Heteronaiset pitää lesboista.

Mixsu

Mä oon jo kauan etsinyt vastausta mieltäni askarruttaneeseen kysymykseen,miksi heteronaiset pitää niin kovasti lesbonaisista?

Kun mulla on henkilökohtaisia kokemuksia heteronaisista jotka on valtavan ihastuneita ja hakeutuvat läheisyyteen kuullessaan mun olevan lesbo.
Kokemuksia on tullut harrastusten parista,työn ja opiskelujenkin kautta.
Myös ystäväpiirin kautta ravintoloissa hetero naiset kiinnostuvat minusta.
Ei se mua periaateessa haittaa että naiset ympäröi,viihdyttävää on ollut...
Ihmetyttää vaan mikä meissä lesboissa heteroa niin kovasti viehätyttää???

Kuinka paljon täällä palstalla käy heteronaiset?Onko teitä täällä ja miksi?
Mitä te muut lesbot arvelette ja onko teillä "heteronais-faneja"?

Ja siis puhun heteroNAISISTA,miehistä en halua keskustella.

50

3646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näistä

      hetskunaisista testaa omaa viehätysvoimaansa. Oma valinta lähteekö leikkiin mukaan. Mä en lähde. Mutta olen kyllä törmännyt siihen, kun hetskunainen kuulee mun olevan lepakko, niin on mulle jotenkin ystävällisempi ja hymyileväisempi. Yhdenkin poikaystävä katsoi hätääntyneellä ilmeellä, kun tyttöystävänsä tuli mun syliin istuun valokuvan ajaksi. :)

      • hyviä

        rakastajia. Heteronaiset eivät "saa" miehiltään tarpeeksi, eikä niin laadukasta sexiä kuin lesboilta.....


    • minnnnnie

      Hmm... jotenkin musta tuntuu, että oon huomannu jotain vastaavaa sen jälkeen ku tajusin olevani bi (sori, väärällä palstalla siis oon) Oon aika paljon jutellut ystävieni kanssa viimeisestä naiseen ihastumisestani ja hänen kanssaan joistain menneistä jutuista... Nämä ystävät ovat sitten "oudosti" alkaneet tulla mua lähemmäs, halailemaan ja suukottelemaan sekä koskevatkin "vahingossa" enemmän. Tuli tosin sekin mieleen, että olenko myös alkanut itse jotenkin välittää "erilaisia signaaleja" tai sitten vain alkanut rekisteröimään tiettyjä piirteitä enemmän ystävistäni.. sekin voi olla mahdollista.

      Ystävistäni siis kukaan ei ole mun kuullen "tullut ulos kaapista" kertomalla pitävänsä myös naisista, joten oletan heidän olevan heteroita täysin kun kerran miehistä puhuvat ja niiden kanssa seurustelevatkin...

      Yksi ystävistäni on tosin kokeillut pari kertaa seksiä naisen kanssa mutta kuitenkin on ssanonut, ettei naiset ole hänen juttunsa. Nyt tämä ystävä kuitenkin sitten humalassa tunnusti mulle jokin aika sitten, että ellei hän seurustelisi miehen kanssa joka ei hyväksy "naiselleen toisia naisia" voisi tapahtua ihan mitä vaan meidän välillämme, hän kun voisi harrastaa seksiä mun kanssani kyllä ... Olin ihan, että öööö... joo :) (ja siis kyllä, voisin olla myös hänen kanssaan jos voisin)

    • tiedä

      pitääkö ne heteronaiset niin erityisen paljon lesboista, mutta kai ne ajattelee että lesboilla voisi olla erilaisia mielipiteitä ja juttuja kuin heterovaltaisella vanhalla kaveripiirillä. Yökerhoissa sitten voi tietty olla naisilla muutakin kuin keskustelua suunnitelmissa, mutta tuskin ne silti lesboja sen kummemmin fanittaa.

    • ...

      Eivät he ole heteronaisia, he ovat kaappilesboja tai kaappibissejä tai sitten pelkkiä bissejä.

      Kukaan aito heteronainen ei kiinnostu sillä tavalla lesboista (hetero=kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta)

      Vaikka elämme 2009-lukua, niin silti on vielä paljon ihmisiä, jotka elävät kaapissa, joko muiden läheisten takia, työn takia yms. tai sitten he eivät vielä ole tunnustaneet itselleen tätä puolta itsestään. Eli joillakin voi mennä vuosia kun hyväksyy itsensä sellaisena kun on saati sitten toteuttaa itseään, jotkut voivat olla bi-uteliaita...Jos on koko elämänsä valehdellut läheisilleen, puolisolleen yms. on vaikea yhtäkkiä kertoa olevansakin lesbo/bi. Monelle varsinkin vanhemmalle naiselle tämä näyttää olevan vielä kova pala purtavaksi. Joillekin on vaan helpompaa elää kulisseissa ns. idyllistä heteroelämää, on mökit, asunnot, lapset, veneet ja ura, vaikeampaa on näistä yhtäkkiä luopua, vaikka vaikea salatakaan sitä mitä oikeasti tuntee sydämessään.

      • Tintti50

        kanssasi. Itse asustin kaapissa keski-ikään asti, pelkkää pelkuruutta ja yli-kiltteyttä kai!? Olen tiennyt haluavani vain naista jo keskikoulu ajoilta asti, mutta..
        Elin sitten kiltin miehen kanssa pitkän parisuhteen ja sain olla melko lailla "rauhassa"
        Mutta olen sitä mieltä että itsetuntoni on säilynyt ehjänä kun piileskelin kaapissa vielä 70 luvulla, vainojen aikaan ;)
        Nyt olen tullut kaapista ja varuilta rikoin koko kaapin että en vaan luikahda takaisin ;)
        Mutta täällä on kyllä hieman yksinäistä..missä kaikki keski-ikäiset aidosta parisuhteesta kiinnostuneet naiset ovat???? En ole kiinnostunut kiroilevista likaisista kaikkia kanssa ihmisiä inhoavista naisista.
        Tällaisia lesboja on vaan tielleni osunut. Tosin yksi näytteli alussa tosi ihanaa ja minä tietysti poltin siipeni..
        Olenkin pohtinut että onko aina lesbona eläneet n. viiskymppiset naiset niin pahasti henkisesti satuttaneet itsensä että eivät kykene kypsään kahden aikuisen väliseen rakkauteen?
        Mutta jatkan etsimistä..voisiko joku kertoa miten voisin löytää ja mistä... :)


      • ne vasta

        kiinnostuukin!
        Oon sitä mieltä että ne haluaa testata omaa viehätysvoimaansa lesboon.
        Mieluiten heteronaiset ottaa uhrikseen kauniit femmelepakot!.Poikamaiset ei niitä kiinnosta.


      • Tintti50

        Sinua kaapin hajottamisessa?
        Voin luvata että sen jälkeen on helppo hengittää ja maailma näyttää niin kauniilta :)
        Olen sitä mieltä että yksi ovi kun sulkeutuu niin toinen avautuu..
        Minä en vaan millään jaksaisi odottaa..elämä on lyhyt ja minulla on vasta nyt ensi kerran todellinen elämisen nälkä..on niin täydellisen ihanaa hyväksyä itsensä maailman kaikkeuteen kuuluvaksi ja kulkea hymyillen polkuansa..mieluiten kulkisin sitä rakastaen ja tullen rakastetuksi :)


      • on..
        Tintti50 kirjoitti:

        kanssasi. Itse asustin kaapissa keski-ikään asti, pelkkää pelkuruutta ja yli-kiltteyttä kai!? Olen tiennyt haluavani vain naista jo keskikoulu ajoilta asti, mutta..
        Elin sitten kiltin miehen kanssa pitkän parisuhteen ja sain olla melko lailla "rauhassa"
        Mutta olen sitä mieltä että itsetuntoni on säilynyt ehjänä kun piileskelin kaapissa vielä 70 luvulla, vainojen aikaan ;)
        Nyt olen tullut kaapista ja varuilta rikoin koko kaapin että en vaan luikahda takaisin ;)
        Mutta täällä on kyllä hieman yksinäistä..missä kaikki keski-ikäiset aidosta parisuhteesta kiinnostuneet naiset ovat???? En ole kiinnostunut kiroilevista likaisista kaikkia kanssa ihmisiä inhoavista naisista.
        Tällaisia lesboja on vaan tielleni osunut. Tosin yksi näytteli alussa tosi ihanaa ja minä tietysti poltin siipeni..
        Olenkin pohtinut että onko aina lesbona eläneet n. viiskymppiset naiset niin pahasti henkisesti satuttaneet itsensä että eivät kykene kypsään kahden aikuisen väliseen rakkauteen?
        Mutta jatkan etsimistä..voisiko joku kertoa miten voisin löytää ja mistä... :)

        .. pahasti henkisesti häiriintyneitä ja paljon alkoholia käyttäviä..todella huonoja kokemuksia..helpompaa olla yksin:)


      • Tervehenkinen
        Tintti50 kirjoitti:

        kanssasi. Itse asustin kaapissa keski-ikään asti, pelkkää pelkuruutta ja yli-kiltteyttä kai!? Olen tiennyt haluavani vain naista jo keskikoulu ajoilta asti, mutta..
        Elin sitten kiltin miehen kanssa pitkän parisuhteen ja sain olla melko lailla "rauhassa"
        Mutta olen sitä mieltä että itsetuntoni on säilynyt ehjänä kun piileskelin kaapissa vielä 70 luvulla, vainojen aikaan ;)
        Nyt olen tullut kaapista ja varuilta rikoin koko kaapin että en vaan luikahda takaisin ;)
        Mutta täällä on kyllä hieman yksinäistä..missä kaikki keski-ikäiset aidosta parisuhteesta kiinnostuneet naiset ovat???? En ole kiinnostunut kiroilevista likaisista kaikkia kanssa ihmisiä inhoavista naisista.
        Tällaisia lesboja on vaan tielleni osunut. Tosin yksi näytteli alussa tosi ihanaa ja minä tietysti poltin siipeni..
        Olenkin pohtinut että onko aina lesbona eläneet n. viiskymppiset naiset niin pahasti henkisesti satuttaneet itsensä että eivät kykene kypsään kahden aikuisen väliseen rakkauteen?
        Mutta jatkan etsimistä..voisiko joku kertoa miten voisin löytää ja mistä... :)

        jota sinä etsit ja kaipaat. Myös minä ihmettelen samoja asioita kuin sinä. Jos haluat tutustua, laita sähköposti os.


      • Tervehenkinen
        Tintti50 kirjoitti:

        kanssasi. Itse asustin kaapissa keski-ikään asti, pelkkää pelkuruutta ja yli-kiltteyttä kai!? Olen tiennyt haluavani vain naista jo keskikoulu ajoilta asti, mutta..
        Elin sitten kiltin miehen kanssa pitkän parisuhteen ja sain olla melko lailla "rauhassa"
        Mutta olen sitä mieltä että itsetuntoni on säilynyt ehjänä kun piileskelin kaapissa vielä 70 luvulla, vainojen aikaan ;)
        Nyt olen tullut kaapista ja varuilta rikoin koko kaapin että en vaan luikahda takaisin ;)
        Mutta täällä on kyllä hieman yksinäistä..missä kaikki keski-ikäiset aidosta parisuhteesta kiinnostuneet naiset ovat???? En ole kiinnostunut kiroilevista likaisista kaikkia kanssa ihmisiä inhoavista naisista.
        Tällaisia lesboja on vaan tielleni osunut. Tosin yksi näytteli alussa tosi ihanaa ja minä tietysti poltin siipeni..
        Olenkin pohtinut että onko aina lesbona eläneet n. viiskymppiset naiset niin pahasti henkisesti satuttaneet itsensä että eivät kykene kypsään kahden aikuisen väliseen rakkauteen?
        Mutta jatkan etsimistä..voisiko joku kertoa miten voisin löytää ja mistä... :)

        " tässä minä olen"


      • mus
        Tintti50 kirjoitti:

        kanssasi. Itse asustin kaapissa keski-ikään asti, pelkkää pelkuruutta ja yli-kiltteyttä kai!? Olen tiennyt haluavani vain naista jo keskikoulu ajoilta asti, mutta..
        Elin sitten kiltin miehen kanssa pitkän parisuhteen ja sain olla melko lailla "rauhassa"
        Mutta olen sitä mieltä että itsetuntoni on säilynyt ehjänä kun piileskelin kaapissa vielä 70 luvulla, vainojen aikaan ;)
        Nyt olen tullut kaapista ja varuilta rikoin koko kaapin että en vaan luikahda takaisin ;)
        Mutta täällä on kyllä hieman yksinäistä..missä kaikki keski-ikäiset aidosta parisuhteesta kiinnostuneet naiset ovat???? En ole kiinnostunut kiroilevista likaisista kaikkia kanssa ihmisiä inhoavista naisista.
        Tällaisia lesboja on vaan tielleni osunut. Tosin yksi näytteli alussa tosi ihanaa ja minä tietysti poltin siipeni..
        Olenkin pohtinut että onko aina lesbona eläneet n. viiskymppiset naiset niin pahasti henkisesti satuttaneet itsensä että eivät kykene kypsään kahden aikuisen väliseen rakkauteen?
        Mutta jatkan etsimistä..voisiko joku kertoa miten voisin löytää ja mistä... :)

        sun kirjotus kosketti mua,koska tunnen olevani niin oudossa tilanteessa,että en tiedä mitä edes haluan.Tuntuu vain siltä et sä olisit juuri se ihminen joka on samalla aaltopituudella mun kanssa ja ajattelen juuri noin.Olen kyllä vielä naimisissa,mutta en kykene enään kauaa näyttelemään,kaipaan jotain muuta,eli naista jonka kanssa saisin vaihtaa ajatuksia ja kaipaan naisen läheisyyttä.Emme me varmaan tapaa koskaan,mutta toivon sinulle kaikkea hyvää ja minä lupaan tulla kaapista ulos!Ja uskon että tulet löytämään onnesi!


      • 100 % lesbo
        Tintti50 kirjoitti:

        Sinua kaapin hajottamisessa?
        Voin luvata että sen jälkeen on helppo hengittää ja maailma näyttää niin kauniilta :)
        Olen sitä mieltä että yksi ovi kun sulkeutuu niin toinen avautuu..
        Minä en vaan millään jaksaisi odottaa..elämä on lyhyt ja minulla on vasta nyt ensi kerran todellinen elämisen nälkä..on niin täydellisen ihanaa hyväksyä itsensä maailman kaikkeuteen kuuluvaksi ja kulkea hymyillen polkuansa..mieluiten kulkisin sitä rakastaen ja tullen rakastetuksi :)

        Heterous ja lesbous eivät ole mikään valittava juttu, joka vaihdetaan tuosta vaan, ja yhtäkkiä ollaankin lesboja. Tosiasiassa ihmiset ovat jossain kohtaa jatkumolla, jossa toisessa päässä on 100 % lesboja ihmisiä ja toisessa päässä 100 % heteroita ihmisiä.

        Valitettavasti vain on niin, että jos ihminen sattuu olemaan 60 - 70 % lesbo, niin oman kokemukseni perusteella ei kyllä ryhdy tällaisen ihmisen kanssa suhteisiin. Lesbolle on aina parempi sellainen ihminen kumppaniksi, joka on 100 % lesbo tai mahdollisimman lähellä sitä. Puolittaisen lesbon kanssa elämä on vaikeaa ja vajaata.

        Siksi en kannusta ketään puoli-heteroa-puoli-lesboa tulemaan kaapista tai vaihtamaan lesboelämään. Mielestäni ei ole itsetarkoitus, että lesboja olisi mahdollisimman paljon, tai että kaikki, joilla on jotain taipumuksia lesbouteen, ryhtyisivät lesboiksi. Olen itsekkäästi sitä mieltä, että on parempi, että lesbouden valitsevat vain todella lesbot. Tylyä joitakin epävarmoja kohtaan, mutta minä en välitä.


      • tässä**
        Tervehenkinen kirjoitti:

        " tässä minä olen"

        :( hmm...... vai tintille tarkoitettu...


      • Tervehenkinen
        tässä** kirjoitti:

        :( hmm...... vai tintille tarkoitettu...

        Laita vaan suupieliä ylöspäin.


      • lesbo-1
        100 % lesbo kirjoitti:

        Heterous ja lesbous eivät ole mikään valittava juttu, joka vaihdetaan tuosta vaan, ja yhtäkkiä ollaankin lesboja. Tosiasiassa ihmiset ovat jossain kohtaa jatkumolla, jossa toisessa päässä on 100 % lesboja ihmisiä ja toisessa päässä 100 % heteroita ihmisiä.

        Valitettavasti vain on niin, että jos ihminen sattuu olemaan 60 - 70 % lesbo, niin oman kokemukseni perusteella ei kyllä ryhdy tällaisen ihmisen kanssa suhteisiin. Lesbolle on aina parempi sellainen ihminen kumppaniksi, joka on 100 % lesbo tai mahdollisimman lähellä sitä. Puolittaisen lesbon kanssa elämä on vaikeaa ja vajaata.

        Siksi en kannusta ketään puoli-heteroa-puoli-lesboa tulemaan kaapista tai vaihtamaan lesboelämään. Mielestäni ei ole itsetarkoitus, että lesboja olisi mahdollisimman paljon, tai että kaikki, joilla on jotain taipumuksia lesbouteen, ryhtyisivät lesboiksi. Olen itsekkäästi sitä mieltä, että on parempi, että lesbouden valitsevat vain todella lesbot. Tylyä joitakin epävarmoja kohtaan, mutta minä en välitä.

        Hyvä mielipide!


      • ihmeessä
        Tervehenkinen kirjoitti:

        Laita vaan suupieliä ylöspäin.

        möf :/


      • <<<<<<<
        100 % lesbo kirjoitti:

        Heterous ja lesbous eivät ole mikään valittava juttu, joka vaihdetaan tuosta vaan, ja yhtäkkiä ollaankin lesboja. Tosiasiassa ihmiset ovat jossain kohtaa jatkumolla, jossa toisessa päässä on 100 % lesboja ihmisiä ja toisessa päässä 100 % heteroita ihmisiä.

        Valitettavasti vain on niin, että jos ihminen sattuu olemaan 60 - 70 % lesbo, niin oman kokemukseni perusteella ei kyllä ryhdy tällaisen ihmisen kanssa suhteisiin. Lesbolle on aina parempi sellainen ihminen kumppaniksi, joka on 100 % lesbo tai mahdollisimman lähellä sitä. Puolittaisen lesbon kanssa elämä on vaikeaa ja vajaata.

        Siksi en kannusta ketään puoli-heteroa-puoli-lesboa tulemaan kaapista tai vaihtamaan lesboelämään. Mielestäni ei ole itsetarkoitus, että lesboja olisi mahdollisimman paljon, tai että kaikki, joilla on jotain taipumuksia lesbouteen, ryhtyisivät lesboiksi. Olen itsekkäästi sitä mieltä, että on parempi, että lesbouden valitsevat vain todella lesbot. Tylyä joitakin epävarmoja kohtaan, mutta minä en välitä.

        Minunkaan mielestäni ei pidä "valita" lesboutta, jos ei ole lesbo. Se ei tarkoita, ettei voisi rakastaa ja valita elämänkumppanikseen naista. Jos on "60-70% lesbo" niin sitten on; sitä muuten sanotaan biseksuaalisuudeksi. Eihän sitä voi heteroksikaan ruveta, jos ei ole!

        Ihmiset tekevät hallaa itselleen, kun valitsevat itselleen epäaidon identiteetin ja sitten yrittävät sitä ylläpitää kynsin ja hampain. Paras on olla aidosti oma itsensä.


      • lesboista eikä aina edes
        on.. kirjoitti:

        .. pahasti henkisesti häiriintyneitä ja paljon alkoholia käyttäviä..todella huonoja kokemuksia..helpompaa olla yksin:)

        lesbo tykkää lesboista.


    • miiiiie36

      Mä olen hetsku ja päin vastoin kartan sellaisia ihmisiä, joista olen saanut tietää että he voivat pitää myös naisista. Ovat jotensakin niin kulmikkaita ja agressiivisen puoleisia ihmisiä Ajattelen myös sitä mitä kaikkea he itse asiassa voivat naiselle tehdä (ja tekevätkin). Olen viime aikoina käynyt täällä useammin. Itse olen kristitty ja monta kertaa tekisi mieli kommentoida sitä vihaa ja haukkumista mitä täällä käydään miehiä ja heteroita kohtaan. En ole tuomitsemassa mutta joskus tuntuu että joillakin on jäänyt jokunen tiedonjyvänen puuttumaan. Tämä siis kristityista ja Jumalasta.

      • aptiina

        ite vääräs ketjus?


      • eiks juu?

        siis kartat ihmisiä joiden tiedät pitävän naisista? miksi sitten käyt tällä palstalla? ruokitko inhoasi vai oletko käymässä vaihetta läpi?
        menepäs kuule käymään naisen logiikka palstalla. siellä miehet haukkuu naisia aika rajuin ottein. meidän jutut täällä on aikas kesyjä. ja jos joku ei erityisemmin arvosta miehiä (tunnustan), niin ei sen pitäisi sun mieltä niin järkyttää. eihän?


      • ...

        minkä ihmeen takia pitää mietiskellä, "mitä kaikkea he itse asiassa voivat naiselle tehdä (ja tekevätkin)". Jos sitä on ikävää ajatella, miksi ihmeessä vaivautua... en mäkään, yäks, halua pohtia, mitähän esim. pomoni mahtaa vaimonsa kanssa puuhastella - tai mitä juuri SINÄ voisit jollekin pahaa-aavistamattomalle miehelle tehdä (ja varmaan teetkin).


      • joskus tekisi

        mieli kommentoida joihinkin älyttömyyksiin, mutta en viitsi. Veikkaan etteivät muutkaan yksinkertaisesti jaksa, joten jää sellainen kuva, että suurin osa lesboista on aggressiivisia miesvihaajia. Enimmäkseen me olemme ihan tavallisia naisia. Se taas, mitä täällä kristityistä puhutaan silloin jos puhutaan, heijastelee varmastikin ihan yleistä, seksuaalivähemmistöistä riippumatonta keskustelua. Monilla varmasti ei olekaan paljoa tietoa siitä, mitä kristinusko on. Osalla taas saattaakin olla, mutta kun tämä nyt sattuu olemaan lesbopalsta, ei täällä jakseta uskonasioista kiistellä ja vääntää.
        Miksi muuten pohdiskelet ja ajattelet juuri lesboja?

        Alkuperäiseen kysymykseen kommentoin sen verran, että olen itsekin huomannut, että jotkut heteronaiset tuntuvat "iahastuvan" lesboihin. Itse veikkaan, että taustalla on joko heteroiden lesboseksifantasia tai sitten lievää biseksuaalista taipumusta. Toisaalta on olemassa ihmistyyppi, joka flirttailee vaikka lyhtypylväälle, jos ei ole muuta näköpiirissä.


      • harvemmin

        ajattelee miten lesbot pitävät kumppaniaan hyvänä.


      • Tintti50

        tietää ja kokea jotain kaunista ja täydellistä niin rakastu naiseen ja anna hänen rakastua itseesi ja sen jälkeen Sinun ei tarvitse kysellä mitä sängyssä voi tehdä.. ;)


      • Tintti50

        tietää..niin rakastu Naiseen ja anna hänen rakastua itseesi niin Sinun ei tarvitse kysellä mitä sängyssä voi tehdä.. ;) Kauneuden tulet kokemaan..ei sitä voi sanoin kertoa..


      • siis_....
        eiks juu? kirjoitti:

        siis kartat ihmisiä joiden tiedät pitävän naisista? miksi sitten käyt tällä palstalla? ruokitko inhoasi vai oletko käymässä vaihetta läpi?
        menepäs kuule käymään naisen logiikka palstalla. siellä miehet haukkuu naisia aika rajuin ottein. meidän jutut täällä on aikas kesyjä. ja jos joku ei erityisemmin arvosta miehiä (tunnustan), niin ei sen pitäisi sun mieltä niin järkyttää. eihän?

        Käyn sitten varmaan jotain vaihetta läpi...muodostan vielä mielipiteitäni. Täällä ei ainakaan tarvitse kohdata face-to-face ja saa rauhassa lueskella kommentteja. Kyllähän tekin käytte naisen logiikkakeskustelussa (paljastuit!). MIksen minä siis täällä saisi olla kehittämässä ajatusmaailmaani sen suhteen mitä itse olen ja mitä nyt en ainakaan ole.


      • paljastunut.
        siis_.... kirjoitti:

        Käyn sitten varmaan jotain vaihetta läpi...muodostan vielä mielipiteitäni. Täällä ei ainakaan tarvitse kohdata face-to-face ja saa rauhassa lueskella kommentteja. Kyllähän tekin käytte naisen logiikkakeskustelussa (paljastuit!). MIksen minä siis täällä saisi olla kehittämässä ajatusmaailmaani sen suhteen mitä itse olen ja mitä nyt en ainakaan ole.

        sanoinhan mä suoraan käyväni. en kai mä täällä sitä ääneen olisi sanonut, jos se olisi joku salaisuus? ja sitäpaitsi, älä yleistä. kirjoitit "tekin käytte". puhuin vaan itsestäni.
        senkus olet täällä. tosin ihmettelen miksi, jos ällöät lesboja. mutta taas toisaalta, saatat tosiaan käydä jotain vaihetta läpi. itsellä nuorempana oli muutaman vuoden vaihe jolloin inhosin lesboja. julistin olevani hetero. mutta kuinkas kävikään... kun sen asian kauneuden tajusi ja myönsi itselleen, alkoi aurinko paistaa sisimmässä. tsemppiä sinulle itsesi löytämiseen. :)
        ps. eikö olekin jännä tunne, kun inhoaa jotain, mutta samalla se viehättää, eikä voi olla kurkkimatta. ;)


      • itseäsi jos

        selität itellesi että sä käyt täällä vain siksi että olet huolissasi lesbojen sielunelämästä ja siitä mitä täällä miehistä puhutaan. Sä käyt täällä kun sua kiinnostaa tämä homoseksuaalisuus, ja samoin käyvät miehetkin, monesti heteromiehet lähestyvät homoseksuaalisuutta kiukulla sitä kohtaan ja sitten ne löytää poikaystävän.
        Ei homoseksuaalisuus ole mitenkään harvinaista eikä varsinkaan bi-seksuaalisuus. Mutta heteroiden pieni maailma ei vain anna aina lupaa heidän myöntää itselleen että miksi se homous niin vetää puoleensa, ja sitä selitetään sitten vihalla ja huolella ja ties millä. Niin niin, myöntäkää miksi tekin täällä palstalla oikein ramppaatte. On helpompi olla sitten sunkin.


