Osaako joku viisaampi kertoa, että voiko samalla kun ostaa asemalta RER junan liput Disneylandiin, ostaa myös sisäänpääsylipun puistoon?!
Disneylandin liput
6
564
Vastaukset
- ''''
Me luettiin netistä ennen reissua että sekä Disneylandiin että Versaillesiin voi ostaa matka-sisäänpääsylipun. No kun asiaa tiedusteltiin infosta oltiin siellä sen näköisiä ettei olla koskaan asiasta kuultukaan. Voi vitsi miltä jonottamiselta oltaisiinkin säästytty jos sellaiset liput oltaisiin saatu, mutta siis meillä se ei ainakaan onnistunut.
- Pariisin matkaaja
Tiedän, että Versailles ainakin onnistui. Disneylandista ei ole omakohtaista kokemusta. Saattaa olla, että homma toimii vain joillakin asemilla?
- Kerran käynyt
Pariisin matkaaja kirjoitti:
Tiedän, että Versailles ainakin onnistui. Disneylandista ei ole omakohtaista kokemusta. Saattaa olla, että homma toimii vain joillakin asemilla?
Juuri näin!
Versailesiin ja diney landiin saa matka-pääsyliput vain joiltain asemilta - Pariisin matkaaja
Kerran käynyt kirjoitti:
Juuri näin!
Versailesiin ja diney landiin saa matka-pääsyliput vain joiltain asemiltaVersaillesin lippuja tarjottiin meille Saint-Michel'n asemalla aivan Notre Dame'n vieressä. Emme ottaneet tarjousta, koska meillä oli jo museopassi.
Museopassi on suositeltava, koska sillä voittaa aikaa jonoissa. Passillisilla on omat jonot monessa kohteessa ja ne liikkuvat oleellisesti nopeammin. - menossa
Versaillesin lippuja tarjottiin meille Saint-Michel'n asemalla aivan Notre Dame'n vieressä. Emme ottaneet tarjousta, koska meillä oli jo museopassi.
Museopassi on suositeltava, koska sillä voittaa aikaa jonoissa. Passillisilla on omat jonot monessa kohteessa ja ne liikkuvat oleellisesti nopeammin.Disneyyn kannattaa ostaa liput netitse.
Itse olemme menossa päiväksi, ja liput on tulostettuna valmiina.
Ostamme junalipun sitten asemalta. (pariisi-disney-pariisi) - kummaa
Versaillesin lippuja tarjottiin meille Saint-Michel'n asemalla aivan Notre Dame'n vieressä. Emme ottaneet tarjousta, koska meillä oli jo museopassi.
Museopassi on suositeltava, koska sillä voittaa aikaa jonoissa. Passillisilla on omat jonot monessa kohteessa ja ne liikkuvat oleellisesti nopeammin.me kun kyselimme juuri tuolta metroasemalta infosta yhdistelmälippuja sekä Versaillesiin että Disneyyn ja kumpaakin kyselyyn puisteltiin vaan päättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049