Hei
Minulla olisi kahden hengen matka Marokkoon ilman majoitusta 29.6-7.7.09. OVH.1200€.
Olisiko joku kiinnostunut kaverinsa kanssa lähtemään?
Saa tarjota!
LENTOLIPUT MAROKKOON!!
6
1113
Vastaukset 6
- tosissas
Siis pelkät lennot?
Ryanairilla pääsee kuule Lontoon kautta kaksi henkeä jopa alle parilla sataa.- anu_2001
kokeileppa näille päiville saada liput alle parilla sataa plus matkustus tampereelle!! Kaikenlisäksi matkustamiseen menee puolet ajasta!!
- hatullisen peetä
Et voi olla tosissasi! Lähden elokuussa Lissaboniin (lento 260 egee (Finski) ja
marraskuun olen Thaimaassa (lento 450 egee Finski/Cathay Pasific)- anu_2001
Ton verran maksaa tohon aikaan.. Viimeksi, kun olin Agadirissa, niin viikon matka plus hotelli oli noin 250€, silloin pääsi suoraan ilman vaihtoja.
- säkissä
Hullua edes myydä tavaraa josta ei suostu kertomaan yhtikäs mitään.
Ei mitään tietoa mikä yhtiö, mikä reitti, mikä luokka, paljonko siirtomaksu.
Odotetaan vain että joku hullu maksaa sikana summissa ;) Easy Jet Helsinki - Lontoo ( Gatwick ) - Marrakech menopaluu alle 200 euroa. Lauantailennolla yhteys Marrakechiin samana päivänä ( vaihtoaika n. 2,5 h ) mutta paluulennolla joutuu yöpymään Gatwickissa. Kannattaa varata ajoissa niin saa edullisesti.
Marrakechista Supratuorsin bussilla Agadiriin alle 10 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172426Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696