Hei,
tietääkö joku, mistä voisi ostaa/tilata uuden kankaan aurinkovarjoon. Sellaiseen painavaan, narulla nostettavaan, puurakenteiseen. Vanha kangas on rikki ja homeinen, mutta rakenne on ehjä.
uusi kangas aurinkovarjoon?
4
8361
Vastaukset
- kokemusta on
Ei mistään!
- kim
Kait joku niitä tekee. Mulla jättivarjo h. 1850! Kangas huonossa kuosissa, runko vahvaa metallia..sen puoleen kantsii uusia. Netistä vaikee löytää
- Awning Pro
usein ulkokäyttöön tarkoitetut kankaat tulevat hintoihinsa. Ensinnäkin ompelu ja kaikki muu työ ja siihen kankaan hinta. Voipi mennä yli uuden varjon hinnan... muista kierrättää vanha varjo oikein.
- VastuutaKauppiaille
Moro
Meitä kangaspuutteessa olijoita riittää.
Meillä sama vika: kangas rikki ja varjojen myyjät kauppaa
kertakäyttötuotteita. Ei varaosia saatavana.
Tähän ongelmaan pitäs kuluttajaviranomaisten puuttua.
Ei tuotemyyntiä ellei sitoutumista kulutusosien saatavuuteen.
Ja vielä kierrätyksesttä: kerro jos tiedät oiken kierrätystavan
joka kirj. mainitsit asiasta?
Kaikkien hyödyksi.
Kertakäyttöyhteiskunnasta pitää pyrkiä ulos. Kauppa valitsemalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818