440 2.0 automaatti voleksin käyntiin muutaman vuoden seisonnan jälkeen hyvin lähti ja toimi pienilä kierroksilla mut ku isolle tielle menin ja enemmän kaasua nii alko pätkii ja nykii ja sammumista tekemään tuntus et ei saa kakkua tarpeeksi. muutama vuosi sitten teki samaa ainoastaan kostealla säällä! jos on kokemuksia ni olis hyvä saada tietää saisko viat ite laitettua!
440 pätkii
3
955
Vastaukset
- volvo kans
Hei kertokaa nyt jotain arvauksia tai ehdotuksia tähän, itsellä samaa vikaa!
- graskurki
katoppa tuolta:http://www.volvolandia.com/korjaamo/x400.htm
Itekkin vähän oon jotain tollasta volvoa kattelemassa. onks ollut muuten paljon laittoo ja korjausta?
- eipä ole nimimerkkiä
Auto ei meinaa startata ja käynti nykivää. Mutta kuivalla kelillä ei ole tällaista tehnyt, joten olisiko moottorin säädöt kohdillaan? Tietysti jokin osakin voi olla kulunut tai ikääntynyt sen verran mutta voisin veikkailla säätöjä. Mutta yhtään en tiedä, itse vain huomasin katsastuksessa että säädöt on menneet hieman toisenlaiseen malliin ja käynti on kosteilla keleillä myös katkonaisempaa, mutta ei muuta huomiota ole tullut...
toivottavasti viisaampi vielä valaisee lisää asiaa. En oikein tajua kaikkia noita moottoripuolen juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51765
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39698Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627