Tietääkö kukaan Tjäreborgin opashaun aikataulusta? Onko kenellekään tullut kutsua haastatteluun? Ilmoitetaankohan sieltä, jos ei pääse..?
Tjäreborgin tämän kevään haku
9
816
Vastaukset
- eleonoraa
eli mun mielestä 7.6. asti on hakuaika, ainaki näin luki mailissa jonka sain hakemuksen lähetettyäni. luulis, että ens viikolla ovat sitten yhteydessä ja alkavat kutsua porukkaa haastatteluihin :) Tsemppiä!
- Lystikki:)
Sainkin tänään jo kutsun haastatteluun :)
- eleonoraa
Lystikki:) kirjoitti:
Sainkin tänään jo kutsun haastatteluun :)
Jep, eli eilen tuli sähköpostiin kutsu haastatteluun ensi torstaina :)
- tietoa
eleonoraa kirjoitti:
Eli oisko kellään tietoa tällasesta.
Mulle tuli tänään kutsu ensi viikon tiistaina järjestettävään haastatteluun.
Ongelma on vaan siinä, et asun ulkomailla, enkä oo 100% varma pääsenkö näin lyhyellä varoitusajalla kyseiseen tilaisuuteen.
Eli järjestetäänkö näitä haastatteluja myöhemmin lisää vai onko mahdollisuudet sit täysin mennyt, jos tohon kyseiseen tilaisuuteen ei pääse?
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista :) - tiedustella
tietoa kirjoitti:
Ongelma on vaan siinä, et asun ulkomailla, enkä oo 100% varma pääsenkö näin lyhyellä varoitusajalla kyseiseen tilaisuuteen.
Eli järjestetäänkö näitä haastatteluja myöhemmin lisää vai onko mahdollisuudet sit täysin mennyt, jos tohon kyseiseen tilaisuuteen ei pääse?
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista :)Luulen asiaa sen enempää tuntematta, et luultavasti kannattaa kysyä haastatteluun kutsuneelta henkilöltä? Tämä ei ees ole ärsyttääkseni sanottu, vaan nehän sen tietää mikäli käy tai ei.
- eleonoraa
eleonoraa kirjoitti:
Mä pääsin! :D Hii
- Leasy
eleonoraa kirjoitti:
Mä pääsin! :D Hii
Päsit tjäreborgin opaskurssille?
Niin mäkin :) - Sinua!!
tietoa kirjoitti:
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista :)Ajattelitko asiaa yhtään ennenkuin aloit kyselemään keskustelupalstalta ohjeita? Eiköhän se tieto kysymääsi tule sieltä osoitteesta minne olet hakenut, vai kuinka? Ajatellaanpa, autoni pitäisi katsastaa, hmm, voikohan setämies essolla katsastaa sen vai menisikö katsastuskonttorille..tarvitsen asuntolainan..ei kai sitä vaan pankista tarvii hakee?? Kävin työpaikka haastattelussa, ei mua nyt oikeen kiinnosta koko paikka..ilmoittaisko täällä jollain palstalla etten ole tulossa jos mut valitaan..
- eleonoraa
Leasy kirjoitti:
Päsit tjäreborgin opaskurssille?
Niin mäkin :)Jep, eli 21.8. olis lähtö Mallorcalle :D Pääsin tosin myös Aurinkomatkoille, mut heillä kurssin ajankohta yms asiat vielä niin auki et vähän vielä mietin valintaani...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1776764Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1153204Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895- 191689
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.11569"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381556Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151363Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320- 651265