Olen syönyt nyt 4 päivää Oxiklorinia ja kasvoihin on ilmestynyt tuhottomasti finnejä! Ihoni on normaalisti hyvä, näpytön. Onko muilla lääkkeen käyttäjillä näin? Voivatko finnit johtua Oxiklorinista? Yäk.
Oxiklorinista
6
478
Vastaukset
- finnejä?
Kokemuksia anyone??
- ++++
Oxiklorin ei ole mulle aiheuttanut finnejä, vaan samaan aikaan aloitettu kortisoni.
- ---------
++++ kirjoitti:
Oxiklorin ei ole mulle aiheuttanut finnejä, vaan samaan aikaan aloitettu kortisoni.
kortisonist finnei!! mul tuli aivan kaamee akne kortisonist!!=(((
- näpyt
--------- kirjoitti:
kortisonist finnei!! mul tuli aivan kaamee akne kortisonist!!=(((
Oxiklorin ei ole minulle aiheuttanut finnejä, mutta pitemmän ja isomman kortisonihoidon jälkeen kun lähdin laskemaan annoksia alkoi patteja ilmaantua....
- sannaila
Hei!
Olen syönyt Oxiclorinia reilu 2 vuotta eikä mulle ole finnejä tullut. Mulla oli sentään nuorena akne...eli luulis mun niitä saavan helposti. Tosin kaikki ihmiset reagoivat lääkkeisiin eri tavalla - Anonyymi
Vanha ketju, mutta kirjoittelenpa. Muutama viikko Oxiklorinia takana ja nenänpäähän pukkaa finnejä. Ei ole ollut aikaisemmin finnejä kasvoissa kuin muutama vuodessa. Nyt viikon sisällä kolme nenässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181