Vain rakkaus. Voimista suurin ja kestävin.
Valo voittaa aina. Voin sytyttää valon pimeyteen, mutta en pimeyttä valoon. Saan valita voimani, hyvän tai pahan, rakkauden tai rakkaudettomuuden. Valinta ja vastuu on minun.
Minä valitsen rakkauden. Haluan lohduttaa, ilahduttaa, naurattaakin. Tehdä työtäni niillä edellytyksillä, jotka minulle on annettu. Ja tänäkin hehkuvana kesänä uuden Kesädiiva-shown myötä kertoa kaikilla niillä lauluilla, iloilla, kaipuilla, suruillakin, että rakkaus on.
Minun kanssani ei tarvitse surra, ei puhua hiljaa. Minua ei tarvitse varoa, en minä mene rikki. Minä en lopu, minä olen, koska rakkaus on.
------------------------------------------------------
Katri Helenan kirjoitus oli todella mahtava, että hän oli kirjoittanut omia ajatuksiaan kotisivulleen.
Minusta Katri Helena kirjoitti todella kauniisti. Rakkaus on todella suurin asia elämäsämme.
Voimme valita pimeyden tai valon.
Voimme valita rakkaudettomuuden tai rakkauden.
Kuoleemme ovat aina meidän sydämissämme.
Voimme ajatella heitä ja kiittää siitä mitä olemme saanut kokea elämämme aikana ydessä.
Rakkaus on. Katri Helenan kirjoitus !
2
541
Vastaukset
- Joensuun Eero
Surussa on lupa toimia kuin itselleen parhaaksi tuntuu. Katri ajattelee näin, annan Hänelle ja hänen ajatuksellen kauniin ja vilpittömän tukeni. Kunpa me kaikki osaisimme ajatella näin. Itse menetin vuosi takaperin rakkaan läheisen äitini ja tuntuu etten vieläkään oikein usko sitä todeksi. Katrin ajatus antoi minulle nyt voimaa hyväksyä tämä tapahtuma ja siihen haluan nyt turvautua.
- Katri Helenan fani
Joensuun Eerolle !
Meillä jolaisella on oma tapansa surra. Sinäkin saat surra niinkuin itse koet parhaakisi. Ei ole kaavoja miten ihminen suree. On vain tärkeää, että itse saa surra, niin kuin parhaaksi näkee omassa elämässä. Surussa itsessään on kantava voima joka vie eteenpäin. Suru luo uutta sisimpään.
Äidin suru onkin minusta monesti aika vaikea, koska se on niin läheinen suhde. Siksi anna surullesi aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489