Sain pari rubiinitetraa ja ne näyttävät tältä:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4295628.jpg
Menin akvaarioliikkeeseen ostamaan niille lisää lajitovereita niin kappas vaan, olivat aivan erinäköisiä ja mallisia enkä sitten ostanut :o eli onko nuo kalani nyt rubiinitetroja vai ei? Ja onko niitä olemassa eri "lajikkeita"??? siis vaihteleeko ulkonäkö?
Tunnista kala (kuva)
8
1168
Vastaukset
- tulipyrstö
Upeelta näyttää ja uskon, että olet saanut oikeita rubiinitetroja.
- rubiini_tetra
En mä niitä voinut ostaa kun ne oli ihan erinäköisiä kun nuo... nuo omani kyllä pitäisi olla rubiineja. En vaan tajua miksi liike myy eri näköisiä kaloja rubiinitetroina :( ihan eri mallinen ruumis ja värit eri tavoin.
- tulipyrstö
rubiini_tetra kirjoitti:
En mä niitä voinut ostaa kun ne oli ihan erinäköisiä kun nuo... nuo omani kyllä pitäisi olla rubiineja. En vaan tajua miksi liike myy eri näköisiä kaloja rubiinitetroina :( ihan eri mallinen ruumis ja värit eri tavoin.
Osaatko arvioida mitä kaloja olivat?
Rubiinitetrat maksaa noin 2 € kappale, meinaan jos ne oli harvinaisia ja kalliita.
Voi saada edullisesti... - fish KING
rubiini_tetra kirjoitti:
Ja mukaan olisi lipsahtanut oikeita rubiinitetroja, olis ollut hyvä saada kuvia myös toisista kaloista :/
- >mia
rubiinitetra, meillä oli myös aiemmin, ja samalta näytti :)
Näyttää kyllä hohtorasboralta...
- fish KING
Hohtorasboran evissä ei ole punertavaa väriä eikä rasboran pyrstöön asti ulotu tuo kalan kylkiviivakaan ... vertaas vaikka ;)
- EnsQ
fish KING kirjoitti:
Hohtorasboran evissä ei ole punertavaa väriä eikä rasboran pyrstöön asti ulotu tuo kalan kylkiviivakaan ... vertaas vaikka ;)
Olen samaa mieltä, kuin fish kingi. Jos et siis ole huomannut, niin ne ei ees oo saman malliset hohtorasbora on hoikempi ja se on ehkä vähän orassimpaan päin, kun taas tetra on hiukan pulleahkompi ja sen nenäkin on aivan lytyssä ja se on kirkkaampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477056Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3252648Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271236
- 311183
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 87998
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel101975Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h62944- 41820