Sain pari rubiinitetraa ja ne näyttävät tältä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4295628.jpg
Menin akvaarioliikkeeseen ostamaan niille lisää lajitovereita niin kappas vaan, olivat aivan erinäköisiä ja mallisia enkä sitten ostanut :o eli onko nuo kalani nyt rubiinitetroja vai ei? Ja onko niitä olemassa eri "lajikkeita"??? siis vaihteleeko ulkonäkö?
Tunnista kala (kuva)
8
1143
Vastaukset
- tulipyrstö
Upeelta näyttää ja uskon, että olet saanut oikeita rubiinitetroja.
- rubiini_tetra
En mä niitä voinut ostaa kun ne oli ihan erinäköisiä kun nuo... nuo omani kyllä pitäisi olla rubiineja. En vaan tajua miksi liike myy eri näköisiä kaloja rubiinitetroina :( ihan eri mallinen ruumis ja värit eri tavoin.
- tulipyrstö
rubiini_tetra kirjoitti:
En mä niitä voinut ostaa kun ne oli ihan erinäköisiä kun nuo... nuo omani kyllä pitäisi olla rubiineja. En vaan tajua miksi liike myy eri näköisiä kaloja rubiinitetroina :( ihan eri mallinen ruumis ja värit eri tavoin.
Osaatko arvioida mitä kaloja olivat?
Rubiinitetrat maksaa noin 2 € kappale, meinaan jos ne oli harvinaisia ja kalliita.
Voi saada edullisesti... - fish KING
rubiini_tetra kirjoitti:
Ja mukaan olisi lipsahtanut oikeita rubiinitetroja, olis ollut hyvä saada kuvia myös toisista kaloista :/
- >mia
rubiinitetra, meillä oli myös aiemmin, ja samalta näytti :)
Näyttää kyllä hohtorasboralta...
- fish KING
Hohtorasboran evissä ei ole punertavaa väriä eikä rasboran pyrstöön asti ulotu tuo kalan kylkiviivakaan ... vertaas vaikka ;)
- EnsQ
fish KING kirjoitti:
Hohtorasboran evissä ei ole punertavaa väriä eikä rasboran pyrstöön asti ulotu tuo kalan kylkiviivakaan ... vertaas vaikka ;)
Olen samaa mieltä, kuin fish kingi. Jos et siis ole huomannut, niin ne ei ees oo saman malliset hohtorasbora on hoikempi ja se on ehkä vähän orassimpaan päin, kun taas tetra on hiukan pulleahkompi ja sen nenäkin on aivan lytyssä ja se on kirkkaampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136