Hei
Minulla olisi kahden hengen matka Marokkoon ilman majoitusta 29.6-7.7.09. OVH.1200€.
Olisiko joku kiinnostunut kaverinsa kanssa lähtemään?
Saa tarjota!
LENTOLIPUT MAROKKOON!!
6
1113
Vastaukset
- tosissas
Siis pelkät lennot?
Ryanairilla pääsee kuule Lontoon kautta kaksi henkeä jopa alle parilla sataa.- anu_2001
kokeileppa näille päiville saada liput alle parilla sataa plus matkustus tampereelle!! Kaikenlisäksi matkustamiseen menee puolet ajasta!!
- hatullisen peetä
Et voi olla tosissasi! Lähden elokuussa Lissaboniin (lento 260 egee (Finski) ja
marraskuun olen Thaimaassa (lento 450 egee Finski/Cathay Pasific)- anu_2001
Ton verran maksaa tohon aikaan.. Viimeksi, kun olin Agadirissa, niin viikon matka plus hotelli oli noin 250€, silloin pääsi suoraan ilman vaihtoja.
- säkissä
Hullua edes myydä tavaraa josta ei suostu kertomaan yhtikäs mitään.
Ei mitään tietoa mikä yhtiö, mikä reitti, mikä luokka, paljonko siirtomaksu.
Odotetaan vain että joku hullu maksaa sikana summissa ;) Easy Jet Helsinki - Lontoo ( Gatwick ) - Marrakech menopaluu alle 200 euroa. Lauantailennolla yhteys Marrakechiin samana päivänä ( vaihtoaika n. 2,5 h ) mutta paluulennolla joutuu yöpymään Gatwickissa. Kannattaa varata ajoissa niin saa edullisesti.
Marrakechista Supratuorsin bussilla Agadiriin alle 10 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551407- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 120607
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515