Katsokaa täältä:
http://www.sahkonvartijat.fi
Saa edullisen sopimustarjouksen heti ilmaiseksi.
Edullinen sähkösopimus
7
1718
Vastaukset
- ei voi
olla edullinen, silkkaa kusetusta tämäkin.
- koko juttu
Itse olen pitänyt tätä pelleilynä ihan alusta asti.
Rekistöröidyin kuitenkin ja sopimustahan on odotettu kuukausitolkulla. Nyt kun se tuli, niin tarvitsisin jonku fakin koodin jolla pääsen sen katsomaan!?!?! Ei mulla ole mitään koodia, ehkä olen hukannut sen tai sitten en ole edes saanu, en muista. Mikis eivät voineet lähettää suoraa linkkiä tai peräti tarjousta sähköpostiin?
Kopsatkaapa tänne niin arvioidaan sopimuksen erinomaisuus.
Meneekö edes alle Vaasan Sähkön listahinnan, sen korotushan oli se joka laukaisi tämän yhteisostoidean. - tällä tarjouksella
koko juttu kirjoitti:
Itse olen pitänyt tätä pelleilynä ihan alusta asti.
Rekistöröidyin kuitenkin ja sopimustahan on odotettu kuukausitolkulla. Nyt kun se tuli, niin tarvitsisin jonku fakin koodin jolla pääsen sen katsomaan!?!?! Ei mulla ole mitään koodia, ehkä olen hukannut sen tai sitten en ole edes saanu, en muista. Mikis eivät voineet lähettää suoraa linkkiä tai peräti tarjousta sähköpostiin?
Kopsatkaapa tänne niin arvioidaan sopimuksen erinomaisuus.
Meneekö edes alle Vaasan Sähkön listahinnan, sen korotushan oli se joka laukaisi tämän yhteisostoidean.No olihan siellä viestissä "koodi"... Miksi tarjousta ylipäätään pitää pitää salassa?!?!? Eikö porukkaa olisi helpompi saada mukaan kun tarjous olisi vapaasti nähtävissä, se tietysti edellyttäisi sitä että tajous olisi hyvä.
Sähkövartijoiden neuvottelema sopimus oli tämä:
KOTIplus-yösähkö 2-aikamittaus (päivä-/yöaikamittaus)
Perusmaksu 3.50 eur/kk
Päiväenergia 5,93 snt/kWh
Yöenergia 4,93 snt/kWh
Ihan vertailun vuoksi Turku-Energian listahinta:
Perusmaksu 3.50 eur/kk
Päiväenergia 6,50 snt/kWh
Yöenergia 5,40 snt/kWh
Eli tuo määräaikainen menee sentään alle toistaiseksi voimassa olevan listahinnan.
Ja sitten vertailun vuoksi myös Vaasan Sähkön listahinta.
YÖSÄHKÖ
Perusmaksu 2.50 eur/kk
Päiväenergia 5,57 snt/kWh
Yöenergia 4,65 snt/kWh
Eipä tarvi vaihtaa.... - TÖRKYHINTOJA!
tällä tarjouksella kirjoitti:
No olihan siellä viestissä "koodi"... Miksi tarjousta ylipäätään pitää pitää salassa?!?!? Eikö porukkaa olisi helpompi saada mukaan kun tarjous olisi vapaasti nähtävissä, se tietysti edellyttäisi sitä että tajous olisi hyvä.
Perusmaksu 3.50 eur/kk
Yöenergia 4,93 snt/kWh
Perusmaksu 3.50 eur/kk
Yöenergia 5,40 snt/kWh
Eli tuo määräaikainen menee sentään alle toistaiseksi voimassa olevan listahinnan.
YÖSÄHKÖ
Perusmaksu 2.50 eur/kk
Yöenergia 4,65 snt/kWh
Eipä tarvi vaihtaa....PITIHÄN SE ARVATA! Turku Energia kun halvalla ei mitään myy, ainakaan halvemmalla kuin muut. Johan tuo kuukausimaksukin on järkky.
Voi hitsi, mulla maksaa kk-maksu 0e ja sähkön hinta tässä kuussa alle 0,5 senttiä.
KKS sähköstä etelä-lounais-suomeen - tuolla hinnalla
tällä tarjouksella kirjoitti:
No olihan siellä viestissä "koodi"... Miksi tarjousta ylipäätään pitää pitää salassa?!?!? Eikö porukkaa olisi helpompi saada mukaan kun tarjous olisi vapaasti nähtävissä, se tietysti edellyttäisi sitä että tajous olisi hyvä.
Perusmaksu 3.50 eur/kk
Yöenergia 4,93 snt/kWh
Perusmaksu 3.50 eur/kk
Yöenergia 5,40 snt/kWh
YÖSÄHKÖ
Perusmaksu 2.50 eur/kk
Yöenergia 4,65 snt/kWh
Eipä tarvi vaihtaa....Turkuenergian määräaikaisen yleinen tarjous.
http://www.turkuenergia.fi/index.php?page=78ad136c61b189e666e62f0b93df578
Yösähkö 3,50e/kk
6,25 snt/kWh (Päiväenergia)
5,35 snt/kWh (Yöenergia)
Sähkövartioiden soppari on ihan hyvä jos välttämättä haluaa ostaa sähkönsä Turkuenergialta. - Istahtelija
tuolla hinnalla kirjoitti:
Turkuenergian määräaikaisen yleinen tarjous.
http://www.turkuenergia.fi/index.php?page=78ad136c61b189e666e62f0b93df578
Yösähkö 3,50e/kk
6,25 snt/kWh (Päiväenergia)
5,35 snt/kWh (Yöenergia)
Sähkövartioiden soppari on ihan hyvä jos välttämättä haluaa ostaa sähkönsä Turkuenergialta.Minulle tulee Kraft&Kulturilta sähkö, maksaa 2,50 eur/kk, 5,00 snt/kWh päivä ja 4,00 snt/kWh yö.
- edut tulee?
"Yhdistämme mukaan liittyneet kotitaloudet yhdeksi suureksi osto- yhteenliittymäksi, jonka on mahdollista saada sähkömarkkinoilla suurasiakkaan edut"
Höpö höpö. Pörssierä sähköä on noin 8 760 000 kWh vuodessa. Tämä käytettynä keskimääräisesti tasaisella kulutuksella läpi vuoden, eli käyttösähkönä, saadaan jonkunlainen relevantti vertailu aikaan. Siispä verrataan ei sähkölämmitettyyn kerrostalokämppään. Keskimäärin vaikka 2000 kWh kulutus vuodessa. Tekee 4380 asuntoa.
Näiden asuntojen sähkön laskutus hoidetaan per asiakasta, ei mitään per jotain kilpailuttajaa. Jos ilman kuluja tekee, on se hyväntekeväisyyttä, enkä usko, että nuo "vartijat" alkavat maksamaan yhden ison laskun vastaanotosta ja jakamisesta 4380 asiakkaalle. Varsinkaan sitten siitä energiamäärän jaosta, koska eivät ole kuitenkaan tasevelvollisia (lue: ei vastuuta).
No palataan perusasiaan. Jos peruskuluttaja haluaa neljä laskua vuodessa, on postilaskuna 2-3 euroa/asiakas suoria kustannuksia ja järjestelmästä riippuen jotain vastaavaa tai enemmän järjestelmäkustannuksia. E-laskuna postituskulut ovat käytännössä noin puolet.
Nordpoolista ostaminen ja myyminen vaatii pääomaa. Lisäksi kaupankäynnistä tulee tietyt kustannukset. Ne ovat aina kokoluokassaan vakiot. Näistä ei saa etuja.
Mitä etuja siis kuvittelette tulevan? Enemmän pientä hoitamista ja näpräämistä, enemmän laskujen lähettämistä ja asiakaspalvelua? Enemmän sanomaliikenteen käytännön hoitamista ja selvittämistä eri puolille Suomea aiheuttaisi vähemmän töitä? Vähemmän siitä kustannuksia?
Huh huh. Aidosti kuluttaja saa edullisinta sähköä, jos malttaa itse hoitaa kilpailutuksensa. Vertaa hintoja esimerkiksi puolueettomalla vertailusivuilla www.sahkonhinta.fi ja pyytää tämän sivuston vaikka viideltä edullisimmalta ja luottettavimmalta vielä erilliset tarjoukset.
Lisäksi loppukäyttäjän kannattaa miettiä, haluaako kiinteää hintaa pidemmäksi aikaa vai hinnan kannalta riskialttiimman tuotteen käyttöönsä.
Periaatteessa sähköpörssiin sidottujen tuotteiden hinta vaihtuu kuukausittain. Samoin niiden myyjien hinta, jotka kertovat hankkivansa kaiken sähkönsä pörssistä. Näiden myyjien toistaiseksi voimassa olevien tuotteiden hinnat muuttuvat keskimäärin kaksi- kolme kertaa vuodessa. Määräaikaiset muuttuvat vain määräaikansa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939