yliopistoon tiedon, että olis päässy opiskelemaan todistuksen perusteella.
Haen itse ensivuonna ja siksi kysynkin, että kuinka vaikeeta on todistuksen perusteella päästä.
Aurinkoista kesää kaikille vastauksen antaneille.
Saiko kukaan
5
355
Vastaukset
- pääsee
Matemaattisille aloille pääsee aika helposti todistusten perusteella. Kun todistusten arvosanat ovat luokkaa E ja 9 niin pääset suoravalinnalla melko varmasti. Muistaakseni myös tiedonkäsittelyaloille voi päästä suoravalinnalla, mutta muuten joudut kyllä pääsykokeisiin.
- ton tiedän
puusilmä, että sinne pääsee tokarin perusteellakin. PÄÄSKÖ TÄNÄVUONNA KUKAAN TOKARILLA?
- pääsee
ton tiedän kirjoitti:
puusilmä, että sinne pääsee tokarin perusteellakin. PÄÄSKÖ TÄNÄVUONNA KUKAAN TOKARILLA?
Tarkoitin lähinnä, että sisään pääsee 100% varmuudella, kun täyttää ehdot, koska ehdot täyttäviä hakijoita on kuitenkin sen verran vähän, että kiintiöt eivät täyty (luulisin).
Niin ja pääsin itse tosiaan tilastotieteeseen suoravalinnalla.
- kk
Juu pääsin suoraan sisään Jyväskylän yliopistoon lukemaan tilastotiedettä. Sain pitkästä matikasta E:n ja todistukseen 10.
- et sä
mihinkään ole päässyt. No, huh huh. Johan sulla runosuoni sykkii. Sä olet nähny vain märkiä unia E:stä ja kypästä. Et varmaa oo saanu, et aina uuden tsydeemin mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076