Irti Maidenista Ry

kuivilla jo vuosia

Kuuntelen nykyään kaikenlaista musiikkia. Nuorempana oli todella tärkeää että musiikki oli rankkaa ja nopeeta, mutta ei se ole niin justiisa enää. Suunnilleen samoissa genreissä pysyn edelleen.

Pengoin tuossa eräänä päivänä vanhoja tarvaroita ja löysin Iron Maiden -levyni pahvilaatikkojen kätköistä. Heti tuli hyviä muistoja mieleen ja latailin niitä soittimeen ja aloin kuunnella. Tuli aika nopeasti painetta seuraava ralli ja yhden levyn kävin läpi minuutissa. Tämä johtui siitä että naamani punoitti häpeästä ja raivosta: VITTU MITÄ PASKAA!!!

Siis jumalauta mitä paskaa. Lasten musiikkia. Yhtä nerokasta kuin Muumien tunnari tms. No eihän siinä mitään. Ajat olivat toiset ja olin silloin paljon nuorempi. Mutta jotkut vitun spedethän kuuntelee tätä paskaa koko elämänsä!!! Onneksi ei ole kyseisiä ihmisiä lähipiirissäni. Muuttaisin meinaan välittömästi sen luokse vittuilemaan niin pitkäksi aikaa että lopettaa sen paskan tai tappaa itsensä.

Ihan vaan vinkiksi teille vitun kasari-maiden-spedeille: Pitäkää taukoa tosta ti-ti-nalle-paskasta. Kuunnelkaa muutama vuosi kunnon bändejä (ei siis mitään kikkelibändejä) ja laajentakaa maailmankuvaanne. Älkää olko punaniska-maiden-juntteja vaan olkaa avoimia niin opitte ettei enää kakita housuun, apupyörät voi ottaa fillarista pois, eikä tartte aina pillahtaa itkuun jos tikkari tipahtaa hiekkaan.

Muussa tapauksessa menkää hiekkalaatikolle imemään tuttia. Älkää ilmestykö esim. mihinkään baariin kulahtaneessa Iron Maiden -paidassa selittämään missä maailman vitun kolkassa olet kyseistä paskaa käyny livenä todistamassa tai tiedustelemaan kaikilta: "mikä on niitten paras levy? - Aijaa, no tänään mun mielestä..." Tai sitte vaan tapatte ittenne. Vaikka joukolla.

22

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoruuden uhoa

      ollapa itsekin taas kerran noin nuori ja ehdoton X''D

    • ..MULKKU!

      FOREVER!

    • 1971

      Joko oot sniffannu päivän kumiliima annoksen,vitun goootti???Mikäs se on pojun musiikkimaku sitten nyt..?Vai etkö uskalla paljastaa??POJU...

    • ensinnäkin

      iron maiden ei ole paskaa ja toiseksi hyppää vaikka rekan alle iso runkkari. Jos et pidä Iron maidenista mee kuuntelee vaikka pikku geetä ja mee puhelee tonne rap palstalle.

    • listaa

      Laita spedealoittaja lista niistä mainitsemistasi kunnon bändeistä niin nähdään minkälaista HEVONPASKAA ne sinun "kunnon" bändit ovat. Hahhahhahaaaa

      Anna tulla aloittaja-apina listaa, niin katsotaan sinun pellebändien taso. Voit sitten tyhmä apina ampua itseltäsi aivot pihalle jos niitä edes on.

      No niin, missä lista? Ai eikö ole tyhmällä apinalla mitään listaa "kunnon" bändeistä?

    • <___________>

      Jos Maiden ei uskomattoman live-shownsa, nerokkaitten sävelystensä ja mitä hienoimpien sanoituksiensa kanssa ole kunnon bändi, niin mikä sitten? Joku iivaileva seksiä, viinaa, bändäreitä, huumeita ja paskaa musaa ed. mainituista aiheista esittävä homopoppoo vai?

      • <___________>

        *diivaileva, ei iivaileva :D


    • Mikäs nyt tuli..

      Ihmisillä on eri musiikkimakuja, jotkut pitävät Maidenista, jotkut ei. En oikein ymmärä tämän viestin merkitystä, mitä tällä yritetään saavuttaa? Itse pidän maidenista, mutta kuuntelen myös muita ''raskaampia'' bändejä. Mitä helvetin väliä sillä on kuka soittaa nopeiten/kuulostaa ''pahimmalta''. Minulle Maiden on aina ykkönen uskomattomien sävellyksien, sanoitusten ja kitaraharmonioiden takia.

      ps. voisit mennä angstaamaan johonkin muualle, kaltaisesi teini x;t pistää kyllä naaman punaiseksi.

    • Maiden since 1983

      Voi voi näinköhän tämäkii on vaa joku provo mikä on ilmeisen epäonnistunu. Eikös nää musamieltymykset ole vähä semmosii juttuja että mieltymyksiä on yhtä monta kun on kuulijoitakin. Vitun kasari-maiden-spede, lol, toihan oli ihan vitun hyvä juttu mun mielestä.

    • Maiden for ever

      Mitä helvettiä? Maiden titinallepaskaa? Oletkos käynyt koskaan Maidenin keikalla tai kuunnellut, tarkoitan todella, että kuunnellut levyjä? Ei sillä tavalla että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vaan iha antaumuksella kuunnellut. Kuuntelen itse raskaampaa metallia ja kevyempää rokkia, mutta IRON MAIDEN ON JA PYSYY PERKELE

      • speak!

        Joo. Ja jostain syystä ei tämän jutun aloittajalla ole ollut munaa vastata näihin enemmän tai vähemmän asiallisesti esitettyihin vastauksiin tai kysymyksiin :P


      • kuivilla jo vuosia
        speak! kirjoitti:

        Joo. Ja jostain syystä ei tämän jutun aloittajalla ole ollut munaa vastata näihin enemmän tai vähemmän asiallisesti esitettyihin vastauksiin tai kysymyksiin :P

        1) Olen kuunnellut maidenia vuosia, en kuuntele enää. Livenä en ole nähnyt. Jos mielestänne minun on pakko nähdä bändi livenä ennenkuin voin mitään sanoa, niin miten olette alunperin löytäneet koko bändin? Menittekö heti ensimmäisenä livenä katsomaan? Livessä on kyse muustakin kuin musiikista.
        2) Voin sanoa maidenin olevan paskaa vaikka en listaa parempia bändejä. Enkö esim voi sanoa että pikku-g on paskaa jossen listaa jotain parempaa?
        3) Viestin pointti on siinä että te maiden-idiootit jauhatte maidenista jatkuvasti. Myös ihmisille joita ei kiinnosta. Pitäkää turpanne kiinni. Te hehkutatte, minä sanon että paskaa. Heti ollaan naama norsun vitulla. Teillä on joku vitun oikeus jauhaa, mutta eriävää mielipidettä ei saa ilmaista?


      • Vikisijäkö
        kuivilla jo vuosia kirjoitti:

        1) Olen kuunnellut maidenia vuosia, en kuuntele enää. Livenä en ole nähnyt. Jos mielestänne minun on pakko nähdä bändi livenä ennenkuin voin mitään sanoa, niin miten olette alunperin löytäneet koko bändin? Menittekö heti ensimmäisenä livenä katsomaan? Livessä on kyse muustakin kuin musiikista.
        2) Voin sanoa maidenin olevan paskaa vaikka en listaa parempia bändejä. Enkö esim voi sanoa että pikku-g on paskaa jossen listaa jotain parempaa?
        3) Viestin pointti on siinä että te maiden-idiootit jauhatte maidenista jatkuvasti. Myös ihmisille joita ei kiinnosta. Pitäkää turpanne kiinni. Te hehkutatte, minä sanon että paskaa. Heti ollaan naama norsun vitulla. Teillä on joku vitun oikeus jauhaa, mutta eriävää mielipidettä ei saa ilmaista?

        Aika rumaa yleistystä. Miten sitäpaitsi voi leimata sellaisen bändin kuin Maiden tuosta vain paskaksi?! En minäkään liiemmin esim. Metallicaa tai Queeniä kuuntele (Bohemian Rhapsody on toki hienoimpia koskaan tehtyjä kappaleita), mutta en nyt mene suoralta kädeltä niitä paskaksikaan leimaamaan.

        Jos on tehnyt sellaisen uran kuin Maiden, sellaisia mestariteoksia kuin Maidenin Seventh Son of a Seventh Son tai A Matter of Life And Death ei voi olla paska. Tykkäsi tai ei.


      • Tällaista tänään
        Vikisijäkö kirjoitti:

        Aika rumaa yleistystä. Miten sitäpaitsi voi leimata sellaisen bändin kuin Maiden tuosta vain paskaksi?! En minäkään liiemmin esim. Metallicaa tai Queeniä kuuntele (Bohemian Rhapsody on toki hienoimpia koskaan tehtyjä kappaleita), mutta en nyt mene suoralta kädeltä niitä paskaksikaan leimaamaan.

        Jos on tehnyt sellaisen uran kuin Maiden, sellaisia mestariteoksia kuin Maidenin Seventh Son of a Seventh Son tai A Matter of Life And Death ei voi olla paska. Tykkäsi tai ei.

        Miksi näihin keskusteluihin edes vastaillaan? Kun seuraa Iron Maidenin levyjen myyntimäärää, niin voidaan jo suoralta kädeltä sanoa ettei yhtye ole paska, sillä jos olisi, levyjä ei ostettaisi.

        Ok, kaikilla saa olla mielipiteensä, minäkään en esimerkiksi kuuntele esimerkiksi black metalia enkä räppiä, enkä siltikään leimaa niitä paskoiksi. Näilläkin voi olla suuret levytys- ja fanimäärät, sen takia en sanoisi bändejä/genrejä paskoiksi vaikken itse pitäisikään niistä.

        Iron Maiden ei ole huono bändi. Sen nyt kaikki vähänkin heavy metal -piireihin tutustuneet tietävät, kaikki eivät vain tykkää siitä. Monien sellaisten, joiden mielestä Iron Maiden on paskaa, syyt valitukseen ovat joko "bändin tylsä soittotapa" tai "Brucen lauluääni". Jos ei tykkää bändin soittotavasta, ei ole pakko kuunnella bändiä, kokeilee vain suosiolla jotain toista yhtyettä eikä itke foorumeille "että tämä nyt on minusta paskaa".

        Ja sama laulun kanssa, jos ei tykkää niin sitten joko kuuntelee vain soittoa tai vaihtaa bändiä. Minäkin kuuntelen välillä Children of Bodomia, mutta vain soiton takia, henkilökohtaisesti en pidä Laihon lauluäänestä. Enkä silti tee tänne keskustelualueita, joissa valitan puoli sivullista kuinka laulu on sellaista vitun rääkymistä (eikä sekään loppujenlopuksi niin huonoa ole).

        Musiikkia ei ole pakko ottaa vastaan niin kriittisesti. Minäkin kun ensimmäisiä kertoja kuuntelin esim. Metallicaa tai Acceptia, totesin yhtyeiden olevan ihan köpöjä. Nykyään, kun olen kuunnellut kumpiakin yhtyeitä vuosia, ne ovat yksiä suosikkibändeistäni.

        Ja jos, kuten tapauksessasi, löytää jostain pimeydestä vanhan bändin, jota tuli ennen kuunneltua ja tuomitsee yhtyeen kuulostavan nykyään huonolta, niin mitä sitten? No big deal, sitten ei vain tykkää, ei tarvitse jakaa täällä kärsimyksiään.

