Poika käytti hyväkseen

tyttö ja nainen

Olen jo kolmekympin paremmalla puolella, mutta ensirakkauteni ei silti haihdu mielestäni koskaan.

Tilanne oli se, että minä rakastuin ja kuvittelin aluksi pojankin rakastuneen, koska hän niin sanoi. Huomasin, että hän rakasti yhä omaa ensirakkauttaan. Poika vei neitsyyteni ja jätti minut selittämättä, sanoi vain ettei rakastanut enää. Tuskin oli koskaan rakastanutkaan. Emme milloinkaan puhuneet asioista, sillä häntä ei kiinnostanut.

Miksi juuri minä. Miksi hän halusi niin satuttaa. Eron jälkeen hän puhui kaikille millainen huora jne olen. Vaikka en ollut ennen häntä seurustellut tai harrastanut seksiä kenenkään kanssa.

En tiedä tarvitsisinko terapiaa. Mitä he voisivat minulle tehdä, miten auttaa. Ongelmani on se, etten edelleenkään pysty luottamaan enkä rakastumaan miehiin. Rakastan yhä ensirakkauttani vaikka hän teki minulle niin. Hän on mielestäni maailmankaikkeuden komein ja seksikkäin mies, enkä usko koskaan löytäväni ihanampaa.

Mitä voisin tehdä unohtaakseni hänet?

Taphtuneesta on yli kymmenen vuotta ja ajattelen häntä yhä päivittäin. Hän kummittelee mielessäni ja unissani painajaisina.

3

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollainen

      turhan haahuilu. Et tarvitse terapiaa vaan otat järjen käteen. Olet aikuinen ihminen, joten ala käyttäytyä niin. Unelmasi on kuin murkkuprinsessalla, yök. Lakkaat haaveilemasta tuollaisesta miehestä, et tekis hänellä mitään, et tehnyt silloinkaan ja nyt hän on jo toinen ihminen, elänyt elämäänsä, kun sä taas olet valinnut itsesäälissä piehtaroinnin ja juuttumisen tuollaiseen sikaan.

      Tapaus oli ikävä, mutta niitä tulee melkein kaikille meistä elämässä. Normaalisti ihminen vain suuntaa eteenpäin eikä juutu tuollaiseen. Tapahtuma on syönyt perusluottamustasi, mutta silti sun täytyy itse tehdä peli selväksi itsesi kanssa, haavemaailma missä kohtaisitte ja hän pyytäisi käytöstään anteeksi ja nostais sut vahvoille käsivarsilleen ja ratsastaisitte yhdessä auringonlaskuun EI TULE toteutumaan. Tiedät kyllä itsekin.

      Sen sijaan että haaveilet turhan aikaista sontaa käytä energia siihen, että alat tutustumaan miehiin, heistä melkein jokainen on parempi kuin kuvaamasi poika. Jatka elämää ja etsi onnesi ja pidä huoli, että opettelet jättämään asiat taaksesi, tuosta ei hyvää seuraa, jos tuo on tapasi käsitellä (= juuttua eli ei käsitellä) asioita.

    • hutihutihuti

      Eli olet nostanut tuon yhden muiston ja kiinnittänyt siihen tarroja sun muuta ja pitänyt sitä kuvana sille, mitä sen pitää olla.

      Nyt laske kuva pöydälle mielessäsi. Näet, että se on pelkkä valokuva ja siinä on kaikenlaista tuherrusta. Laitat sen laatikkoon ja laatikon kiinni.

      Katsot ympärille. Maailma on täynnä uusia ihmisiä joissa on syvyyttä ja värejä. He eivät ole valokuvia.

    • a

      Kyllä minusta tuo edellisen kirjoittajan arvio osuu oikeaan: sinä rakastat sitä nuoren tytön luomaa ihannekuvaa ja haluaisit kokea nuoruuden ensirakkauden täyttymyksen.

      En osaa paremmin neuvoa kuin että hyväksy tilanne ja faktat. Sinä tiedät todellisen tilanteen: oliko hän oikeasti niin ihana? Pyri erottamaan todellisesta tilanteesta ne tunteet, mitä sinä olisit halunnut kokea. Kirjoita vaikka paperille miehen käyttäytyminen sinua kohtaan, niin ehkä silloin hyväksyt faktat paremmin.

      Aloita tutustuminen miehiin vähän kerrallaan. Ei heti tarvitse hypätä sinne rakkauden huumaan mutta samoja asioita pyörittelemällä hukkaat vain lisää vuosia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe