..että saako pankki jostain selville muualta ottamani lainat, jos hieman "kaunistelen" tilannetta hakiessani ekaa asuntolainaa. Maksukyky ja luottotiedot kunnossa, mutta pelkään, että jos rehellisesti kaikki lainat ilmoitan, katsovat nenänvartta pitkin.. Siis jääkö kiinni, jos muuten hoitaa asiansa mallikkaasti??
Kysyisin vaan..
4
523
Vastaukset
- Heh
Ainahan sitä kannattaa yrittää vedättää pankkia, poliisia, verottajaa, naapuria, kaupantätiä.. Jos oikein hyvin pyörittää niin on mahdollista olla koskaan jäämättä kiinni? Ei, ei ole. Siinä vaiheessa kun ensimmäinen laina jää maksamatta ja karhuaminen alkaa niin en jaksa edes kuvitella minkälaisesta petoksesta saat syytteet. Kaiva vaan itsellesi kuoppa mutta varaudu myös tipahtamiseen.
Eikö rehellisesti eläminen ole Sinulle itsellesi helpompaa kun ei koko ajan tarvitsisi miettiä mitä olet valehdellut kenellekin? Ihmiset ovat niin pirun tyhmiä kun eivät tajua omaa parastaan! - että...
pankki ei saa omatoimisesti selville muualta ottamiasi hoidettuja lainoja. Ihan satavarma en ole, mutta melkein.
Mutta pankin "viilaaminen silmään" lainaa ottaessa saattaa myöhemmin antaa pankille oikeuden irtisanoa lainasi. Eli neuvoisin, että ei kannata muita lainojaan pimittää, ellei ole todellista akuuttia tarvetta menetellä niin. - malliikkaasti
No jos ajattelit pimittää faktoja mutta kuitenkin olet hoitanut asiasi mallikkaasti niin eipä tuo kovin vakuuttavaa ole.
Kaikkea voi toki koittaa mutta pankki on kiinnostunut niistä sun muista lainoista sen vuoksi kun tässä maassa taannoin ysikt luvulla otettiin "mallikkaasti"lainoja joita ei kuitenkaan pystytty hoitamaan.
Sen seurauksena pankit on velvoitettuja ottamaan selvää lainanottajien maksuvalmiudet kun kaikki ihmiset ei aina tunnu ymmärtävän että lainat pitää maksaa takaisin.
Jos jätät tärkeitä asioita kertomatta niin petoshan tuo on. Pankki voi haluttaessa ja tarvittaessa tarttua siihen haluamallaan tavalla kuten esim. irtisanomalla lainan. - rehellisyys kannattaa
Kannattaa olla rehellinen. Lainaa ottaessasi allekirjoituksellasi todistat, että antamasi tiedot ovat totta. Siellä myös kysytään suoraan velat ja varat, eli onko velkaa muualle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559