Tämän vuoden E3(Electronic Entertaiment Expo)-tapahtumassa Shigeru Miyamoto (Nintendon pääjehu) piti uutistilaisuuden parille valitulle toimittajalle. Siellä hän kertoi, että uutta Zelda-peliä Wiille tehdään. Tässä pelissä Link on aikuinen. Uutta Wii MotionPlussaa saatetaan käyttää miekan käyttelemisen ja jousella ampumisen parantamiseen.
Tässä kuva, joka näytettiin kyseisessä tapahtumassa:
http://www.zeldadungeon.net/images/News/ZeldaWiiArt.jpg
Kuulemme tästä lisää aikaisintaan ensi vuoden GDC:ssä. (Game Developers Conference)
Uusi Zelda-peli Wiille 2010-2011!
10
1711
Vastaukset
- Fyro
...Päädyin taas tänne..
Tosin, pelistä on kuultu jo 2009 alkupuolella, mutta nyt se vasta varmistui oikeaksi tiedoksi...
...Pitää ostaa.- rndm.
Missä siitä kuultiin?
- Fyro
rndm. kirjoitti:
Missä siitä kuultiin?
En tiedä mistä peräisin, mutta...
Ootas hetki, siitä tais heti TP:n julkasun jälkeen olla juttua... Shigge tais sanoo että se on kehitteillä. - rndm.
Fyro kirjoitti:
En tiedä mistä peräisin, mutta...
Ootas hetki, siitä tais heti TP:n julkasun jälkeen olla juttua... Shigge tais sanoo että se on kehitteillä.Ahaa. Nyt kun mietin, niin taisi ollakkin.
- Fyro
rndm. kirjoitti:
Ahaa. Nyt kun mietin, niin taisi ollakkin.
Vieläkin repeilet mun jutuille.
- rndm.
Fyro kirjoitti:
Vieläkin repeilet mun jutuille.
Jotkut hyvii. lul, shigge.
- Son Goku
Jesjesjesjesjesjesjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Pelistä tulee varmaan yksi maailman mahtavimmista mut harmittaa että Link on aikuinen ;-( OOT:issa ja WW:ssä se on paljon "kivemman" näkönen.
- zelda fani
pitikin tulla lukemaan näitä..nyt kun tiedän että on tulossa uusi zelda niin täytyy jaksaa odotella sitä hartaasti..
- ZeldaFani
Olen suuri Zelda fani ja tuo peli on pakko ostaa!
- linkhero
JEE!
Ennakkotilasin uuden zeldan mäkin oon zelda fani. Näyttää helvetin hyvältä peliltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 616123
- 615542
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1224249- 543842
- 143775
- 323209
- 632951
- 592826
- 682568
- 471950