Ex suhde oinaan kanssa,nopea tempoista ja itsekästä elämää sen mitä kesti(8v).
Uusi tuleva ehkä kaksonen.
Oinaan kanssa helppo ja helppo ero(onko koskaan)ilmoitus vaan tuli että pitäisiköhän meidän erota...no minkäs siinä teet kun toinen jo päättänyt kuukausia aikaisemmin.
Kun nyt tuntuisi että nämä skoopit pitää aikas paikkaansa,niin mielipiteitä.
M kaksonen ja N myös onkohan ihan tuomittu liitto.
M kaksonen ja oinas tai kaksonen
3
295
Vastaukset
- Mutua vain
Ainakin toisen kaksosen pitäisi sitten olla sellainen enemmän jalat maassa oleva yksilö, joka huolehtii asioiden loppuunsaattamisesta.Molemmathan saavat kyllä runsaasti uusia ideoita.
Olen seurustellut itse vastaavassa suhteessa ja koin omalla tavallaan tuo toinen oli tavallaan "liian helposti arvattavissa". Kaksonenhan kaipaa usein jonkinlaista -joskus vaan ihan pinnallistakin- aivovoimistelua. Samassa merkissä syntyneet kaksoset voivat tavallaan kyllästyä, jos sellaista "haastetta" ei ole.
Auttaisi varmaan,jos ainakin toisella olisi nouseva ja kuumerkki jossain "maadoittavissa" merkeissä. - Mutua vain
Ainakin toisen kaksosen pitäisi sitten olla sellainen enemmän jalat maassa oleva yksilö, joka huolehtii asioiden loppuunsaattamisesta.Molemmathan saavat kyllä runsaasti uusia ideoita.
Olen seurustellut itse vastaavassa suhteessa ja koin omalla tavallaan tuo toinen oli tavallaan "liian helposti arvattavissa". Kaksonenhan kaipaa usein jonkinlaista -joskus vaan ihan pinnallistakin- aivovoimistelua. Samassa merkissä syntyneet kaksoset voivat tavallaan kyllästyä, jos sellaista "haastetta" ei ole.
Auttaisi varmaan,jos ainakin toisella olisi nouseva- ja kuumerkki jossain enemmän "maadoittavissa" merkissä.
Mietin vain sitä, että kaksonen hakee useimmiten toisesta alitajuisesti sitä tasapainoitusta. Sinun tulee miettiä kohdallasi tuntuuko rakkaasi tasoittavalle ihmiselle.Keskusteluyhteyden on oltava hyvä. Muu vaihtoehto on mahdottomuus.
Enemmän kuin tuijotusta merkkeihin, sinun pitää tunnustella ja kuulostella itseäsi.
Koska olet ehkä kaksosena jonkinverran kirjallinen, voisit listata muutamia asioita
ihan paperille.Vaikkapa näitä ja muita vastaavia:
Kumpi teistä on jämäkkä päätöksentekijä?
Kumpi vie aloittamansa varmemmin päätökseen toteuttaen ideat käytännön tasolla?
Kumpi kyllästyy nopeammin asioihin?
Kumman on helpompi tehdä valintoja?
Saatteko toisiltanne fyysisessä mielessä tarvitsemaanne huolenpitoa?
Itse koen etsiväni sitä toista, täydentävää puoliskoani.Sellaista, joilla ei olisi juuri niitä samoja heikkouksia, mitä itselläni jo on. Mutta tuohan on näitä elämän valintakysymyksiä. Riippuu siis siitä, mitä itse kokee tarvitsevansa.Yhtä paljon myös siitä, miten kypsiä ja hioutuneita nämä ihmiset itse ovat.
Kaikillahan meillä on ne omat hyvät ja huonot ominaisuutemme. On mietittävä,
kestääkö mahdollisesti nähdä omia huonoja puoliaan siinä toisessa kaksosessa.
Mitkä ovat yhteiset vahvuutenne? Yritä kartoittaa tilannettanne kirjoittamalla asioita. Ainakin itse olen kokenut sen selkeyttävän ajatuksiani. - mutua vain
Vähän olen kehno tämän koneen kanssa. Tuli osin tuplana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389