      • lesbian been

        Tutkittuani tätä viestiketjua hiukan syvemmin löysin tämän mielenkiintoisen analyysisi. Todellakin, kuten mainitset "et ole tullut tuomitsemaan" ja "jokunen tiedonjyvä on jäänyt puuttumaan", nämä kommenttisi sopivat ilmeisen hyvin niin sinuun kuin moneen muuhun täällä vierailevaan. Etsitte täältä totuutta joka teiltä puuttuu?
        Mitä tulee "kristittyyn ja jumalaan", ne eivät ole tämän keskustelupalstan aihepiirissä, mutta niistä piireistä tulee paljon tuomareita ja tuomitsijoita joilla on näkemys siitä mitä näiden ihmisten täällä pitäisi tehdä, mitä he saavat tehdä ja minne he kristityn elämänkaarikäsityksen mukaan loppupeleissä kuuluvat.
        Seksuaalisuus ja seksuaalinen identiteetti ovat osa ihmistä jonka teidän käsityksenne mukaan jumala loi. Jos tuomitsette ihmisen, tuomitsette jumalan luomistyön. Kaivatte kuoppaa itsellenne ja siihen olette langenneet.


      • varokaa
        joskus tekisi kirjoitti:

        mieli kommentoida joihinkin älyttömyyksiin, mutta en viitsi. Veikkaan etteivät muutkaan yksinkertaisesti jaksa, joten jää sellainen kuva, että suurin osa lesboista on aggressiivisia miesvihaajia. Enimmäkseen me olemme ihan tavallisia naisia. Se taas, mitä täällä kristityistä puhutaan silloin jos puhutaan, heijastelee varmastikin ihan yleistä, seksuaalivähemmistöistä riippumatonta keskustelua. Monilla varmasti ei olekaan paljoa tietoa siitä, mitä kristinusko on. Osalla taas saattaakin olla, mutta kun tämä nyt sattuu olemaan lesbopalsta, ei täällä jakseta uskonasioista kiistellä ja vääntää.
        Miksi muuten pohdiskelet ja ajattelet juuri lesboja?

        Alkuperäiseen kysymykseen kommentoin sen verran, että olen itsekin huomannut, että jotkut heteronaiset tuntuvat "iahastuvan" lesboihin. Itse veikkaan, että taustalla on joko heteroiden lesboseksifantasia tai sitten lievää biseksuaalista taipumusta. Toisaalta on olemassa ihmistyyppi, joka flirttailee vaikka lyhtypylväälle, jos ei ole muuta näköpiirissä.

        Oli pakko kommentoida...taidan itse edustaa juuri tuota ihmistyyppiä (vaikkakin siis lesboksi itseni identifioin). :D
        Tosin ei se ole mikään hyvä juttu...kovasti yleensä sitten lopulta seuraa vaikeuksia, kun ei ole tajunnut että ne lyhtypylvääthän ovatkin ihan tosissaan! O_o;


      • ykslepakko

        Ai et pääkin on kolmionmuotoinen tai teräväkulmainen neliö ja ovat ärhäköitä kuin krokotiili, väijyvät syvissä vesissä ja nappaavat suuhunsa kaikkea mitä eteen ajautuu?


    • polyinen

      Minulla on naisystäviä, ja ystävyytemme pohjautuu ihan muuhun kuin seksuaalisuuteen. Ystävykset ovat yleensä kiinnostuneita toisistaan ja toistensa elämästä. Jotenkin tuntuisi kummalta jos ystävätkin pitäisi valita seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Jostakin ihmeen ja kumman syystä tunnen enemmän hetero- kuin lesbonaisia, liekö se sitten syynä moiseen omituisuuteen...

    • lesbolike

      Tämäkin viestiketju kaipaa hiukan evolutionaarisempaa lähestymistapaa aiheeseen hetero vs. lesbo.

      Heteroystäväni valitsevat minut useastakin syystä. Kykenen asialliseen keskusteluun parisuhteeseen liittyvistä ongelmista ja voin tuoda esille uusia erilaisia näkökantoja ihmissuhteen saloihin, miksi joku käyttäytyy niin kuin käyttäytyy oli hän sitten mies tai nainen. Parinvalintatilanteessa lesbokaveri ei kilpaile samasta saaliista heteronaisen kanssa, joten hän on hyvää seuraa. Jos vaikka mies ehkä ihastuisikin lesbonaiseen jää saalis heteroystävättärelle koska lesbolle se ei kelpaa edes välipalaksi. Lesboystävä vetää myös puoleensa erilaisia ihmisiä ja hetero saa vaikutteita laajemmasta ja avarammasta seurapiiristä. Ei tarvitse pitäytyä rajatussa lajitelmassa kun ympärillä parveilee kaikkea transuista heteromiehiin. Aivan kuin kaupan tiskillä voi tuntea itsensä professionaaliksi tehdessään valinnan suuremmasta valikoimasta.

      Jos sattuu olemaan arka eikä uskalla olla lesbo tai edes bi, hetero voi salaa kuitenkin haaveilla olevansa samanlainen kuin lesboystävänsä. Hän voi vertailla itseään tähän ja luoda mielikuvan itsestään laajemmassa kontekstissa vaikkei luonto antaisikaan periksi heittäytyä naisen vietäväksi. Jos heteronainen saa huomiota lesboilta se vahvistaa hänen itsetuntoaan siinä missä miestenkin jakamaton huomio ja psyyken peruskunto kohenee silmissä.

    • Marikita

      Minä aina välillä pohdin, että olenkohan minä bi.... Olen suhteessa miehen kanssa ja naisen kanssa en usko, että voisin seurustella tai rakastua siten kuin mieheen, vaikka naisten kanssa periaatteessa tuntuukin, että yhteinen sävel ja yhteisymmärrys löytyy helpommin. Mutta seksistä kyllä fantasioin naisen kanssa ja usein. Ei silti minulla on paljon erilaisia fantasioita, tämä on yksi niistä yleisimmistä.

      Haaveilen, että saisin hyväillä naista ja että itseäni hyväilisi toinen nainen. Muutaman kerran olen ollut lähellä fantasian toteutumistakin. Kerran yhden hyvän ystäväni kanssa kokeilimme toistemme rintoja kuin uteliaisuudesta ja sitten pikku hiljaa yritin hivuttaa kättäni hänen vatsaansa pitkin hänen hävylleen, mutta hän loppujen lopuksi sanoi, ettei me voida sitä tehdä. Ja toisen kerran olimme kolmestaan (2n 1m) ja tämä toinen nainen oli minun ja miehen halujen kohteena. Hyväilin hieman hänen vakoaan ja rintojaan ja hän suuteli minua. Sen jälkeen nukuimme kuin ystävät muutaman yön yhdessä kun hän jäi yöksi, mutta koskaan uudestaan en uskaltanut yrittää mitään. Mutta toisaalta sitten kun katson naisia, harvoin näen naisia, joiden kanssa todella voisin kuvitella harrastavani seksiä tai että suutelisin edes. Ja omaa miestäni himoitsen kyllä valtavasti.

      Tunnen yhden lesbonaisen ja hän on kommentoinut ihan samaa, että heteronaisia parveilee ympärillä. Luulen, että ne todellakin on niitä ns. kaappi-bi tai kaappilesboja, jotka haluaisivat kokeilla naisen kanssa ja tietysti kun tietää jonkun olevan lesbo tai bi, tietää, että periaatteessa ainakin olisi mahdollisuuksia enemmän kuin jos nainen olisi hetero. Itselläni on työn kautta tuttuja lesboja ja kyllä, olen fantasioinut, että joku heistä tulisi ja viettelisi minut, vaikka periaatteessa he eivät kyllä ole lainkaan tyyppiäni edes. Itse tykkään naisellisista naisista. En missään nimessä voisi kuvitella olevani miehekkään tai poikamaisen naisen kanssa. Jos vaihtoehtoina on mies ja poikamainen tai miesmäinen nainen, otan ehdottomasti miehen. Ja vaikka olisi naisellinenkin nainen, mutta jos hän ei itseäni viehätä, taivun yhä mieluummin mieheni kannalle.

      Ota tästäkin sitten selvää.... taidan olla heterouteen taipuvainen bi-seksuaali;)

    • tulin ulos kaapista, tulin rytinällä. Sen sai tietää sillä hetkellä puoli valtakuntaa. Ja ku mulla oli tää eka tyttöystävä niin mun hetero naisystävät olis varmaan voinu syödä sen kädestä. Ne alko syrjiin mua mutta tälle mun tyttöystävälle ne soitteli ja kahvitteli. Raivostuttavaa! Me ollaan jo erottu ja nää mun vuosien kestäneet ystävyyssuhteet jäi mun eksälle. Mutta sit tämmöset puolitutut naiset osaa kyllä käyttäytyä mun seuras välillä niin hassusti että:) Alkaa vaa hymyilyttää ku niist tulee jotenki nii flirttejä, mut eipä se mua haittaa..

      • lesbo 2

        Ota iteltäs suihin jos yletyt, kyllä se sillä lähtee!


      • hallelujaa13

        vain kolme eri nimeä samalle asialle viestissäsi, olisiko merkki siitä, että elämäsi on jotenkin pientä ja yhden asian tai sanoisinko elimen ympärillä pyörivää? Ja tiedätkö, melalla ei ihan kaikkea maailmassa ratkaista, vaikka ehkä haluaisit niin uskoa, kysy vaikka äidiltäsi : )


    • itseään etsivä

      Itse olen aivan hukassa. Olen uskonnollisesta perheestä ja homous iskostettiin jo varhain päähäni sairautena. Olen nyttemmin itsenäistymisen, työnteon ja oman kämpän löydettyäni päässyt eroon uskontoympyröistä. Mutta uskonnollinen kasvatus vaikuttaa edelleen elämääni voimakkaasti ja se tulee vaikuttamaan varmasti koko elämäni ajan, tahdoin sitä tai en.

      Kilttinä lapsena minun oli vaikea luoda omia mielipiteitä asioista. Olen aina olettanut, että luon suhteen miehen kanssa sitten kun sellaisen oikenlaisen löydän. Naisista kiinnostuminen ei olisi tullut kuuloonkaan, joten en ole sellasta liiemmin edes ajatellut. Vasta nyt olen alkanut kyseenalaistamaan asiota, jotka jo lapsena iskostettiin päähäni. Olenkin mietinnyt, että ehkä se kultainen heterous ei olekaan minun juttuni.
      Nyt kun vihdoin uskallan kyseenalaistaa suuntautumiseni niin tajuan, että jo nuorempana olin hyvin kiinnostunut homoudesta ja esimerkiksi kiihotuin helpommin alastomastan naisen kuvasta kuin miehen.

      Olen vieläkin erittäin ujo ja epävarma itsestäni. En tiedä mihin suuntaa oikeen pitäisi lähteä. Huomaan katseeni kiinnittyvän yhä useammin poikamaisiin naisiin, kuin miehiin. Mutta en tiedä uskallanko koskaan ylittää sitä suurta estettä, joka jo lapsena iskostettiin tajuntaani.
      Tällä hetkellä ajattelen, että niinkään sukupuolella ei ole väliä. Tärkeintä on, että minkälainen ihminen on...oli se sitten miehen tai naisen ruumiissa.

      • gila

        ... hyvin samanlainen tausta. Kesti kauan irtaantua taustoista ja kasvaa "minuksi", mutta se onnistui.

        Kyky kyseenalaistaa on tärkeä. Voimia!


      • on kyllä...
        gila kirjoitti:

        ... hyvin samanlainen tausta. Kesti kauan irtaantua taustoista ja kasvaa "minuksi", mutta se onnistui.

        Kyky kyseenalaistaa on tärkeä. Voimia!

        Alkuperäiseen kysymykseen: olen havainnut saman asian, eli että heteronaiset ovat kiinnostuneita.

        Minulla on oma ystäväpiirini, johon kuuluu niin hetero-, bi- kuin lesbonaisiakin. Ystävyyssuhteet ovat tietenkin ihan tavallisia, platonisia ystävyyssuhteita, joista osa on syntynyt jo lapsuudessa ja nuoruudessa, osa myöhemmin.

        Huomasin kyllä muutoksia joissakin näissä ystävyyssuhteissani sen jälkeen, kun tulin kaapista parikymppisenä. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, ja monet ystävistäni eivät tunteneet ketään toista lesboa. Se ehkä toi oman pienen jännitteensä näihin ystävyyssuhteisiin.

        Yhdelle ystävistäni lesbouteni oli kova pala, mutta sittemmin hän alkoi käyttäytyä täysin päinvastoin, kuin ensireaktio olisi antanut olettaa. Hän vihjailee ja flirttailee ja käydessämme yhdessä baarissa hän on aina halunnut tanssia kanssani varsin läheisissä tunnelmissa. En ole koskaan baarissa tanssinut kenenkään naisen kanssa niin rohkeasti ja avoimen seksuaalisesti kuin tämän heteroystäväni kanssa. (Kun seurustelen, en tietenkään harrasta tällaista hänen kanssaan.)

        Olen varsin varovainen etenkin heteronaisten (ja muidenkin ystävieni) kanssa, koska en halua antaa vääränlaisia käsityksiä. Tapanani ei siis ole tehdä mitään fyysisiä eleitä oma-aloitteisesti enkä harrasta minkäänlaista sanallistakaan vihjailua. Päinvastoin pyrin aina olemaan korostetun korrekti.

        Kummallisella tavalla olemukseni tuntuu silti kiehtovan. Ei niinkään näitä vanhoja ystäviäni, vaan uusia tuttavuuksia ja kavereita. Uusia työkavereita, kavereiden kavereita... Sille on varmaan omat syynsä.

        Muutama vuosi sitten bisseydestä tuli eräänlainen trendi-ilmiö, ja varsinkin pienissä kaupungeissa huomaan sen, että joistakin ihmisistä tuntuu "hienolta" tavata joku homoseksuaali. He voivat olla yksinkertaisesti kiinnostuneita erilaisuudesta tai sitten nauttivat siitä, että voivat kertoa muille tuntevansa jonkun erilaisen ihmisen.

        Oma luokkansa ovat sitten eräänlaiset kaappibisset, jotka haluaisivat kokeilla seksiä naisen kanssa, koska ovat siitä kiinnostuneita jollain tasolla. Kysymys voi olla oikeasta kiinnostuksesta tai vain epämääräisestä kokeilunhalusta. Tällaisia tarjouksia tulee vastaan aina silloin tällöin, mutta itselläni on sellainen periaate, että vaikka olisin sinkku, en ala kenenkään seksileluksi. Yhden yön jutut eivät yksinkertaisesti kiinnosta, varsinkaan kokeilukappaleen osassa. Minua eivät kiinnosta naiset, jotka haluavat harrastaa seksiä kanssani vain siksi, että satun olemaan lesbo, ja minulta voisi sellaista saada.

        Olen melko androgyyni ja maskuliininenkin, ja huomaan sen kiehtovan naisia. Etenkin sinkkuaikoina naiset taitavat kaivata jonkinlaista huomiota ja tunnustusta omasta ulkonäöstään ja haluttavuudestaan. Lesbo on siis potentiaalinen huomion antaja, etenkin maskuliinen lesbo on mieheen verrattava tässä suhteessa. Kenties naiset kokevat, että jos saavat minulta tunnustusta ulkonäöstään, he ovat viehättäviä myös miesten silmissä, tai ehkä he samaistavat minut suoranaisesti miehen rooliin.

        Monia saattaa kiehtoa yksinkertaisesti huomio, turvallisuus ja läheisyys, varsinkin yksinäisinä aikoina. Erityisen turvalliseksi minut tekee se, että olen ystävä. Naiset tuntuvat automaattisesti odottavan minulta tiettyjä asioita, kuten tietynlaista suojelua ja huolenpitoa. Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, ennemminkin se on imartelevaa.

        Monia näyttää myös kiehtovan maskuliinisuus ja tietynlainen naisellinen analyyttisuus samassa paketissa: paitsi että olen ulkonäöltäni maskuliininen, minussa on paljon naisellisia ominaisuuksia. Olen hyvä keskustelija ja kuuntelija.

        Iholle pyrkivät uudet tuttavuudet ovat mielestäni melko hämmentäviä. Joskus olen joutunut tilanteisiin, joissa olen tuntenut huomiostani suorastaan kilpailtavan. Esimerkiksi siitä, kuka saa kävellä kanssani käsikynkkää tai istua sylissäni. Joskus olen joutunut tilanteisiin, joissa puolituntemattomat naiset ovat tehneet rohkeita eleitä suuntaani. Esimerkiksi oletettu heteronainen saattaa tulla baarissa tanssimaan eteeni korostetun seksuaalisesti ja näytösluontoisesti.

        Naisilla on ilmeisen suuri tarve testata omaa viehätysvoimaansa. Ehkä siitä ei kuitenkaan ole mitään haittaa. :D Näin seurusteluaikoina en kuitenkaan kaipaa muiden naisten ylimääräistä huomiota, enkä halua heidän tulevan sotkemaan omaa parisuhdettani. Minulle oma nainen on ehdoton ykkönen.


      • ja sekös rassaa
        on kyllä... kirjoitti:

        Alkuperäiseen kysymykseen: olen havainnut saman asian, eli että heteronaiset ovat kiinnostuneita.

        Minulla on oma ystäväpiirini, johon kuuluu niin hetero-, bi- kuin lesbonaisiakin. Ystävyyssuhteet ovat tietenkin ihan tavallisia, platonisia ystävyyssuhteita, joista osa on syntynyt jo lapsuudessa ja nuoruudessa, osa myöhemmin.

        Huomasin kyllä muutoksia joissakin näissä ystävyyssuhteissani sen jälkeen, kun tulin kaapista parikymppisenä. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, ja monet ystävistäni eivät tunteneet ketään toista lesboa. Se ehkä toi oman pienen jännitteensä näihin ystävyyssuhteisiin.

        Yhdelle ystävistäni lesbouteni oli kova pala, mutta sittemmin hän alkoi käyttäytyä täysin päinvastoin, kuin ensireaktio olisi antanut olettaa. Hän vihjailee ja flirttailee ja käydessämme yhdessä baarissa hän on aina halunnut tanssia kanssani varsin läheisissä tunnelmissa. En ole koskaan baarissa tanssinut kenenkään naisen kanssa niin rohkeasti ja avoimen seksuaalisesti kuin tämän heteroystäväni kanssa. (Kun seurustelen, en tietenkään harrasta tällaista hänen kanssaan.)

        Olen varsin varovainen etenkin heteronaisten (ja muidenkin ystävieni) kanssa, koska en halua antaa vääränlaisia käsityksiä. Tapanani ei siis ole tehdä mitään fyysisiä eleitä oma-aloitteisesti enkä harrasta minkäänlaista sanallistakaan vihjailua. Päinvastoin pyrin aina olemaan korostetun korrekti.

        Kummallisella tavalla olemukseni tuntuu silti kiehtovan. Ei niinkään näitä vanhoja ystäviäni, vaan uusia tuttavuuksia ja kavereita. Uusia työkavereita, kavereiden kavereita... Sille on varmaan omat syynsä.

        Muutama vuosi sitten bisseydestä tuli eräänlainen trendi-ilmiö, ja varsinkin pienissä kaupungeissa huomaan sen, että joistakin ihmisistä tuntuu "hienolta" tavata joku homoseksuaali. He voivat olla yksinkertaisesti kiinnostuneita erilaisuudesta tai sitten nauttivat siitä, että voivat kertoa muille tuntevansa jonkun erilaisen ihmisen.

        Oma luokkansa ovat sitten eräänlaiset kaappibisset, jotka haluaisivat kokeilla seksiä naisen kanssa, koska ovat siitä kiinnostuneita jollain tasolla. Kysymys voi olla oikeasta kiinnostuksesta tai vain epämääräisestä kokeilunhalusta. Tällaisia tarjouksia tulee vastaan aina silloin tällöin, mutta itselläni on sellainen periaate, että vaikka olisin sinkku, en ala kenenkään seksileluksi. Yhden yön jutut eivät yksinkertaisesti kiinnosta, varsinkaan kokeilukappaleen osassa. Minua eivät kiinnosta naiset, jotka haluavat harrastaa seksiä kanssani vain siksi, että satun olemaan lesbo, ja minulta voisi sellaista saada.

        Olen melko androgyyni ja maskuliininenkin, ja huomaan sen kiehtovan naisia. Etenkin sinkkuaikoina naiset taitavat kaivata jonkinlaista huomiota ja tunnustusta omasta ulkonäöstään ja haluttavuudestaan. Lesbo on siis potentiaalinen huomion antaja, etenkin maskuliinen lesbo on mieheen verrattava tässä suhteessa. Kenties naiset kokevat, että jos saavat minulta tunnustusta ulkonäöstään, he ovat viehättäviä myös miesten silmissä, tai ehkä he samaistavat minut suoranaisesti miehen rooliin.

        Monia saattaa kiehtoa yksinkertaisesti huomio, turvallisuus ja läheisyys, varsinkin yksinäisinä aikoina. Erityisen turvalliseksi minut tekee se, että olen ystävä. Naiset tuntuvat automaattisesti odottavan minulta tiettyjä asioita, kuten tietynlaista suojelua ja huolenpitoa. Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, ennemminkin se on imartelevaa.

        Monia näyttää myös kiehtovan maskuliinisuus ja tietynlainen naisellinen analyyttisuus samassa paketissa: paitsi että olen ulkonäöltäni maskuliininen, minussa on paljon naisellisia ominaisuuksia. Olen hyvä keskustelija ja kuuntelija.

        Iholle pyrkivät uudet tuttavuudet ovat mielestäni melko hämmentäviä. Joskus olen joutunut tilanteisiin, joissa olen tuntenut huomiostani suorastaan kilpailtavan. Esimerkiksi siitä, kuka saa kävellä kanssani käsikynkkää tai istua sylissäni. Joskus olen joutunut tilanteisiin, joissa puolituntemattomat naiset ovat tehneet rohkeita eleitä suuntaani. Esimerkiksi oletettu heteronainen saattaa tulla baarissa tanssimaan eteeni korostetun seksuaalisesti ja näytösluontoisesti.

        Naisilla on ilmeisen suuri tarve testata omaa viehätysvoimaansa. Ehkä siitä ei kuitenkaan ole mitään haittaa. :D Näin seurusteluaikoina en kuitenkaan kaipaa muiden naisten ylimääräistä huomiota, enkä halua heidän tulevan sotkemaan omaa parisuhdettani. Minulle oma nainen on ehdoton ykkönen.

        Onneksi olkoon, sinulla taitaa olla karismaa vaikka muille jakaa. Olet myös ihailtavan lojaali kumppaniasi kohtaan. Täysi kymppi sulle "heterolta", joka rakastui sinunlaiseen henkilöön ja jolla meni jonkin aikaa (ihan liian pitkään) siitä selviytymiseen. Syvällä, ah niin syvällä tuli sukellettua. Kukaan ei tule koskaan vaikuttamaan minuun niin paljon kuin hän.

        Aluksi tuttavuudessa oli mukana paljon uutuudenviehätystä, mutta sitten se muuttui vakavaksi, vain ja ainoastaan minulle. En toivo kenellekkään sellaista. En kokenut testaavani häntä, vaan eläväni täysillä tunteen mukana. Aina tunteita ei kannata ylianalysoida. Sellaista se elämä vaan joskus on...


    • kesäkeiju

      Sattuneesta syystä osuin tänne, ja vastaan nyt "ihan heterona" seuraavaa:

      Kun ihminen varttuu, niin ajatusmaailmakin hieman avartuu. Nuorempana en oikein ymmärtänyt homoseksuaalisuutta, enkä tiedä ymmärränkö sitä vieläkään.

      Itse olen kokenut asian niin, että on olemassa molemminpuolista kiinnostusta. Mulle on ollut jotenkin lämmin yllätys se, että lepakoiden kanssa on tullut sellainen positiivinen, rauhallinen olo. Ja kun joku on kiinnostunut susta, niin mielestäni on ihan luonnollista kiinnostua siitä toisesta. Enkä ole mitenkään (mielestäni) provosoinut tai testaillut ketään. Enkä toivottavasti leikkinyt kenenkään tunteilla.

      Kyse on ollut paremminkin kahden ihmisen kohtaamisesta. Se "mielenkiinto" on ollut kuin lahja, josta olen ollut hiljaa todella kiitollinen, ja joka on lämmittänyt. Eikä sen tarvitse mennä sen pidemmälle. Kaikkeen ei tarvita sanoja, selityksiä tai analyysiä. Näin omasta hetero näkökulmasta.

      • varma, ettet

        ole hiekan ihastunut naiseen, etkä vain vielä uskalla myöntää sitä itsellesi.


      • se on sanoa

        Enkä ole mitenkään (mielestäni) provosoinut tai testaillut ketään. Enkä toivottavasti leikkinyt kenenkään tunteilla.

        Tiedätkö mitä toinen ajattelee tilanteesta? Ihmiset ovat herkkiä, vaikkeivät sitä ehkä päällepäin näytäkään.


    • Ä*Ä*Ä

      Toisenlainen kokemus itselläni. Tiedän hyvin senkin, että heteronaiset osaavat olla ystävällisiä, mutta jossain vaiheessa puukottavat selkään tai puhuvat paskaa selän takana. Periaatteessa heillä on samanlainen suhtautuminen lesboihin kuin heteromiehillä homomiehiin. Heteronainen saattaa pitää lesbosta, koska hän ei näe lesboa uhkana omille tavotteilleen. Ovathan tietyt lesbot nyt vähemmän pinnallisia, eivätkä rosoisen olemuksensakaan perusteella mitään kaunottaria välttämättä. Ei päde kaikkiin tietenkään.

    • Jaanuli

      Voi että tätä kaikkea puhetta..

    • zosa

      Olen huomannut ihan saman! :D Käytös muuttuu usein silmänräpäyksessä, tullaan kiehnäilemään, seistään lähellä ja katsellaan pitkään.

    • Anonyymi

      Eikohan tuo ole jotain about 99% toisinpain.
      Lesbot tykastyy heteronaisista, koska ne ovat tasokkaampia kuin normilesbot.
      Saattehan te itsellenne valehdella, ei siina mitaan

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe