Hei,
onko joku ilmoittautunut JY:n avoimen yliopiston jollekin verkko/etäopiskelukurssille netissä? Kun minusta kovin korostettiin siellä sivuilla, että mitään ei sitten enää lähetetä, vaan kaikki maksuohjeiden lisäksi on siellä netissä.
Niin saanko kuitenkin maksun perillemenon ja kirjaamisen jälkeen jonkun salasanan jollekin sivulle, missä on ne opinto-oppaat ja muut?
Tuolla on tuo "palvelusivu", johon tarvitsee polkuavaimen, tuleeko se sitten nyt lähiaikoina sähköpostiin tai muualle?
Ja juu, soittelen sinne huomenissa jos en löydä, mutta ajattelin kysellä. Kauhean hyvin oli minusta tietoa nyt ensin, mutta maksun jälkeen ei mitään tietoa jatkosta..
Jy: avoimeen yo:hon ilmoittautuminen netissä
Tietoa?
2
725
Vastaukset
- HTM2
Moikka moi,
Mä olen suorittanut noita verkko-opintokokonaisuuksia joensuuhun 100op. He lähettävät sinulle postissa kahden viikon kuluessa kaikki materiaalit ja käyttäjätunnukset, joilla pääset tekemään moodlessa opintotehtäviä sekä verkkotenttejä, no worries :) - siis rek
rekisteröinyt itseni avoimen sivuille!
Siellä sitten itse tein salasanat ja muut systeemit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424410
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1464160- 643786
- 1233752
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142384