Häpeän tyhmyttäni.

ja jälkipuintia asiasta.

Vihaan itseäni kun luotin erääseen joka petti minut. On tehnyt temppuja muillekin, mutta en tiennyt hänestä.
Vihaan sitä, kun minulta kysytään miksi hän ei siedä minua. Hän nöyryytti minua ja koko elämäni on pilalla aina kun joku kysyy asiasta. Vihaan sitä.

Hän pilasi elämäni yhden, tärkeän asian. Joka päivä harmittaa, että luotin.

Epäonnistuin täysin koko asiassa. En tajunnut miten paha hän on ennen kuin hän teki temppunsa.

Ei liity rakkauteen.

6

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se siitä

Ehkäpä olet nyt oppinut yhden elämän tärkeistä läksyistä. Kaikki eivät ole sitä, mitä esittävät - heihin ei pidä luottaa. Jatka elämääsi ja pidä opit mielessä. Ihmiset löytävät kyllä pian uusia puimisen aiheita.

• itseäsi

on kyllä petetty joskus todella pahasti kun tollasia tänne kirjoittelet ja voit varmasti todella huonosti, kun sanot toiselle,että ei pidä luottaa, tai sua kohdellaan edelleenkin huonosti. No....toivottavasti se ei kuitenkaan menetä luottamustaan ihan kokonaan sunkaltaisesi vuoksi.

• pipi,,

päästäs kuulin eräiden kerran sanovankin niin jollain käytävällä ja heitä oli useimpia tyttöjä siinä. ai niin ja sanoivat myös, että menisit eri alalle kun et hommias osaa. Eikö siellä kukaan huomaa, ettet oikein täydellä teholla oikeestikkaan niitä hommias hoitele?

• vasta,.,.,.,.,.,.

huomaat kuinka tyhmä oot?? Mä huomasin sen jo kauan sitten.

• Kirkkovenekin

voi menettää monella tavalla.

• vaan susi.

Kannattaa sit skipata se kuvitelma, että äiti kuolemankamarissaan edelleen opettaa tytärtään,etenkin jos perhesidettä ei edes yyhoona ole,vaan äitiys-tyttäreys on lihavuus vs. laihuus - suhdanne.Saat vain vihaa,jos viet toiselta miehen.Etenkin, jos miehen omistaminen on koko elämän peruspilari tässä maailmassa.Ei sellainen pettynyt surija tee muuta kuin pottuilua,joten ei tupaan sit ängetäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4472
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2423
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1595
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1486
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1360
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      119
      1270
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1189
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1176
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1115
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35