        Keskustelun aloittaja mainitsi viimeisessä kappaleessaan sen, kuinka Iron Maiden -paitaiset pellet tulevat kyselemään bändin parhaita levyjä. Noh, tällaiseen tapaukseen en ole ikinä törmännyt, vaikka Iron Maiden -piireissä olenkin kulkenut. Jos kyselee tuntemattomilta (esim. sellaisilta, jotka eivät ole edes kuulleet kyseisestä bändistä) tuollaisia kysymyksiä, niin ei ole sitten välttämättä fanillakaan kaikki kohdalla. Jos on ala-asteella, niin sitten ehkä muttei vanhemmissa piireissä (ellei ole keskittymishäiriö tjms.). Ei silti tänne tarvitse valitella kurjuuttaan.

        Komppaan vielä ylempää postia, Iron Maidenin kaltainen yhtye ei voi olla paska, vaikkei yhtään tykkäisi. Sama jos sanoisin vaikka Beatlesia paskaksi. En ole pahemmin kyseistä yhtyettä kuunnellut, mutta tiedän Beatlesien jätkien menestyksestä, ja sitäkään yhtyettä ei voi sanoa paskaksi, vaikkei itse tykkäisikään.

        Siinä on keskustelun aloittajalle vähän mietiskeltävää. Ymmärrän purkauksesi, jos olet alaikäinen, mutta jos olet jo täysikäinen niin sitten suosittelen harkitsemaan jonkinlaista rentouttamisterapiaa, tuollainen teksti on kauheaa jopa 13-vuotiaalta.


      • Since1982Maiden4ever
        kuivilla jo vuosia kirjoitti:

        1) Olen kuunnellut maidenia vuosia, en kuuntele enää. Livenä en ole nähnyt. Jos mielestänne minun on pakko nähdä bändi livenä ennenkuin voin mitään sanoa, niin miten olette alunperin löytäneet koko bändin? Menittekö heti ensimmäisenä livenä katsomaan? Livessä on kyse muustakin kuin musiikista.
        2) Voin sanoa maidenin olevan paskaa vaikka en listaa parempia bändejä. Enkö esim voi sanoa että pikku-g on paskaa jossen listaa jotain parempaa?
        3) Viestin pointti on siinä että te maiden-idiootit jauhatte maidenista jatkuvasti. Myös ihmisille joita ei kiinnosta. Pitäkää turpanne kiinni. Te hehkutatte, minä sanon että paskaa. Heti ollaan naama norsun vitulla. Teillä on joku vitun oikeus jauhaa, mutta eriävää mielipidettä ei saa ilmaista?

        Meillä täällä pohjosessa on tapana laittaa Maiden vermeet päälle pari kertaa vuodessa ja lähteä ihan ovelta..ovelle viestittämään Iron Maidenin ilosanomaa :-D Kerroppa URPO osote niin käydään käännyttään sinutkin takas tähän 666 lahkoon :-D, ja ens kesänähän lahkolaiset kokoontuu taas sinne olympia staaaadiumille.Sinne vaan kallioitten päälle ihmetteleen fanien käytöstä...LIPPUAHAN SULLA EI URPO VARMAAN OLE VARA OSTAA.Että hyvää syksyä ja pysyhän vaan kotona kuuntelemassa sitä Tuiskun Anaa :-D


      • öröröröriörö
        Since1982Maiden4ever kirjoitti:

        Meillä täällä pohjosessa on tapana laittaa Maiden vermeet päälle pari kertaa vuodessa ja lähteä ihan ovelta..ovelle viestittämään Iron Maidenin ilosanomaa :-D Kerroppa URPO osote niin käydään käännyttään sinutkin takas tähän 666 lahkoon :-D, ja ens kesänähän lahkolaiset kokoontuu taas sinne olympia staaaadiumille.Sinne vaan kallioitten päälle ihmetteleen fanien käytöstä...LIPPUAHAN SULLA EI URPO VARMAAN OLE VARA OSTAA.Että hyvää syksyä ja pysyhän vaan kotona kuuntelemassa sitä Tuiskun Anaa :-D

