Moi
Ongelmani on se, että olen tosi mustasukkanen.
Poikäystäväni opiskelee semmoisessa luokassa jossa melkein kaikki ovat tyttöjä. Ei ole kun yksi poika poikäystäväni lisäksi.
Ei ole kyse siitä ettenkö luota poikaystävääni.
Luotan häneen tosi paljon, mutta silti pelkään, että jotain tapahtuu.
Vaikka poikaystäväni on vannonu ettei koskaan pettäisi mua ja tykkää pelkästään musta..
Joku tytöistä on välillä pyytänyt poikaystävältäni kyytiä kouluun josta olen tullut tosi mustasukkaseksi.
Tulen jopa mustasukkseksi siitä jos poikaystäväni luokalla olevat tytöt soittavat hänelle tai lähettävät viestejä.
Useesti niillä tytöillä on vaan jotain kouluasioita kysyttävänä.
Mutta pelkään, että meidän suhde kaartuu mun mustasukkasuuden takia. Toisaalta mun poikaystävä on kanssa mustasukkanen..
Toivon, että jollakin olisi neuvoja kerrottavana mulle miten pääsee mustasukkasuudesta eroon.
On rasittavaa olla mustasukkanen kaikesta turhasta..
Neuvoja tarvitseva..
Tyttö..
1
564
Vastaukset
- vastaan näin
Olet varmaan vielä aika nuori, mutta iän myötä varmaan pääset noista luuloista ja epäilyksistä eroon. Ei kannata tuhlata omaa energiaa tuollaiseen turhaan mustasukkaisuuteen. On ihan normaalia, että koulutehtäviä kysytään luokkakaverilta, vaikka olisikin eri sukupuolta. Myös kyydin voi tarjota, jos on sama matka.
Poikaystäväsi on kuitenkin iltaisin kanssasi ja viettää vapaa-aikaa kanssasi, joten sinun kanssasihan hän haluaa kuitenkin olla? - Eikö niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958