Olen syönyt nyt 4 päivää Oxiklorinia ja kasvoihin on ilmestynyt tuhottomasti finnejä! Ihoni on normaalisti hyvä, näpytön. Onko muilla lääkkeen käyttäjillä näin? Voivatko finnit johtua Oxiklorinista? Yäk.
Oxiklorinista
6
606
Vastaukset
- finnejä?
Kokemuksia anyone??
- ++++
Oxiklorin ei ole mulle aiheuttanut finnejä, vaan samaan aikaan aloitettu kortisoni.
- ---------
++++ kirjoitti:
Oxiklorin ei ole mulle aiheuttanut finnejä, vaan samaan aikaan aloitettu kortisoni.
kortisonist finnei!! mul tuli aivan kaamee akne kortisonist!!=(((
- näpyt
--------- kirjoitti:
kortisonist finnei!! mul tuli aivan kaamee akne kortisonist!!=(((
Oxiklorin ei ole minulle aiheuttanut finnejä, mutta pitemmän ja isomman kortisonihoidon jälkeen kun lähdin laskemaan annoksia alkoi patteja ilmaantua....
- sannaila
Hei!
Olen syönyt Oxiclorinia reilu 2 vuotta eikä mulle ole finnejä tullut. Mulla oli sentään nuorena akne...eli luulis mun niitä saavan helposti. Tosin kaikki ihmiset reagoivat lääkkeisiin eri tavalla - Anonyymi
Vanha ketju, mutta kirjoittelenpa. Muutama viikko Oxiklorinia takana ja nenänpäähän pukkaa finnejä. Ei ole ollut aikaisemmin finnejä kasvoissa kuin muutama vuodessa. Nyt viikon sisällä kolme nenässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site956102Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto555078SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574212SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963809Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost93572Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1143110SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502523Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352449Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat572193Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val211545