        Menepä sitten kuuntelemaan sitä ''aikuisten musiikkia'' siitä. :'> Kokeilepa vaikka Hevisaurusta. :'D


      • ........
        kuivilla jo vuosia kirjoitti:

        1) Olen kuunnellut maidenia vuosia, en kuuntele enää. Livenä en ole nähnyt. Jos mielestänne minun on pakko nähdä bändi livenä ennenkuin voin mitään sanoa, niin miten olette alunperin löytäneet koko bändin? Menittekö heti ensimmäisenä livenä katsomaan? Livessä on kyse muustakin kuin musiikista.
        2) Voin sanoa maidenin olevan paskaa vaikka en listaa parempia bändejä. Enkö esim voi sanoa että pikku-g on paskaa jossen listaa jotain parempaa?
        3) Viestin pointti on siinä että te maiden-idiootit jauhatte maidenista jatkuvasti. Myös ihmisille joita ei kiinnosta. Pitäkää turpanne kiinni. Te hehkutatte, minä sanon että paskaa. Heti ollaan naama norsun vitulla. Teillä on joku vitun oikeus jauhaa, mutta eriävää mielipidettä ei saa ilmaista?

        on LIVE bändi vitun angsti teini! et todellakaan tiedä puoliakaan siitä mitä se on,jos et ole livenä nähnyt.


      • napsahti
        kuivilla jo vuosia kirjoitti:

        1) Olen kuunnellut maidenia vuosia, en kuuntele enää. Livenä en ole nähnyt. Jos mielestänne minun on pakko nähdä bändi livenä ennenkuin voin mitään sanoa, niin miten olette alunperin löytäneet koko bändin? Menittekö heti ensimmäisenä livenä katsomaan? Livessä on kyse muustakin kuin musiikista.
        2) Voin sanoa maidenin olevan paskaa vaikka en listaa parempia bändejä. Enkö esim voi sanoa että pikku-g on paskaa jossen listaa jotain parempaa?
        3) Viestin pointti on siinä että te maiden-idiootit jauhatte maidenista jatkuvasti. Myös ihmisille joita ei kiinnosta. Pitäkää turpanne kiinni. Te hehkutatte, minä sanon että paskaa. Heti ollaan naama norsun vitulla. Teillä on joku vitun oikeus jauhaa, mutta eriävää mielipidettä ei saa ilmaista?

        Kuuntele mitä haluat ,mutta turha täällä vingut kuin vinkulelu


    • 8+7

      mun luon vittuilemaan..katotaan kauanko se leuka toimii ;-)

    • maiden!

      Kai sitä täytyy lähteä tästä hiekkalaatikolle. Paitsi kun on lunta maassa niin keväämmällä sitten.

    • Ottaako pattiin :)

      Löysin tän vahingossa kun haeskelin keskustelua siitä miksi nykyään ei enää tule hyviä uusia bändejä? Nuoriso on laiskistunut ja gängstaräppikin on kaluttu loppuun! Mitä tulee aloitukseen niin Haista Paska! Jos ei ole parempia bändejä mainita, niin pitää vaan turpansa kiinni...Onko tyhmempää nähty ku nillittää jostain bändistä josta ei pidä eikä kuuntele "enää", näkemisestä puhumattakaan!!! Ja tohon sun onnettomaan r.y:n ei liity kukaan järkevä ja ajatteleva ihminen, hah hah!

    • Tapa ittes

      Teeppä maailmalle palvelus ja tapetoi sen viiden neliön lähiöyksiösi seinät niillä pienillä aivoillasi. 12- kaliiperinen antaa mukavan tasaisen kerroksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe