sinullakaan ole aina helppoa ollut.

51

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin suoraan

      mun ajatuksistani.

      • et halua

        olla kanssani joka päivä?

        Ja joka ikinen yö?


      • vain se on
        et halua kirjoitti:

        olla kanssani joka päivä?

        Ja joka ikinen yö?

        ainoa esteeni :(


      • ehkä ihastunut
        vain se on kirjoitti:

        ainoa esteeni :(

        Ootko sä Marjo?


      • en ole Marjo
        ehkä ihastunut kirjoitti:

        Ootko sä Marjo?

        olen ihan joku muu :)


    • kirjoitettu...

      Kuka oletkin. Kauniisti ja samaan aikaan hiukan surullisesti... toivon, että sinä ja sielunkumppanisi kohtaatte ja varsinkin jos hän ei enää ole varattu, näin ymmärsin ja ilmeisesti hänellä on ollut vaikeaa.... ja voi olla jopa tällä hetkellä--- miksi et siis kysy; vaikkapa mitä kuuluu hänelle kuuluu.????...et vaikuta pakkomielteiseltä, lähinnä rakastuneelta....uneksi ja mistäpä tiedät mitä kesä tuo tullessaan....HYMY sinulle :)

    • tuo..

      kyllä hyvin surullista että joka päivä menee hukkaan !

    • jatkaa

      Olen samaa mieltä kuin tuossa aikaisemmin kommentoinut, että kirjoitat tosi kauniisti.

      Sen lisäksi että et kuulu tunnehäiriöisiin, voit onnitella itseäsi siitä, että osaat ilmaista tunteitasi noin nätisti.

      Pointti on se, että kun lähettää tuollaista hyvää energiaa ympärilleen, me muutkin saamme sitä osaksemme. Ja mikä parasta, se palaa sinulle takaisin :-) Ja voipi olla juuri siinä muodossa, mitä toivot!

      Kiitos siis siitä, että jaoit kokemuksesi kanssamme :-) Lykkyä pyttyyn!

      • tunteistasi

        Muista, maailmaan mahtuu ihmeitä. Ihmiset eroavat ja kohtaavat sielunkumppanin jossakin missä vähiten sitä odottavat!

        Oletko kertonut hänelle tunteistasi? Ole rohkea ja seuraa sydäntäsi!

        Mummi65


    • osaat ilmaista

      tunteesi kirjoittamalla.
      Ajatukset ja kirjoittamasi asiat ovat kuin omasta elämästäni.

      Sinulle sielunkumppani on varattu ja minulla tämä tunne ja kaipuu näyttää olevan yksipuolista sillä vastausta en ole saanut viestiini.
      Mutta eletään päivä kerrallaan vaikka tosiaan tuntuu että päivät menee hukkaan ilman toista.
      Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuudella on meille annettavaa.

      Aurinkoista kesää.

    • samanlaiset on

      ajatukset, ota yhteys muhun oikeesti nyt heti ja kerro tuo sama mulle please! ikävä:::

      • ... niinhän sanoit

        minusta, vai mitä?


      • sanonut
        ... niinhän sanoit kirjoitti:

        minusta, vai mitä?

        niin juu mutta en tarkoita ettet voi yhteyttä ottaa....


      • tunteesi kyllä
        sanonut kirjoitti:

        niin juu mutta en tarkoita ettet voi yhteyttä ottaa....

        kuulostavat olevan todelliset ja aidot, miksi kiusaatte vain toisianne kun vetovoima on kova? Jos olette jo aikuisia niin älkää päästäkö rakkautta pois väliltänne, hieno kuvaus aloittajalta.

        Tsemppiä!


      • varattu ja kielletty...
        sanonut kirjoitti:

        niin juu mutta en tarkoita ettet voi yhteyttä ottaa....

        ---- ja sekö ainoastaan kiehtoo.....??


      • on niin
        varattu ja kielletty... kirjoitti:

        ---- ja sekö ainoastaan kiehtoo.....??

        erityistä että se kiehtoo?


    • Elämästä, en vain saa sanottua hänelle niitä sanoja mitä haluaisin.Ja se alkaa pikku hiljaa syömään sisältä päin kun ei pysty tai kykene ilmaisemaan niitä tunteita mitä tämä yks tummahiuksinen nainen minussa herättää.Olen kyllä huomannut, että hän olisi ehkä kiinnostunut minusta viitaten miten hän joskus katselee minuun päin, en voi väittää ettenkö minä katselisi häntä!On se semmonen enkeli jos suoraan sanoo, mut nyt kun loma alko niin en näe häntä enää kun vasta monen viikon jälkeen ja kaipaus on kova.Kyllä mun täytyy pikku hiljaa myöntää itselleni et oon ihastunu ja pahasti kyseiseen naiseen ja varmaan yritettävä tulevaisuudessa kysyä hänen kiinnostusta..Toivottavasti ei mene metsään yritys.

    • randomi m

      mihin päin menee ja oletko m vai n?

    • N to M
      • vähän..

        minnepäin sun viesti menee ja montako tähteä* sinussa ja hänessä on?


      • N to M
        vähän.. kirjoitti:

        minnepäin sun viesti menee ja montako tähteä* sinussa ja hänessä on?

        Mulla tähtiä viisi ja hänen en edes tiedä vielä... Etelä-Suomeen menee, samoilla kulmilla on liikuttu jo hyvän aikaa


      • tähtien määrä
        N to M kirjoitti:

        Mulla tähtiä viisi ja hänen en edes tiedä vielä... Etelä-Suomeen menee, samoilla kulmilla on liikuttu jo hyvän aikaa

        ap:lla?


    • Seksikäs pörröpää!

      Sait kyyneleet....

      • muuten hemaiseva..

        mun viereen yöks..oot tervetullut! Soita!

        hali


      • viekkuun
        muuten hemaiseva.. kirjoitti:

        mun viereen yöks..oot tervetullut! Soita!

        hali

        olisi pörröpää tervetullut? Vinkkiä kiitos, muuten ei uskalla tarttua luuriin.


      • vielä ehdit
        viekkuun kirjoitti:

        olisi pörröpää tervetullut? Vinkkiä kiitos, muuten ei uskalla tarttua luuriin.

        taksi alle ja tuloks..

        luuri käteen nyt..


      • syötävä mies
        vielä ehdit kirjoitti:

        taksi alle ja tuloks..

        luuri käteen nyt..

        että en jaksa odottaa sinua rakas, tuu tuu tuu tuu


      • kuitenkin
        syötävä mies kirjoitti:

        että en jaksa odottaa sinua rakas, tuu tuu tuu tuu

        yhteydenotoissa sulla, se olen minä joka odotan ja toivon sitä Sinulta ihan

        joka ikinen päivä

        ja joka ikinen yö.


      • jäänyt on
        kuitenkin kirjoitti:

        yhteydenotoissa sulla, se olen minä joka odotan ja toivon sitä Sinulta ihan

        joka ikinen päivä

        ja joka ikinen yö.

        Pallo miehellä, itse en soita enää. ja voit arvata miksi.


      • pallit...
        jäänyt on kirjoitti:

        Pallo miehellä, itse en soita enää. ja voit arvata miksi.

        miehellä


    • kuin minun

      ajatuksistani kirjoitettu. Olen miettinyt, kuinka juuri hän olisi ollut sopiva kumppani minulle, ainakin luulen niin. Mutta nämä elämän realiteetit tulevat eteen ja se on jäänyt haaveeksi ja kaipaukseksi vain. Suureksi sellaiseksi eikä se valitettavasti voi enää muuksi muuttua. Sinulle parempaa onnea toivon.

    • odottanut sulta

      viestiä johonki suuntaan että tietäis mitä tekis..ei oo ollu helppoo ja tänään on sellainen päivä jolloin tarttis niitä sun käsiä mun ympärille lohduttaan..haavetta vaan.Et oo tunnehäiriöinen minäkin oon suruissani kun en sua saa.et oo läsnä tässä mun arjessa.Kun pääsisin eroon tuosta mahdottomasta suhteesta joka raastaa myös sisältä.Tartten sua enemmän kun uskotkaan.Ajattelen sua lakkaamatta.Annat mulle voimaa tähän kurjaan tilanteeseen.Kumpa sä avautuisit mulle niin kaiken puolin helpottais mut kun ei tapahdu mitään.Sä et uskalla vaikka sä tiedät että rakastan sua..pelkäätkö jotain? mulla on niin paha olla myös ei oo fiksua varatulta mutta tunteet vie voiton.

      • jo uskoo..

        et mä todella oon rakastunut sinuun...ja haluun sen yhteisen tulevaisuuden meille!?


      • päässä vikaa ????
        jo uskoo.. kirjoitti:

        et mä todella oon rakastunut sinuun...ja haluun sen yhteisen tulevaisuuden meille!?

        kukaan ei voi rakastaa tuntematonta kirjoittajaa ,, vaikka sä luuletkin niin ,, sähän oot se joka vastaa jokaiselle naiselle.
        ja ... miten kukaan voi uskoo sun rakastavan kun sä rakastat täällä kaikkia ????

        haloo .. mietihän vähän.

        ei, vaikka se sunkin olis varattu.


      • lähimmäisiänne....
        päässä vikaa ???? kirjoitti:

        kukaan ei voi rakastaa tuntematonta kirjoittajaa ,, vaikka sä luuletkin niin ,, sähän oot se joka vastaa jokaiselle naiselle.
        ja ... miten kukaan voi uskoo sun rakastavan kun sä rakastat täällä kaikkia ????

        haloo .. mietihän vähän.

        ei, vaikka se sunkin olis varattu.

        jne....


      • oioi
        jo uskoo.. kirjoitti:

        et mä todella oon rakastunut sinuun...ja haluun sen yhteisen tulevaisuuden meille!?

        Eiköhän sentään toive yhteisestä tulevaisuudesta toisen ihmisen kanssa ja leikkiminen anonyymien kirjoittajien kanssa ole aika kaukana toisistaan !!


      • tekis

        terää (niin kuin monelle muulllekin varatulle näillä palstoilla) kaivaa se selkäranka esiin ja ottaa myös järki käyttöön. Kukaan normaali ihminen ei huoli ruikuttajaa, jolla ei ole selkärankaa ns putsata pöytää ennen seuraavaan suhteeseen ryhtymistä. Pilaatte oman elämänne, puolisonne ja vielä sen ihastuksennekin elämän odottamalla jotain helvetin ihmettä, mitä EI tapahdu. Se pitää ITSE järjestellä elämänsä ja päänsä kuntoon, jotta pääsee siihen minne haluaa. Kukaan täysjärkinen ei ala laastariksi tai vivuksi, jotta varattu pääsee eroon suhteestaan mahdollisimman kivuttomasti.

        Tuhannet ihmiset hoitavat eronsa asiallisesti, mutta sitten on näitä, jotka vain rikkovat ja hajottavat ihmisiä ja itsensäkin, koska eivät kykene olemaan aikuisia ja tekemään valintojaan. Kotini on hotellini ja hupini haen muualta, kuka tuollaista ihmistä oikeasti huolii elämänkumppanikseen?? HÄH??


      • sä funtsinu
        jo uskoo.. kirjoitti:

        et mä todella oon rakastunut sinuun...ja haluun sen yhteisen tulevaisuuden meille!?

        asian toisen puolen, sen ihmisen kannalta joka ehkä on myös täällä, ja sä toimit

        näin? Onko juolahtanut mieleen miltä tuntuu ...??


      • kyllä jottain
        lähimmäisiänne.... kirjoitti:

        jne....

        muuta kuin lähimmäisenrakkautta ...


      • tapella???
        päässä vikaa ???? kirjoitti:

        kukaan ei voi rakastaa tuntematonta kirjoittajaa ,, vaikka sä luuletkin niin ,, sähän oot se joka vastaa jokaiselle naiselle.
        ja ... miten kukaan voi uskoo sun rakastavan kun sä rakastat täällä kaikkia ????

        haloo .. mietihän vähän.

        ei, vaikka se sunkin olis varattu.

        jatkuvasti näiden tuntemattomien ihmisten kanssa?

        Musta jotenkin tuntuu että sut on niin nähty tällä palstalla,lopetahan sinäkin tuon saman asian jankuttaminen.
        Ja kannattaa keskittyä siihen omaan tekemiseen ja lopettaa toi muiden neuvominen ja arvosteleminen ja kuvitteleminen ja luuleminen jne...

        Ja ettei sun laskut mene sekaisin niin tää oli mun viikon ensimmäinen viesti tänne.
        Varattua en halua minäkään.


      • ASIAA...
        tekis kirjoitti:

        terää (niin kuin monelle muulllekin varatulle näillä palstoilla) kaivaa se selkäranka esiin ja ottaa myös järki käyttöön. Kukaan normaali ihminen ei huoli ruikuttajaa, jolla ei ole selkärankaa ns putsata pöytää ennen seuraavaan suhteeseen ryhtymistä. Pilaatte oman elämänne, puolisonne ja vielä sen ihastuksennekin elämän odottamalla jotain helvetin ihmettä, mitä EI tapahdu. Se pitää ITSE järjestellä elämänsä ja päänsä kuntoon, jotta pääsee siihen minne haluaa. Kukaan täysjärkinen ei ala laastariksi tai vivuksi, jotta varattu pääsee eroon suhteestaan mahdollisimman kivuttomasti.

        Tuhannet ihmiset hoitavat eronsa asiallisesti, mutta sitten on näitä, jotka vain rikkovat ja hajottavat ihmisiä ja itsensäkin, koska eivät kykene olemaan aikuisia ja tekemään valintojaan. Kotini on hotellini ja hupini haen muualta, kuka tuollaista ihmistä oikeasti huolii elämänkumppanikseen?? HÄH??

        ....hyvin kirjoitettu;) D)


      • tänne jokainen
        tapella??? kirjoitti:

        jatkuvasti näiden tuntemattomien ihmisten kanssa?

        Musta jotenkin tuntuu että sut on niin nähty tällä palstalla,lopetahan sinäkin tuon saman asian jankuttaminen.
        Ja kannattaa keskittyä siihen omaan tekemiseen ja lopettaa toi muiden neuvominen ja arvosteleminen ja kuvitteleminen ja luuleminen jne...

        Ja ettei sun laskut mene sekaisin niin tää oli mun viikon ensimmäinen viesti tänne.
        Varattua en halua minäkään.

        saa ihan omanlaisen kommenttinsa laittaa ?! Nää kun on just sitä varten nää sivut.

        Vaikka aina ne ei kaikkia miellyttäisikään ??

        Keskityhän säkin vaan siihen omaan tekemisees äläkä siinä neuvo ja moiti muita !!


      • sä sit
        tapella??? kirjoitti:

        jatkuvasti näiden tuntemattomien ihmisten kanssa?

        Musta jotenkin tuntuu että sut on niin nähty tällä palstalla,lopetahan sinäkin tuon saman asian jankuttaminen.
        Ja kannattaa keskittyä siihen omaan tekemiseen ja lopettaa toi muiden neuvominen ja arvosteleminen ja kuvitteleminen ja luuleminen jne...

        Ja ettei sun laskut mene sekaisin niin tää oli mun viikon ensimmäinen viesti tänne.
        Varattua en halua minäkään.

        teet täs ketjussa?


    • kirjoitit mulle...

      noin pitkästi. Eihän toisen ajatuksia oikeasti tiedä, ellei niitä täältä lue. On mukava kuulla, että olet ollut iloinen. Elämä ei ole aina suremista.

      Kuten jo ikävä-palstalla kerroin, en ole hetkeen näitä lukenut. Ja nyt mulle on monta sivua viestejä! Kiirettä pitää, huh huh. Yritän vastailla, mutta en ehdi ihan kaikkiin...

      • tänään?

        tuletko?


      • mulle..
        tänään? kirjoitti:

        tuletko?

        voidaan keskustella koko yö..ja selvittää asiat..selvinpäin..soita!


      • ole sun numeroa
        mulle.. kirjoitti:

        voidaan keskustella koko yö..ja selvittää asiat..selvinpäin..soita!

        enää. Tiedät kyllä miksi. Mutta soita sä, tai pistä mulle viesti niin saadaan yhteys pelaamaan.


      • voit vaikka
        ole sun numeroa kirjoitti:

        enää. Tiedät kyllä miksi. Mutta soita sä, tai pistä mulle viesti niin saadaan yhteys pelaamaan.

        kysyy enirosta, 118:sta tai tulla mun ikkunan taa ;)


      • ei ole
        voit vaikka kirjoitti:

        kysyy enirosta, 118:sta tai tulla mun ikkunan taa ;)

        myöskään enää sun numeroa, tiedät kyllä miksi, joten ?


      • nimeni
        ei ole kirjoitti:

        myöskään enää sun numeroa, tiedät kyllä miksi, joten ?

        muistat, joten laita sähköpostia, olet laittanut ennenkin. Sama osoite edelleen, etunimi.sukunimi ja tiedät kyllä missä kun omasikin on sama.


      • sähköposti tiedossa
        nimeni kirjoitti:

        muistat, joten laita sähköpostia, olet laittanut ennenkin. Sama osoite edelleen, etunimi.sukunimi ja tiedät kyllä missä kun omasikin on sama.

        joten meni eri henkilölle :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      341
      3463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2118
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1537
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1394
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1281
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1121
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1121
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      956
    Aihe