Yllärikosinta: väärän kokoinen sormus?

Rakastunut blondi

Miten voi kosia yllättäen sormuksen kanssa, kun ei tiedä toisen kokoa...sithän koko ylläri menee pieleen jos rinkula onkin liian iso tai pieni...miten olette saaneet tietää rakkaanne nimettömän koon niin ettei hän arvaa mistä on kyse?

10

3882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen Rakastunut

Tuota itsekin olen miettinyt......

• Jennuskainen

Että: sie saat sen rinkulan ja jos se on iso/pieni, viette sen liikkeeseen joka yleensä kuittia vastaan vaihtaa sen sopivaan.

Nim: juurikin eilen omansa vienyt pienenettäväksi.

• olla sormusta valmiina

Kosia voi ilman sormustakin, ja mennä sitten yhdessä romanttisesti sormusostoksille. Tulee ainakin varmasti mieleinen ja oikean kokoinen sormus :)

Tai sitten valitset rinkulan jo etukäteen (tosi romanttista sekin!) ja käytte sitten vaihtamassa jos on väärää kokoa.

• ;-)

niitähän on sellasia sormus mittoja, etkö voi sen tytskyn nukkuessa mittaa sen sormen, hih, ehkä vähän outoo mut niin mä tekisin jos olisin mies..
      Onnea teille !

• sormus

joillakin naisilla on sormus oikean käden nimettömässä ja yleensä tuollaiset sormukset otetaan joskus pois, jolloin mies voi sen napata ja käydä se mallina ostamassa sormuksen. tai sitten ostaa mieluummin hieman ison, jonka voi sitten tosiaan käydä pienentämässä.... ja tarvitaanko siihen kosintaan sormusta? ei ny tkuitenkaan eletä missään jenkki leffassa? pahempaa minusta olisi saada sellainen sormus josta en pidä, kuin se joka on väärän kokoinen. Minä en ainakaan pidä sellaisesta perinteisestä tylsästä kultaisesta rinkilästä... et toivompa, että jos minua joskus kositaan että mies tietää tämän...

• tuimas

Täähän muuten on just se kiperä kysymys, mistä tosiaan voi osata ostaa oikean kokoisen sormuksen!!!!
      voihan pppeeerrrhhhaaannnaaa!!!

• pari ehdotusta

Laita joku tuttu asialle, esim naisesi kaveri. Naisen kaveri voi sitten jotenkin ovelasti ottaa puheeksi sormuksen koon, me naiset olemme ovelia;) Jos esim on tulossa naisesi synttäri ym. tämä kaveri voi sanoa, että törmäsi ihanaan sormukseen, että tyttöystäväsi tykkää siitä varmasti, mietti että voisi ostaa sen hänelle lahjaksi, mutta minkäkokosen sormuksen hän ostaisi? Tai sitten kaveri voi sanoa, että hän on tuumannut, että hänellä on tosi paksut sormet=P ja tyttöystävälläsi niin kauniit jne, ja otaa puheeksi sormusten koot tai mitata vaikka mittanauhalla niiden ympärys... kieroutta peliin;) toinen nainen asialle, niin kyllä se selviää.

• Suomalainen nainen

Suomessa perinteenä on ollut että kositaan ilman sormusta ja pidetään sitten kihlajaiset. Sormuksen kanssa kosiminen on amerikkalaista erittäin epäkäytännöllistä hömppää... Tosiaan tuo että miten tietää ostaa oikean kokoisen sormuksen ja sitten aika hyvin pitää tietää heilansa maku jos meinaa itse sille sormuksen ostaa. Minä en esimerkiksi todellakaan kelpuuttaisi mitään blingblingsormusta, vaikka se tuntuu olevan miehillä yleinen luulo että tytöt tykkää blingblingistä... Ehkä sitten oon ainoo nainen joka ei halua kihlasormukseen viittä 24 karaatin timanttia. Tai sitten jos huono tuuri käy, meitä saattaa olla kaksi - minä ja sun heilas...

• ckkkc

Mies leikillään mittasi jo aikaa sitten meidän nimettömät ja aikaa kului ja lopulta kosi!
        Käytiin jo aiemmin välillä kultakaupoissa katsomassa mistä sormuksista tykätään, näin osasi ostaa sopivan sormuksen =) Meillä onnistui näin koska tiedossa oli että joskus kuitenkin mennään naimisiin.

• Samaamieltä

mitään timangeja. :D En oo muutenkaan mikään sormus ihminen ja jos siinä olis vielä tolkuton timantti, luulen et jäis hyllylle. Jo sen takia et se olis niin kallis et varmasti hukkaisin. Olen kyl monesti poikakaverille sanonut ko ollaan amerikkalaisia sarjoja tai muita katottu että en ainakaan halua semmosta. Vaikka luulis sen jo tuntevan mut niin hyvin että tietää muutenkin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe