olen nyt jo tovin ihmetellyt DNA:n käytäntöä uusien tukiasemien tuloon liittyen ja kysymys on nyt täytelähettimistä koska DNA lupaa ja lupaa että niitä tulee, mutta eivät vaan saa aikaiseksi mitään.
tässä minun kohdalleni sattunut tapaus:
DNA:lta luvattiin että helmikuussa tulisi uusi tukiasema ja kun soitin kuun lopussa tekniseentukeen niin sanoivat että uusi tukiasema on tullut. yhteys pätki edelleen ja soitin uudestaan maaliskuun alussa asiakaspalveluun niin sanottiin että uutta tukiasemaa ei olekkaan tullut eikä ole tulossa seuraavan vuosineljänneksen aikana.
eikös tälläinen touhu vaikuta aika oudolta??
kadonneet tukiasemat
3
353
Vastaukset
- tiuhaan
et ole ainoa jolle on luvattu uusia tukiasemia. minä olen odottanut jo vuoden. aina on luvattu että tulossa on ja tulee silloin ja silloin, mutta eipä vielä tänäkään päivänä ole tullut. myös joka kerta kun kun olen ollut yhteydessä Dna:han on sanottu että voin purkaa sopimuksen sen toimimattomuuden takia. ja nyt sitten vihdoin kun yritin irtisanoa liittymää, niin eihän se kuulema niin vaan käykkään. vaikka koko yhteys on lakannut kokonaan toimimasta. mutta odotellaan nyt vastausta taas kerran sieltä irtisanomispuolelta. eihän tässä vielä ole odoteltukkaan kuin kaksi kertaa kuukausi.
- epäilevä elli
siis ei herranjumala millaista touhua siellä oikein on. tuo taitaa olla oikein traditio että asiakkaista kusetetaan ja vedetään puukolla silmään. mahtaakohan operaattorin johto, kuluttaja-asiamies tai poliisi tietää DNA:n touhuista sillä tuo rikkoo jo suomenlakia. jos DNA pettää lupaukset niin silloin myös asiakkaalla on oikeus rikkoa sopimus ja purkaa koko paska päivänjärjestyksestä!!
- meitä huijataan
epäilevä elli kirjoitti:
siis ei herranjumala millaista touhua siellä oikein on. tuo taitaa olla oikein traditio että asiakkaista kusetetaan ja vedetään puukolla silmään. mahtaakohan operaattorin johto, kuluttaja-asiamies tai poliisi tietää DNA:n touhuista sillä tuo rikkoo jo suomenlakia. jos DNA pettää lupaukset niin silloin myös asiakkaalla on oikeus rikkoa sopimus ja purkaa koko paska päivänjärjestyksestä!!
olen samoilla linjoilla kanssasi," perkele DNA:n linjat" meillä asiakkailla on kahden vuoden sopimukset joissa on sopimusehtoja ja niin on myös operaattorilla omat sopimusehdot asiakasta varten ja yksi kohta niissä sanoo näin::
"mikäli asiakkaalla ei toimi internet yhteys operaattorin takia on operaattorin välittömästi saatava se toimimaan ja mikäli se ei mahdollista operaattorin toimesta niin asikkaalla on oikeus irtisanoa liittymä kesken sopimuskauden ilman irtisanomisaikaa ja ilman kirjallista purkupyyntöä ja lisäksi asiakkaalle ei saa kertyä minkäänlaista rahallista menoa irtisanomisesta tai mahdollisesta irtisanomista odottaessa"
minä puran pätkivän mokkula sopimuksen lähiaikoina ja vetoan tähän pykälään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848