Haluaisin varmistuksen!!

Eka kertalainen Usaan

Olen lähdössä Floridaan kesällä - ja olen surffaillut ilmeisesti pääni pyörryksiin.. Eli kysymykseni kuuluu että tuleeko minun täyttää vielä jotakin muita lomakkeita kuin ESTA ilmoitus netissä! Kysyn siis mitä kaikkea pitää olla mukana että pääsee maahan passin ja lentolipun lisäks..Mä en kyl halua missata tätä lomaa jonkun huolimattomuus virheen takia - kertokaa - auttakaa..

Ja onko muitakin menijöitä Miamiin kesäkuussa?

6

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytetään

koneessa jaettavat Visa Waiver ja Tullilomake.
      Joskus kai tuo visa waiver lomake jää pois.

• kolmatta kertaa menossa.

Joo elikkä Esta tehdään ennen reissua, muut tarvittavat koneessa. ja kesäkuussa ollaan lähdössä.

• Eka kertalaisena Usaan

No sitten tämmöinen tyhmä kysymys että pitää se olla tulostettuna mukana? (eihän mulla mitään printteriä ollut käytössä silloin kun sen täytin..)

Oisko jotain muita matkavinkkejä antaa kun olet jo kokenut Floridan matkaaja..
        Autonvuokraus taitaa olla melko välttämätöntä - eikö?
        Taaloja ajattelin vaihtaa jo täällä - jostain vain luin että joltakin olisi otettu ne tullissa pois - eikai ne nyt sellaista voi tehdä?

• matkalle...
        Eka kertalaisena Usaan kirjoitti:

No sitten tämmöinen tyhmä kysymys että pitää se olla tulostettuna mukana? (eihän mulla mitään printteriä ollut käytössä silloin kun sen täytin..)

Taaloja ajattelin vaihtaa jo täällä - jostain vain luin että joltakin olisi otettu ne tullissa pois - eikai ne nyt sellaista voi tehdä?

Estaa ei tarvitse olla tulostettuna, sen numero on hyvä olla ylhäällä, vaikka sitäkään tuskin tarvitaan.

Auto on hyvä olla vuokrattuna, jos aikoo liikkua vähänkään pidemmälle, julkisen liikenteen varassa oleminen on aika hankalaa.

Rahat voivat olla kortilla tai käteisenä (vaikka maksaisi pääasiassa kortilla, vähän käteistäkin on hyvä olla mukana). Tullissa tai maahantulossa ei todellakaan oteta rahoja pois matkustajilta, miksi otettaisiin?

• wysig
        Eka kertalaisena Usaan kirjoitti:

Et välttämättä tarvitse autoa Miamissa ollessasi, varsinkin jos majoitut SoBe tai yleisesti Miami Beachille. Myös Downtownista pääsee bussilla Beachille.
        Mutta sitten vähän pitemmälle, auto on jo välttämättömyys.

• autoko
        wysig kirjoitti:

Et välttämättä tarvitse autoa Miamissa ollessasi, varsinkin jos majoitut SoBe tai yleisesti Miami Beachille. Myös Downtownista pääsee bussilla Beachille.
        Mutta sitten vähän pitemmälle, auto on jo välttämättömyys.

Samaa mieltä edellisen kanssa, että ei autoa tarvitse jos oleskelee south beachin alueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe