Haluaisin varmistuksen!!

Eka kertalainen Usaan

Olen lähdössä Floridaan kesällä - ja olen surffaillut ilmeisesti pääni pyörryksiin.. Eli kysymykseni kuuluu että tuleeko minun täyttää vielä jotakin muita lomakkeita kuin ESTA ilmoitus netissä! Kysyn siis mitä kaikkea pitää olla mukana että pääsee maahan passin ja lentolipun lisäks..Mä en kyl halua missata tätä lomaa jonkun huolimattomuus virheen takia - kertokaa - auttakaa..

Ja onko muitakin menijöitä Miamiin kesäkuussa?

6

795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytetään

koneessa jaettavat Visa Waiver ja Tullilomake.
      Joskus kai tuo visa waiver lomake jää pois.

• kolmatta kertaa menossa.

Joo elikkä Esta tehdään ennen reissua, muut tarvittavat koneessa. ja kesäkuussa ollaan lähdössä.

• Eka kertalaisena Usaan

No sitten tämmöinen tyhmä kysymys että pitää se olla tulostettuna mukana? (eihän mulla mitään printteriä ollut käytössä silloin kun sen täytin..)

Oisko jotain muita matkavinkkejä antaa kun olet jo kokenut Floridan matkaaja..
        Autonvuokraus taitaa olla melko välttämätöntä - eikö?
        Taaloja ajattelin vaihtaa jo täällä - jostain vain luin että joltakin olisi otettu ne tullissa pois - eikai ne nyt sellaista voi tehdä?

• matkalle...
        Eka kertalaisena Usaan kirjoitti:

No sitten tämmöinen tyhmä kysymys että pitää se olla tulostettuna mukana? (eihän mulla mitään printteriä ollut käytössä silloin kun sen täytin..)

Taaloja ajattelin vaihtaa jo täällä - jostain vain luin että joltakin olisi otettu ne tullissa pois - eikai ne nyt sellaista voi tehdä?

Estaa ei tarvitse olla tulostettuna, sen numero on hyvä olla ylhäällä, vaikka sitäkään tuskin tarvitaan.

Auto on hyvä olla vuokrattuna, jos aikoo liikkua vähänkään pidemmälle, julkisen liikenteen varassa oleminen on aika hankalaa.

Rahat voivat olla kortilla tai käteisenä (vaikka maksaisi pääasiassa kortilla, vähän käteistäkin on hyvä olla mukana). Tullissa tai maahantulossa ei todellakaan oteta rahoja pois matkustajilta, miksi otettaisiin?

• wysig
        Eka kertalaisena Usaan kirjoitti:

Et välttämättä tarvitse autoa Miamissa ollessasi, varsinkin jos majoitut SoBe tai yleisesti Miami Beachille. Myös Downtownista pääsee bussilla Beachille.
        Mutta sitten vähän pitemmälle, auto on jo välttämättömyys.

• autoko
        wysig kirjoitti:

Et välttämättä tarvitse autoa Miamissa ollessasi, varsinkin jos majoitut SoBe tai yleisesti Miami Beachille. Myös Downtownista pääsee bussilla Beachille.
        Mutta sitten vähän pitemmälle, auto on jo välttämättömyys.

Samaa mieltä edellisen kanssa, että ei autoa tarvitse jos oleskelee south beachin alueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5379
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5128
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4164
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1969
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1703
    Aihe