HALOO LEMMIKKIEN OMISTAJAT .. KATTOKAA KOKOVARTALOPEILIIN

Seli Seli

Ihan oman tunnon kysymys lemikkien omistajille??? Kenelle te hankitte lemmikin ja kenen huviksi?? Mihin lemmikki kun lähdette lomalle, kun lähdette yövierailulle tutuille , sukulaisille?? Näin voi myös kysyä hyvin suurelta joukolta myös lasten vanhemmilta!!

TÄMÄ ASIA ON HYVIN AJANKOHTAINEN MEILLE MÖKIN JA ASUNNON VUOKRAAJILLE TÄHÄN AIKAAN VUODESTA JA ETENKIN VUOKRAUSJAKSON PÄÄTYTTYÄ!!

Olen joutunut kokemaan molempien taholta melkoisia pettymyksiä vuokratessani niin asuntoja! kuin mökkejäkin!

Olen tavannut vain kourallisen fixsuja lemmikkien omistajia eli jotka ovat täysissä järjen voimissa hankkineet lemmikin ja huolehtivat siitä, ottavat kanssa ihmiset huomioon. He osaavat myös lukea ilmoituksista että ei lemmikkejä huoneistoon! He osaavat omatoimisesti tullessaan vierailulle jättää sen oman koiransa Ville Vallatoman kotiinsa ,lemmikkihoitolaan , autoon yms! Jos ihmiset tai mökin vuokraajat haluavat Teidän lemmikin vierailulle mukaan niin me pyydämme sen oma aloitteisesti. Muussa tapauksessa älkää ottako sitä karvatonta , rauhallista ja äänetöntä lemmikkiä mukaan kun lähdette toisen kotiin tai omistamaan kiinteistöön!

Muistakaa myös vastuunne niitten kaksi jalkaisten pienten nuppujen valvonta ja kasvatus vastuusta!

Eli vuosien saatossa olemme joutuneet erittäin kiusallisiin tilanteisiin ja selittelyihin miksi meille ei saa tuoda lemmikkiä!
Ja yleensä em tilanteet on 99 %:sti aiheuttanut eriasteista "häiriköintiä" ja epäasiallista tekstiä! Miksi näin jos lemmikin omistaja on ottanut reviirilleen lemmikin., niin siellähän sitä voi nauttia ihan omilla ehdoillaan. Minä olen valinnut oman tieni ja teen omalla reviirilläni omat jutskat.
Miltä sinusta lemmikin omistaja tuntuisi kun minun lemmikkini sotkisi hyppiessään vaatteesi. Tulleessa sisälle ulostamasta hyppäisi tyynyllesi ja painaisi persuksensa tyynyysi. Rapisi vähän villiintyessään parketin ja 100 muuta tapausta joita on kodhalleni tullut näiden fiksujen lemmikken tekoina. Lemmikin omistaja todetessa naurussasuin... eihän nyt koiraltakaan voi kaikkea vaatia kun ihmisetkin ovat kuin sikoja. Sanoppa tähän muuta kuin tervetuloa pian uudestaan. Ja ota käyttöösi , kodin kemikaalit, puhtaanapito ja korjausvälineet ja alappa kunnostaa ja peseen paikkoja!!

Eli lyhyesti sanottuna:

Minun reviirilleni ovat tervetulleita kaikki fiksut ja toisen kotia ja elämän muotoa kunnioittavat vauvasta vaariin!

4

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei selityksiä

      Onpas erikoinen viesti. Mistäs nyt tuulee? Itse ainakin koiranomistajana olen aina kohdetta (asuntoa tai mökkiä) vuokratessani varmistanut koira-asian ja myöskin kertonut rehellisesti millainen omani on. Koira kulkee mukana ja valitsemme kohteen, jonne sekin on tervetullut. Itse ainakin olen myös erittäin huolellisesti siivonnut paikat vuokrauksen päättyessä - enhän tykkää, että kotonakaan on koirankarvoja tai muutakaan roskaa paikat täynnä.
      Joka tapauksesssa aikamoinen tunteen purkaus sinulla, tainnut olla hienoinen yllätys jonkin vuokraajan jäljiltä (voin vain kuvitella). Ihmettelen kyllä miten ylipäätään on voinut olla epäselvää, saako koira tulla vai ei. Ei voi käsittää. Varmasti muistat itse jatkossa vuokranantajana tehdä selväksi, että sinun vuokraamiisi kiinteistöihin ei eläimiä tule. Parempia vuokralaisia jatkossa ja Hyvää Kesää!

    • jos lopetat

      vuokraamisen kokonaan, kun se näyttää noin kovasti nostavan verenpainetta.

    • äitöliini

      minulla oli aikoinaan mukava mökkivuokranantaja.rakensi oikein koirankopin kysyessäni koiran mukaantuloa.harmi kun hän ei enää elossa ja nyt pitäisi löytää uusi mökki johon koira ja kissat ovat tervetulleita.

      • mutta ikävä kyl

        Meille ovat lemmikit tervetulleita, mutta ikävä kyllä todella pieni osa koiranomistajista jättää mökit niin siistiksi kuin oli tullessa eli kaikki ei edes imuroi...
        Ovet ovat naarmuilla kun pikkukulta on jätetty yksin vieraaseen mökkiin...
        Toinen mikä harmittaa on se, että tullaan meidän omaan pihaan ja lasketataan koirat irti :(
        Meillä on itsella koiria ja kissoja, niin siitä syntyy helposti "tilanteita" ja kukkapenkit on poljettu usein jne


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe