Rakkaus on. Katri Helenan kirjoitus !

Katri Helenan fani

Vain rakkaus. Voimista suurin ja kestävin.

Valo voittaa aina. Voin sytyttää valon pimeyteen, mutta en pimeyttä valoon. Saan valita voimani, hyvän tai pahan, rakkauden tai rakkaudettomuuden. Valinta ja vastuu on minun.

Minä valitsen rakkauden. Haluan lohduttaa, ilahduttaa, naurattaakin. Tehdä työtäni niillä edellytyksillä, jotka minulle on annettu. Ja tänäkin hehkuvana kesänä uuden Kesädiiva-shown myötä kertoa kaikilla niillä lauluilla, iloilla, kaipuilla, suruillakin, että rakkaus on.

Minun kanssani ei tarvitse surra, ei puhua hiljaa. Minua ei tarvitse varoa, en minä mene rikki. Minä en lopu, minä olen, koska rakkaus on.
------------------------------------------------------
Katri Helenan kirjoitus oli todella mahtava, että hän oli kirjoittanut omia ajatuksiaan kotisivulleen.

Minusta Katri Helena kirjoitti todella kauniisti. Rakkaus on todella suurin asia elämäsämme.
Voimme valita pimeyden tai valon.
Voimme valita rakkaudettomuuden tai rakkauden.

Kuoleemme ovat aina meidän sydämissämme.
Voimme ajatella heitä ja kiittää siitä mitä olemme saanut kokea elämämme aikana ydessä.

2

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joensuun Eero

Surussa on lupa toimia kuin itselleen parhaaksi tuntuu. Katri ajattelee näin, annan Hänelle ja hänen ajatuksellen kauniin ja vilpittömän tukeni. Kunpa me kaikki osaisimme ajatella näin. Itse menetin vuosi takaperin rakkaan läheisen äitini ja tuntuu etten vieläkään oikein usko sitä todeksi. Katrin ajatus antoi minulle nyt voimaa hyväksyä tämä tapahtuma ja siihen haluan nyt turvautua.

• Katri Helenan fani

Joensuun Eerolle !

Meillä jolaisella on oma tapansa surra. Sinäkin saat surra niinkuin itse koet parhaakisi. Ei ole kaavoja miten ihminen suree. On vain tärkeää, että itse saa surra, niin kuin parhaaksi näkee omassa elämässä. Surussa itsessään on kantava voima joka vie eteenpäin. Suru luo uutta sisimpään.
        Äidin suru onkin minusta monesti aika vaikea, koska se on niin läheinen suhde. Siksi anna surullesi aikaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4608
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3552
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3149
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      198
      1967
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      32
      1809
    6. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1783
    7. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      24
      1763
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      18
      1611
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19