Poika käytti hyväkseen

tyttö ja nainen

Olen jo kolmekympin paremmalla puolella, mutta ensirakkauteni ei silti haihdu mielestäni koskaan.

Tilanne oli se, että minä rakastuin ja kuvittelin aluksi pojankin rakastuneen, koska hän niin sanoi. Huomasin, että hän rakasti yhä omaa ensirakkauttaan. Poika vei neitsyyteni ja jätti minut selittämättä, sanoi vain ettei rakastanut enää. Tuskin oli koskaan rakastanutkaan. Emme milloinkaan puhuneet asioista, sillä häntä ei kiinnostanut.

Miksi juuri minä. Miksi hän halusi niin satuttaa. Eron jälkeen hän puhui kaikille millainen huora jne olen. Vaikka en ollut ennen häntä seurustellut tai harrastanut seksiä kenenkään kanssa.

En tiedä tarvitsisinko terapiaa. Mitä he voisivat minulle tehdä, miten auttaa. Ongelmani on se, etten edelleenkään pysty luottamaan enkä rakastumaan miehiin. Rakastan yhä ensirakkauttani vaikka hän teki minulle niin. Hän on mielestäni maailmankaikkeuden komein ja seksikkäin mies, enkä usko koskaan löytäväni ihanampaa.

Mitä voisin tehdä unohtaakseni hänet?

Taphtuneesta on yli kymmenen vuotta ja ajattelen häntä yhä päivittäin. Hän kummittelee mielessäni ja unissani painajaisina.

3

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollainen

turhan haahuilu. Et tarvitse terapiaa vaan otat järjen käteen. Olet aikuinen ihminen, joten ala käyttäytyä niin. Unelmasi on kuin murkkuprinsessalla, yök. Lakkaat haaveilemasta tuollaisesta miehestä, et tekis hänellä mitään, et tehnyt silloinkaan ja nyt hän on jo toinen ihminen, elänyt elämäänsä, kun sä taas olet valinnut itsesäälissä piehtaroinnin ja juuttumisen tuollaiseen sikaan.

Tapaus oli ikävä, mutta niitä tulee melkein kaikille meistä elämässä. Normaalisti ihminen vain suuntaa eteenpäin eikä juutu tuollaiseen. Tapahtuma on syönyt perusluottamustasi, mutta silti sun täytyy itse tehdä peli selväksi itsesi kanssa, haavemaailma missä kohtaisitte ja hän pyytäisi käytöstään anteeksi ja nostais sut vahvoille käsivarsilleen ja ratsastaisitte yhdessä auringonlaskuun EI TULE toteutumaan. Tiedät kyllä itsekin.

Sen sijaan että haaveilet turhan aikaista sontaa käytä energia siihen, että alat tutustumaan miehiin, heistä melkein jokainen on parempi kuin kuvaamasi poika. Jatka elämää ja etsi onnesi ja pidä huoli, että opettelet jättämään asiat taaksesi, tuosta ei hyvää seuraa, jos tuo on tapasi käsitellä (= juuttua eli ei käsitellä) asioita.

• hutihutihuti

Eli olet nostanut tuon yhden muiston ja kiinnittänyt siihen tarroja sun muuta ja pitänyt sitä kuvana sille, mitä sen pitää olla.

Nyt laske kuva pöydälle mielessäsi. Näet, että se on pelkkä valokuva ja siinä on kaikenlaista tuherrusta. Laitat sen laatikkoon ja laatikon kiinni.

Katsot ympärille. Maailma on täynnä uusia ihmisiä joissa on syvyyttä ja värejä. He eivät ole valokuvia.

• a

Kyllä minusta tuo edellisen kirjoittajan arvio osuu oikeaan: sinä rakastat sitä nuoren tytön luomaa ihannekuvaa ja haluaisit kokea nuoruuden ensirakkauden täyttymyksen.

En osaa paremmin neuvoa kuin että hyväksy tilanne ja faktat. Sinä tiedät todellisen tilanteen: oliko hän oikeasti niin ihana? Pyri erottamaan todellisesta tilanteesta ne tunteet, mitä sinä olisit halunnut kokea. Kirjoita vaikka paperille miehen käyttäytyminen sinua kohtaan, niin ehkä silloin hyväksyt faktat paremmin.

Aloita tutustuminen miehiin vähän kerrallaan. Ei heti tarvitse hypätä sinne rakkauden huumaan mutta samoja asioita pyörittelemällä hukkaat vain lisää vuosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe