vakavasti, niin onko oikeuden saamiseksi ainoa keino viedä asia poliisille.. Joka tarpeen vaatiessa tutkii asian ja saattaa sen oikeuden ratkaistavaksi.. Kysyn tätä.. kun mun oma mies on halvaantunut ja syy halvaukseen on yli neljä vuotta sitten aloitettu lääkitys, joka nyt on osoittautunut vääräksi.. Miehenin on syönyt yli kolme vuotta ihan vääriä lääkkeitä..joita hänen ei olis edes kuulunut syödä, vaan ihan toisia lääkkeitä.. Niitä mitä hänelle määärättiin vuonna 2004, eikä kuten 2005 vuonna määrättiin.. Nyt hän on halvaantunut.. johtuiko noista vääristä lääkkeistä.. joista tuli sitten aivoverenvuoto.. ja nyt vasemman puolen halvaus.. Missä sairastunut voi saada oikeutta.. jos näin todella on asian laita..
Jos ihminen sairastuu hoitovirheen vuoksi
2
155
Vastaukset
- Vihi koira
Keskustelun toivossa voi kirjoittaa.
Asiantuntijan vastauksen saat kuitenkin miestäsi hoitaneen sairaalan sosiaalihoitajan kautta. - asia on tutkittava
Hoitovirhe on hoitovirhe ja prosessi alkaa sillä että otat yhteyttä potilasasiamieheen. Löytyy sairaalasta jossa miestäsi on hoidettu ja hän auttaa paperitöissä ja valituksissa. Aikanaan saat päätöksen oliko miehesi tapaus hoitovirhe vai ei? Mikäli lääke on aiheuttanut vamman niin samaa kautta saat tietoa ja periaatteessa lääkefirma on vastuussa jos sivuvaikutus on sellainen että vammauttaa. Sairastunut saa oikeutta ja potilasasiamies on avain asemassa; ota heti yhteyttä ja selvitä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161