Matkailu avartaa

Pentti Nelonen

Matkailu avartaa,,, minähän olen matkaillut ja matkustan.
Eräs Turkkulainen laulaa" joo mä matkustan, halki maailman..." kuvaa minua...Hahhaa

Asiaan, Taidan tilata matkan San Franciscoon
Tietenkin Meno-Paluu, käynpähän katsomassa kuuluisan
Alcatrazin vankilan, Hohhoo
http://www.kilroytravels.fi/Kohteet & seikkailut/Pohjois-Amerikka/USA/san_francisco.htm

Ja milläs muulla kuin American Airlines, koska niillä toimii
koneessa internet ja Windows toimii varmasti, Linuxsilla ei puhettakaan.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=34647

Ja kun mun kannettava on vielä maailman paras niin, eipä
siinä muut kuin kateelisena vikisee vieressä,Hohhoo
http://www.mbnet.fi/tuoteseuranta/tuotekortti.aspx?id=2487

11

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akun kesto olikaan tuolla kannettavalla (tai siis RAAHATTAVAHAN tuo on)? ;-)

Vai netti, älä sit saastuta lentokonetta winukallasi! ;-)

• Pentti Nelonen
    • haaveilee

taas.

• Taas Pentin joutavanpäiväistä haaveilua. Mustangijutut ovat loppuneet kun aloin penäämään valokuvaa siitä, sehän olisi helppo ujuttaa vaikka Pentin angelfiren sivuille mutta sitä Pentti ei tee koska hänellä ei ole mustangia. Nelonen myös esiintyy upseerina muttei pysty vastaamaan suomen ainoan reservin jalkaväkiupseereita kouluttavan oppilaitoksen ympäristöä koskeviin kysymyksiin. Jos Pentti nyt väität olevasi meriupseeri niin esitän kysymyksiä sitten Merisotakoulun ympäristöstä, ota Pentti huomioon että vietin itse siellä 2 vuotta joten tunnen senkin ympäristön ;)

Ei ollenkaan uskottavaa Pentti, sinun olisi aikaa aloittaa todistaminen pelkän huulenheiluttelun sijaan tai paskanpuhujen ja valehtelijan maineesi kukoistaa sekä edelleen kasvaa.

En löytänyt perhana vieläkään sitä taloni vesijohtoa vaikka kaivoin autotallin edustaa yli 4 metriä 1,5 metrin syvyyteen sokkelin alle, ilmeisestikin vesijohto tulee sitten autotallin päädystä joten joudun kaivamaan myös päätyä auki. Näin kovakuntoiselta linuxistilta homma käy kuitenkin helposti ja tarvittaessa todistan puheeni valokuvilla. Epäilen olisiko Nelosesta ojankaivajaksi. Niin, kaivinkonetta ei voi käyttää sillä konemies ei uskalla kaivaa ennenkuin vesijohto on paikannettu ettei katkaise sitä, siksi käsityötä.

• ATK-siantuntija
        exergy kirjoitti:

Taas Pentin joutavanpäiväistä haaveilua. Mustangijutut ovat loppuneet kun aloin penäämään valokuvaa siitä, sehän olisi helppo ujuttaa vaikka Pentin angelfiren sivuille mutta sitä Pentti ei tee koska hänellä ei ole mustangia. Nelonen myös esiintyy upseerina muttei pysty vastaamaan suomen ainoan reservin jalkaväkiupseereita kouluttavan oppilaitoksen ympäristöä koskeviin kysymyksiin. Jos Pentti nyt väität olevasi meriupseeri niin esitän kysymyksiä sitten Merisotakoulun ympäristöstä, ota Pentti huomioon että vietin itse siellä 2 vuotta joten tunnen senkin ympäristön ;)

Ei ollenkaan uskottavaa Pentti, sinun olisi aikaa aloittaa todistaminen pelkän huulenheiluttelun sijaan tai paskanpuhujen ja valehtelijan maineesi kukoistaa sekä edelleen kasvaa.

En löytänyt perhana vieläkään sitä taloni vesijohtoa vaikka kaivoin autotallin edustaa yli 4 metriä 1,5 metrin syvyyteen sokkelin alle, ilmeisestikin vesijohto tulee sitten autotallin päädystä joten joudun kaivamaan myös päätyä auki. Näin kovakuntoiselta linuxistilta homma käy kuitenkin helposti ja tarvittaessa todistan puheeni valokuvilla. Epäilen olisiko Nelosesta ojankaivajaksi. Niin, kaivinkonetta ei voi käyttää sillä konemies ei uskalla kaivaa ennenkuin vesijohto on paikannettu ettei katkaise sitä, siksi käsityötä.

Siinä tapauksessa Pentti on varmaan lentoupseeri.

• sitten
        ATK-siantuntija kirjoitti:

Pelastusarmeijan upseeri :o

• on korkeintaan

siipiveikko.

• juupajuujajees

Kuopion Potkukelkkapataljoonan varakorpraali.

• toivomus.

>...olen matkaillut ja matkustan.

Voisitko seuraavalle matkalle ostaa vain menolipun? ;)

Hävetttää nuo sun jutut näin suomalaisena.

• Pentti Nelonen
      • juupajuujajees

Ei sulla raukalla oo kuitenkaan varaa ostaa uutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe