Hotelli Vantaa vs. Vantaan Onnela?

aivot.on

mitä mieltä ootte?? Kumpi parempi yökerho esim viikonloppusin? Omast mielest ainaki alkaa jo hotelli vantaa kyllästyttää, ja siellä taitaa nykyää olla kalliimmat hinnatki ku Vantaan Onnelas, ja onnelas on ihan mielettömän kuumii työntekijöitä! :D ja nyt kesäl on tulos vissii aika hyvii esiintyjiiki sinne onnelaa! toisaalt hotelli vantaa on ihan omansa, ei siitä mihinkään pääse. mut kiinnostaa kuulla muidenkin vantaan yöelämässä liikkuvien mielipiteit, kertokaa!!

20

11689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok

      En ole käynyt vielä Vantaa Onnelassa, mutta Flamingossa montakin kertaa. Tykkäsin kyllä. Hotelli Vantaassa kävin aikaisemmin, mutta nyt taukoa pari vuotta. Flamingo yritti pitää korkeaa profiilia, mutta ei sinne yli 25-vuotiaita niin paljon riitä, että konsepti kannattavasti toimisi. Mutta Onnea Vantaan Onnelalle. Hintakilpailu tekee hyvää, kunhan paikasta ei tule mitään tajutonta juottolaa.

      • jeejee

        Siis eikö Flamingo club oo niinku sama asia ku Vantaan Onnela? eihän siel mikään oo muuttunu! Olin eilen siel kattoo happoradioo siellä, ja en ainakaan mitään muutosta huomannu, muutaku et se karaoke on lähteny menee (huono veto btw), ja tilalla suomi-pop puoli.. mut ainaki hinnat on halvat! Hotelli Vantaasta en osaa sanoa mitään, kun en siellä oo koskaan käyny..


      • meppis..
        jeejee kirjoitti:

        Siis eikö Flamingo club oo niinku sama asia ku Vantaan Onnela? eihän siel mikään oo muuttunu! Olin eilen siel kattoo happoradioo siellä, ja en ainakaan mitään muutosta huomannu, muutaku et se karaoke on lähteny menee (huono veto btw), ja tilalla suomi-pop puoli.. mut ainaki hinnat on halvat! Hotelli Vantaasta en osaa sanoa mitään, kun en siellä oo koskaan käyny..

        Mä kuulin et sinne Vantaan onnelaan tulee live-karaoke.. Ymmärsin et se tarkottaa sitä et live-bändi soittaa biisit taustalta. mut en ymmärrä et mihin sinne se sit tulee, kait se sinne alakerran lavalle. mut siisti ideahan toi olis! en sit tiiä onko totta.. miten joku bändi jaksais osaa satoi biisei opetella soittaa..?


      • odotaninnolla
        meppis.. kirjoitti:

        Mä kuulin et sinne Vantaan onnelaan tulee live-karaoke.. Ymmärsin et se tarkottaa sitä et live-bändi soittaa biisit taustalta. mut en ymmärrä et mihin sinne se sit tulee, kait se sinne alakerran lavalle. mut siisti ideahan toi olis! en sit tiiä onko totta.. miten joku bändi jaksais osaa satoi biisei opetella soittaa..?

        joo ainaki netissä on mainostettu live-karaokea :) ja sain mailiin kans jonkun mainoksen ja kutsun sinne :) ja se on vaan lauantaisin se live-karaoke, ei muina päivinä. Ja nimimerkille "meppis..": eiköhän aika monet bändit osaa soittaa yli satoja biisejä? ja se on sitäpaitsi niitten duuni. siitähän niille maksetaan..


      • epäilevä..
        odotaninnolla kirjoitti:

        joo ainaki netissä on mainostettu live-karaokea :) ja sain mailiin kans jonkun mainoksen ja kutsun sinne :) ja se on vaan lauantaisin se live-karaoke, ei muina päivinä. Ja nimimerkille "meppis..": eiköhän aika monet bändit osaa soittaa yli satoja biisejä? ja se on sitäpaitsi niitten duuni. siitähän niille maksetaan..

        miten hei kuulin et perjantaisin sais jotai rannekkeita et sais koko illan kaikki juomat puoleen hintaan? pitääkö paikkansa, tietääkö joku?


      • After Dark-ranneke
        epäilevä.. kirjoitti:

        miten hei kuulin et perjantaisin sais jotai rannekkeita et sais koko illan kaikki juomat puoleen hintaan? pitääkö paikkansa, tietääkö joku?

        Vantaan onnelas on perjantaisin after dark-juttu, joka tarkottaa sitä että ku tuut sinne kello 22-23, saat rannekkeen jolla osa juomista puoleen hintaan. Ei siis kuitenkaan kaikkia...


      • eijärkeä
        After Dark-ranneke kirjoitti:

        Vantaan onnelas on perjantaisin after dark-juttu, joka tarkottaa sitä että ku tuut sinne kello 22-23, saat rannekkeen jolla osa juomista puoleen hintaan. Ei siis kuitenkaan kaikkia...

        nii, siis kaikkea ei saa puoleen hintaan??? mitä sit saa, jonku bissen vaan vai hä? mitä järkeä tossa nyt sit on? mainostetaa et puoleen hintaan kaikki juomat mut ei kaikkea?


      • kävijä
        eijärkeä kirjoitti:

        nii, siis kaikkea ei saa puoleen hintaan??? mitä sit saa, jonku bissen vaan vai hä? mitä järkeä tossa nyt sit on? mainostetaa et puoleen hintaan kaikki juomat mut ei kaikkea?

        ainaki eilen sai kaikki puoleen hintaan sillä rannekkeella.. shoteista en tiedä kun ei tullut tilattua, mut valkovenäläiset, breezerit, kaljat, lonkerot yms tuli edullisesti. (lähtöhinnathan on ihan järkyttäviä!)


      • yo
        kävijä kirjoitti:

        ainaki eilen sai kaikki puoleen hintaan sillä rannekkeella.. shoteista en tiedä kun ei tullut tilattua, mut valkovenäläiset, breezerit, kaljat, lonkerot yms tuli edullisesti. (lähtöhinnathan on ihan järkyttäviä!)

        joo kyl siel saa kaiken puoleen hintaan sil rannekkeella, paitsi kokonaiset konjakkipullot esim.. tai kuoharipullot.. eli kaikki muut! ja oli se viime keskiviikkonakin ku oltiin kattoo happoradioo, nii se ranneke-juttu.. jos ennen yhtätoista tuli nii sai sen rannekkeen.


      • fani<3
        yo kirjoitti:

        joo kyl siel saa kaiken puoleen hintaan sil rannekkeella, paitsi kokonaiset konjakkipullot esim.. tai kuoharipullot.. eli kaikki muut! ja oli se viime keskiviikkonakin ku oltiin kattoo happoradioo, nii se ranneke-juttu.. jos ennen yhtätoista tuli nii sai sen rannekkeen.

        mitä mitä, ihanaa, siis keskiviikkosin kans se rannekejuttu?? ollaa kaverin kans menos kattoo kooppii tänää sinne :) pitää siis muistaa mennä ennen yhtätoista! ja niin, ehdottomasti mielummin vantaan onnela ku hotelli vantaa!!!!!


      • henksu :)
        fani<3 kirjoitti:

        mitä mitä, ihanaa, siis keskiviikkosin kans se rannekejuttu?? ollaa kaverin kans menos kattoo kooppii tänää sinne :) pitää siis muistaa mennä ennen yhtätoista! ja niin, ehdottomasti mielummin vantaan onnela ku hotelli vantaa!!!!!

        Eli siis ne rannekkeet on jokainen keskiviikko ja perjantai. Ne saa ovelta ilmaiseksi sisäänpääsyn yhteydessä, kun tulee klo.22-23, ei sen jälkeen. Alennukset koskevat kaikkia drinkkejä, shotteja, oluita yms, mutta EIVÄT kuohoviini-,shamppanja-,vodka- tai konjakkipulloja. Valmiiksi alennetuista tuotteista (silver card) ei saa enää puolta hintaa pois. Eli jos omistat esim. Silver cardin ja sillä on karpalolonkero alennuksessa 4.50€ (norm. 5€) niin et saa 4.50 puolta pois, vaan kannattaa ostaa se rannekkeella jolloin se maksaa 2.50€. Että näin. Ja jos on epäselvää niin kysykää ihmeessä tiskiltä, kyllä me neuvomme :)


      • vierailija
        henksu :) kirjoitti:

        Eli siis ne rannekkeet on jokainen keskiviikko ja perjantai. Ne saa ovelta ilmaiseksi sisäänpääsyn yhteydessä, kun tulee klo.22-23, ei sen jälkeen. Alennukset koskevat kaikkia drinkkejä, shotteja, oluita yms, mutta EIVÄT kuohoviini-,shamppanja-,vodka- tai konjakkipulloja. Valmiiksi alennetuista tuotteista (silver card) ei saa enää puolta hintaa pois. Eli jos omistat esim. Silver cardin ja sillä on karpalolonkero alennuksessa 4.50€ (norm. 5€) niin et saa 4.50 puolta pois, vaan kannattaa ostaa se rannekkeella jolloin se maksaa 2.50€. Että näin. Ja jos on epäselvää niin kysykää ihmeessä tiskiltä, kyllä me neuvomme :)

        kuis tarkkoi vantaan onnelas ollaan ikärajojen kanssa? kuulin ettei ois enää 18..


      • myyry
        henksu :) kirjoitti:

        Eli siis ne rannekkeet on jokainen keskiviikko ja perjantai. Ne saa ovelta ilmaiseksi sisäänpääsyn yhteydessä, kun tulee klo.22-23, ei sen jälkeen. Alennukset koskevat kaikkia drinkkejä, shotteja, oluita yms, mutta EIVÄT kuohoviini-,shamppanja-,vodka- tai konjakkipulloja. Valmiiksi alennetuista tuotteista (silver card) ei saa enää puolta hintaa pois. Eli jos omistat esim. Silver cardin ja sillä on karpalolonkero alennuksessa 4.50€ (norm. 5€) niin et saa 4.50 puolta pois, vaan kannattaa ostaa se rannekkeella jolloin se maksaa 2.50€. Että näin. Ja jos on epäselvää niin kysykää ihmeessä tiskiltä, kyllä me neuvomme :)

        saako sillä rannekkeella sit koko illan puoleen hintaan vai ekan tunnin vai miten?


      • kola_pena
        jeejee kirjoitti:

        Siis eikö Flamingo club oo niinku sama asia ku Vantaan Onnela? eihän siel mikään oo muuttunu! Olin eilen siel kattoo happoradioo siellä, ja en ainakaan mitään muutosta huomannu, muutaku et se karaoke on lähteny menee (huono veto btw), ja tilalla suomi-pop puoli.. mut ainaki hinnat on halvat! Hotelli Vantaasta en osaa sanoa mitään, kun en siellä oo koskaan käyny..

        joo ihan ok mesta silleen voi olla selvienpäinkin ja bilettää täysillä olin kerran selvin päin siel kun yleensä kun oon kännis tapahtuu kaikkea jännää noh aatelin siks et selvin päin välil join vaaan siel battery ihan hyvin se meni siin klo oli jotian 01.00 aatelin et vois varmaan juoda yhen lonkeron noh menein tiksile siel oli joku muija ihan päissään noh sitten tämä kyseinen neiti eksy mun pöytään just mis istuin se katto mua vähän aikaa ja sano et on mun syytä kysyin et mikä se vaa kaikki olin vaan silleen selvä peli vaihampas pöytää no sitten se seuras mua sinnekin ja rupes hokee et kaikki on mu syytä ite sanoin vaan että niinhän se on sit se pyys huikkaa lonkerostani se veti sen ykkösellä naamaan ja sanoi vaa kiitos huikasta pidä loput :D sit aatelin et nyt vois kyllä lähtee noh sit sen muijan joku kaveri tuli siihen ja rupes syytää mua et oon juottanut sen jurriin sanoin et pahemmin oo juottanut mitään muta ku yhe lonkeron noh sitte siihen tuli monta muuta sen kaveria jotka nekin epäili samaa asiaa siinä vaiheesa aatelin että nyt ois vaikka yks fisu paikallaan menin tilaamaan fisua noh ootin 20 min jonos sit kun pääsin siihen sanoivat joo fisut on loppu mä sanoin että tupla viski tuplana eli elikkä se toi 4 tupla viskiä mulle ku sanoin et 4 noh vedin ne naamariin ykkösellä sit lähin varmaan hoetteli huoneen ennen kun kolahtaa päähän noh sitten ehin huoneeseeni ja sitten rupes viski vaikuttaa aika nopeasti rupesin purjoomaan siihen mun sägylle ja sit kun oli purjonut sammuin siihen sägylle ilmeisesti ainakin kun heräsin hirveä darra ja huone ihan purjos ja heräsin viel keskeltä omaa oksenusta hyvä paikka onnela :D


      • jeebbbb
        vierailija kirjoitti:

        kuis tarkkoi vantaan onnelas ollaan ikärajojen kanssa? kuulin ettei ois enää 18..

        Onks perjantaisin helppoa päästä 18-vuotiaana? Seurueeseen kuuluis lisäksi muutama 20- ja 19-vuotias.


    • pau--

      hotelli vantaalla käynyt n vuoden verran melkein joka kerta kun baariin on lähdetty. hertas paras kaikista hotellin ravintoloista, night vähän liian kallis. ja viikonloppuisin sinne eksyy tulisuudelmankin asiakkaat... mutta helpot kulkuyhteydet hotelli vantaaseen.
      flamingo clubissa kävin viimeksi alkukeväästä, siis ennen kuin se muuttui onnelaksi... onnelassa en vielä ole ehtinyt käymään, koska sinne on hankalampi päästä...
      hotelli vantaa on kyllä tässä reilussa vuodessa jo niin nähty paikka, että voisi hyvinkin vaihtaa paikkaa. myöskään pormestari ja pingviini eivät oikein jaksa innostaa...

    • vinkkimies

      Vietin pitkän viikonlopun toukokuun lopussa ja minun piti valita jompikumpi menomesta viikonlopun keskipisteeksi. Sokos Vantaa vei voiton koska hotelli on yökerhon yhteydessä ja hotellin asukkaalle kaikki kuuluu hintaan: yökerho sekä sauna. Vantaalla yökerho ja se iso kylpylä olivat eri yksiköitä ja matkan päässä, ei hyvä.

      Lisäksi Tikkurilassa on muita paikkoja joissa voi käydä katsomassa menoa, varsinkin kesällä kivoja terasseja.

      Suosittelen asumista hotelli vantaassa, ei tarvi taksijonottaa, sen kuin menee nukkumaan yläkertaan!

    • Maastohousut

      Vantaan Onnelaaan pääsee pärstäkertoimen mukaan sisään! Olimme eilen menossa viettämään iltaa sinne ja kahdella kaverillani oli vihreät maastohousut jalassa, ilmoittivat ovella ettei työhousuissa pääse sisään. Ei siinä mitään, menimme viereiseen kuppilaan. Mutta hetkeä myöhemmin jonossa ollut kaveri jolla oli harmaat maastohousut, päästettiin sisälle! Kavimme kysymässä pokelta, että miksi näin ja vastaus oli meille: Haista vittu.

    • en.ole.parempi

      ihan oikein. se oli väärin että päästi sen toisen maastohousupaviaanin sisään.
      laittakaa juntit ens kerralla sandaalit ja sukat baariin. nostakaa geelillä hiukset pystyyn, hankkikaa tekorusketus ja magee timanttikorvis. olette idiootteja ihmiset.

      poken ei tarvii selitellä tekojaan kellekään känniläiselle asiakkaalle. ihan sama onko asiakas humalassa vai ei, kohtelun pitäis olla samaa.

    • juopp00000

      Ravintola saa valita asiaakkaansa, jolloin pokella on suuri valta. hyvä vai paha asia, en tiedä. :|

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe