Olen harkitsemassa Gran cherokeen tuomista ruotsista. Diesel 2,7 tai 3,1 vm2000-2003. Mitä olette mieltä ideasta ja mitä kannattaa otaa huomioon tällaisessa hankkeessa? Mitä erityisemmin kannatta ottaa huomioon tän vm. jeepissä? Tyyppiviat? Minkälaisia kysymyksiä kannattaa heittää ilmaan autosta myyjälle?
Eli kaikenlainen keskustelu tuomiseta vikoihin auttaisi minua.. Jotakin kyllä jo tiedän, mutta yleinen keskustelu tuo aina hyviä uusia asioita.
Kiitoksia!!
Grand cherokee?
1
957
Vastaukset
- Stefa68
Tässä muutamia hajatuksia.
Idea on hyvä ja kannattaa muistaa, että ruottista taitaa tulla useimmiten talvikiekot mukana.
Aja koeajoa motarilla n 10 km ja rupea kääntämään tiukkaa kierrosta, jos natinaa niin silloin on perän difrentiaalin kytkinlevyt hirnahtaneet kiinni ja vaatii avauksen ja kytkimen uusimisen tai avauksen öljyprässillä (useimmiten öljyprässi auttaa). Käy vaihteet läpi moottori jarrutuksessa ja kiihdyttäessä (ei saa kuulua kolinaa)
Sähkölaitteet kannattaa kokeilla läpi, jotte heti tarvi ruveta makseleen kalliita komponenttihintoja niiden korjauksessa.
TILAA ITSE HUOLTOKAMAT JENKKILÄSTÄ TAI KESKIEUROOPASTA JA SAAT ORKKISVARAOSAT OPELHINNOILLA KOTIINTOIMITETTUNA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389