Yli 10-v.sitten ent. työkaverini nainen, seurusteli Imatran taxikuskin kanssa, joka hakkasi tämän työkaverini milloin mitenkin.
Vieläköhän Imatralta löytyy tämä silmälasipäinen törppö ajamassa taxia?
Onneksi tälle naiselle hän on löytänyt oikean onnensa toiselta paikkakunnalta, eikä jäänyt tämän tumpelon pauloihin!!
Hakkaava taxikuski
13
1766
Vastaukset
- No just joo
Ja mikä oli tän typerän viestis pointti?Taisi työkaverilles olla enemmänkin voitto se,ettei tarvi sua enää nähdä!
Sä sitten oot mahtavan hieno,kun nimimerkin takaa tuut toisia osoittelemaan...just tollasia on Imatralla... - De Niro
Kaikki olivat ihan kauhuissaan, jo silloin.
Onneksi ei enään ole tätä ongelmaa, kun vissiin lisenssi otettiin pois.- joopajoo
jutun aloittajalla puheet vähissä kun tollasen jutun laittoi.
Sitäpaitsi,työ työnä - kunha ei asiakkaita mätki niin so what?Joku paviaani o kaiketi suuttunu jollekkin ja nyt palstan kaut yrittää viritellä verkkojaan,ihan luuseri touhua!
- Taximan
Vw transporteria?
Lyhyen läntä kaveri ja hivenen pyöreähkö silmälasit.- naapuri?
Auton merkistä en tiedä, mutta jos on entisestä naapuristani kyse - tämä äijä häiriköi useamman kerran, jopa naisen työpaikalla, jossa tätä lyhyenläntää lasipäätä inhottiin suunnattomasti häiriköinnin vuoksi.
Äijä saikin nimeksi häiriköivä satusetä, sillä jututkin olivat turhan lennokkaita ja tuulesta temmattuja. - novoivoivoi
naapuri? kirjoitti:
Auton merkistä en tiedä, mutta jos on entisestä naapuristani kyse - tämä äijä häiriköi useamman kerran, jopa naisen työpaikalla, jossa tätä lyhyenläntää lasipäätä inhottiin suunnattomasti häiriköinnin vuoksi.
Äijä saikin nimeksi häiriköivä satusetä, sillä jututkin olivat turhan lennokkaita ja tuulesta temmattuja.teillä siellä Imatralla,jos tollaset on teijän sydäntä painavia asioita.Makustellaan tollasella p....kalla!
No mitäpä muutakaan voi odottaa,anteeksi vain.
Typerään provoon edes ois viittinny vastata...sitäpaitsi,eikö henk.koht asiat voisi puhella jossain muualla-tarviiko tällä palstalla esim.tulla noin ketään sormella osoittelemaan,vaikka ois mikä.
Imatralla akanhakkaajia sitä paitsi riittää.Ja paljon. - Sibeliuksen tolppa
novoivoivoi kirjoitti:
teillä siellä Imatralla,jos tollaset on teijän sydäntä painavia asioita.Makustellaan tollasella p....kalla!
No mitäpä muutakaan voi odottaa,anteeksi vain.
Typerään provoon edes ois viittinny vastata...sitäpaitsi,eikö henk.koht asiat voisi puhella jossain muualla-tarviiko tällä palstalla esim.tulla noin ketään sormella osoittelemaan,vaikka ois mikä.
Imatralla akanhakkaajia sitä paitsi riittää.Ja paljon.Minustakin henk.kohtaiset jutut pitäisi hoitaa, kaupungin psykologilla. Ei tarvitse niitä tänne tuoda mukanaan, vaikka kuinka kiristäisi ns yleisöpalvelu hummat.
- mies
Sibeliuksen tolppa kirjoitti:
Minustakin henk.kohtaiset jutut pitäisi hoitaa, kaupungin psykologilla. Ei tarvitse niitä tänne tuoda mukanaan, vaikka kuinka kiristäisi ns yleisöpalvelu hummat.
Mene hyvä Sibeliuksen tolppa vain rauhassa sille psykologillesi ja vie räyhäävät asiakaspalvelussa olevat tomppelit mukanasi.
Ei sitä kukaan ole ollut estämässä, kun noin vaikealta tuntuu.
Kuulostaa siltä, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Tämä on keskustelupalsta, johon sinä valitettavasti et voi määrätä, kuka tälle palstalle kirjoittaa ja mistä aiheesta.
Jos olet noin herkkä hipiäinen, jätä tälle palstalle tulematta, niin et tarvitse sitä psykologia...
Ei näitä juttuja tarvitse kenenkään väkisin lukea! - lukija
mies kirjoitti:
Mene hyvä Sibeliuksen tolppa vain rauhassa sille psykologillesi ja vie räyhäävät asiakaspalvelussa olevat tomppelit mukanasi.
Ei sitä kukaan ole ollut estämässä, kun noin vaikealta tuntuu.
Kuulostaa siltä, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Tämä on keskustelupalsta, johon sinä valitettavasti et voi määrätä, kuka tälle palstalle kirjoittaa ja mistä aiheesta.
Jos olet noin herkkä hipiäinen, jätä tälle palstalle tulematta, niin et tarvitse sitä psykologia...
Ei näitä juttuja tarvitse kenenkään väkisin lukea!Osoittaahan tämmöiset keskustelut jotain,ankeeta jos ihmisen elämässä ei ole muutakuin mässäillä jonkun muun tekemisillä, tai tekemättä jättämisillä.
evvvk tämmöset aiheet!
- leo
mitä jos tästä herjasta joudut kuittaamaan?
- tiedoksi
Eikö herja ole ns. perätöntä ja totuus sitä, mikä on asian totuus? Tällä asialla oli aikoinaan silminnäkijöitä, sekä asiasta on mustaa valkoisella. Tuosta kaikesta on aikaa kulunut pieni ihmisikä, toistakymmentä vuotta pitkän matkaa, joten tuskin tämä sankari enää on edes paikkakunnalla!
- Pöliisi
Kyseinen hakkaaja joutuu kuittaamaan kyseiset hakkaukset?Kaverilla voi mennä paskat housuun,kun vastaan tuleekin mies eikä mikään marjan poimija.
Naistenhakkajilta voisi leikata munat pois on ne sen verran raukkamaista sakkia. - just nii
Pöliisi kirjoitti:
Kyseinen hakkaaja joutuu kuittaamaan kyseiset hakkaukset?Kaverilla voi mennä paskat housuun,kun vastaan tuleekin mies eikä mikään marjan poimija.
Naistenhakkajilta voisi leikata munat pois on ne sen verran raukkamaista sakkia.puolet imatran ukoist o koht munattomia matteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482