Laskutuksesta

kiinnostunut1234

Kun mainostetaan, että Elisan mobiililaajakaista maksaa 9.90. Niin tuleeko siihen päälle sitten jotain muitakin maksuja? Mikä tämä viiden euron puhepaketti maksu on, joka on laskulla. Onko se siitä itse laitteesta? Kuvittelin että makson sen laitteen jo. Vähän huijataan, jos mainostetaan että 9.99, ja pitääkin maksaa sitten enemmän.

Sitten toinen juttu. Jos otan vielä elisan liittymän puhelimeen, tulevatko laskut yhdessä vai erikseen? Nyt olen vielä Soneran puhelin asiakas.

2

349

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missään nimessä

erehdy Elisan liittymään. Kyllä nimittäin alkaa tulla laskuja sekä yhdessä että erikseen ja tuplasti ja sellaisia summia, että millään et ole niitä ehtinyt puhua. Koskaan milloinkään vika ei missään asiassa ole Elisassa. Laskuja et pääse puhelimitse selvittämään, ja jos jätät maksamtta, niin perintään menevät.

Mulle tulee laskuja vielä liittymästä, jonka lopetin kaksi vuotta sitten. Tekstarilla ilmoittavat, että uusi laskusi on OmaElisassa nähtävänä. Laskuttavat jopa puhepaketista, vaikka puhepakettia minulla ei ole ikinä Elisassa ollut.

• missään nimessä

erehdy Elisan liittymään. Kyllä nimittäin alkaa tulla laskuja sekä yhdessä että erikseen ja tuplasti ja sellaisia summia, että millään et ole niitä ehtinyt puhua. Koskaan milloinkään vika ei missään asiassa ole Elisassa. Laskuja et pääse puhelimitse selvittämään, ja jos jätät maksamtta, niin perintään menevät.

Mulle tulee laskuja vielä liittymästä, jonka lopetin kaksi vuotta sitten. Tekstarilla ilmoittavat, että uusi laskusi on OmaElisassa nähtävänä. Laskuttavat jopa puhepaketista, vaikka puhepakettia minulla ei ole ikinä Elisassa ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1375
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe