VW Polo 1.2 vm2004
Viikko sitten vaihdettiin uusi akku akkuliikkeessä. Hyvin on auto toiminut, mutta nyt huomasin, että EPC merkkivalo jää joskus palamaan käynnistyksen jälkeen. Ei siis aina ja mielestäni se on nyt vasta viikon päästä alkanut palamaan. Olisko tuolla akun vaihdolla mitään yhteyttä asiaan vai mistä on kyse ?
Vai pitääkö nyt mennä taas sinne tympeään merkkiliikkeeseen ja maksaa tästä marmoritiskille?
EPC merkkivalo
Polofun
4
4733
Vastaukset
- OBD...
Lukija, maksaa alkaen 50e.
Marmoritiski ottaa 28.50e per luku. - Polofun
Jarruvalot ei toimi, siinä vika. Polttimot on ehjänä eli olisiko jarrupolkimessa ongelma?
- Polofun
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1158315
Tuossa ohjeet. 22e maksoi uusi jarruvalokytkin marmoritiskillä. Melko edullinen. Itse vaihdoin ja jarruvalot toimii taas normaalisti. Vanha valokytkin oli selvästi jotenkin jumissa. - mäkiläinen
Olisikohan kytkimessä vika kun jarruvalot jää päälle auton moottorin pysäyttäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673