Ex suhde oinaan kanssa,nopea tempoista ja itsekästä elämää sen mitä kesti(8v).
Uusi tuleva ehkä kaksonen.
Oinaan kanssa helppo ja helppo ero(onko koskaan)ilmoitus vaan tuli että pitäisiköhän meidän erota...no minkäs siinä teet kun toinen jo päättänyt kuukausia aikaisemmin.
Kun nyt tuntuisi että nämä skoopit pitää aikas paikkaansa,niin mielipiteitä.
M kaksonen ja N myös onkohan ihan tuomittu liitto.
M kaksonen ja oinas tai kaksonen
3
346
Vastaukset
- Mutua vain
Ainakin toisen kaksosen pitäisi sitten olla sellainen enemmän jalat maassa oleva yksilö, joka huolehtii asioiden loppuunsaattamisesta.Molemmathan saavat kyllä runsaasti uusia ideoita.
Olen seurustellut itse vastaavassa suhteessa ja koin omalla tavallaan tuo toinen oli tavallaan "liian helposti arvattavissa". Kaksonenhan kaipaa usein jonkinlaista -joskus vaan ihan pinnallistakin- aivovoimistelua. Samassa merkissä syntyneet kaksoset voivat tavallaan kyllästyä, jos sellaista "haastetta" ei ole.
Auttaisi varmaan,jos ainakin toisella olisi nouseva ja kuumerkki jossain "maadoittavissa" merkeissä. - Mutua vain
Ainakin toisen kaksosen pitäisi sitten olla sellainen enemmän jalat maassa oleva yksilö, joka huolehtii asioiden loppuunsaattamisesta.Molemmathan saavat kyllä runsaasti uusia ideoita.
Olen seurustellut itse vastaavassa suhteessa ja koin omalla tavallaan tuo toinen oli tavallaan "liian helposti arvattavissa". Kaksonenhan kaipaa usein jonkinlaista -joskus vaan ihan pinnallistakin- aivovoimistelua. Samassa merkissä syntyneet kaksoset voivat tavallaan kyllästyä, jos sellaista "haastetta" ei ole.
Auttaisi varmaan,jos ainakin toisella olisi nouseva- ja kuumerkki jossain enemmän "maadoittavissa" merkissä.
Mietin vain sitä, että kaksonen hakee useimmiten toisesta alitajuisesti sitä tasapainoitusta. Sinun tulee miettiä kohdallasi tuntuuko rakkaasi tasoittavalle ihmiselle.Keskusteluyhteyden on oltava hyvä. Muu vaihtoehto on mahdottomuus.
Enemmän kuin tuijotusta merkkeihin, sinun pitää tunnustella ja kuulostella itseäsi.
Koska olet ehkä kaksosena jonkinverran kirjallinen, voisit listata muutamia asioita
ihan paperille.Vaikkapa näitä ja muita vastaavia:
Kumpi teistä on jämäkkä päätöksentekijä?
Kumpi vie aloittamansa varmemmin päätökseen toteuttaen ideat käytännön tasolla?
Kumpi kyllästyy nopeammin asioihin?
Kumman on helpompi tehdä valintoja?
Saatteko toisiltanne fyysisessä mielessä tarvitsemaanne huolenpitoa?
Itse koen etsiväni sitä toista, täydentävää puoliskoani.Sellaista, joilla ei olisi juuri niitä samoja heikkouksia, mitä itselläni jo on. Mutta tuohan on näitä elämän valintakysymyksiä. Riippuu siis siitä, mitä itse kokee tarvitsevansa.Yhtä paljon myös siitä, miten kypsiä ja hioutuneita nämä ihmiset itse ovat.
Kaikillahan meillä on ne omat hyvät ja huonot ominaisuutemme. On mietittävä,
kestääkö mahdollisesti nähdä omia huonoja puoliaan siinä toisessa kaksosessa.
Mitkä ovat yhteiset vahvuutenne? Yritä kartoittaa tilannettanne kirjoittamalla asioita. Ainakin itse olen kokenut sen selkeyttävän ajatuksiani. - mutua vain
Vähän olen kehno tämän koneen kanssa. Tuli osin tuplana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17422323Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759532Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297510Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816350SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1826000Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot375003HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084656Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014406Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo902113Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k811390