Parvekkeelta kuseminen

häiritsee

Taloyhtiössä on yksi mies joka kusee parvekkeelta pihalle. Kun asiasta on valitettu hän sanoo että omakotitalossa hän kusi aina rappusilta ja ei se häntä häiritse.
Humalassa se aina kusee. ei se sihtaile ketään, kuseevaan jotta piha lotisee.
kuka mahtais jotain tuolle kusimaakarille

16

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gosari

      Tai samantien viritätte muutaman suojaamattoman 230V kaapelin juntin partsin alle.
      Kuulette varmasti kun ukko käy kusella;)

      • kuvaan

        Laittakaa ukon kuva nettiin kaikkien katsottavaksi. Tulee kuuluisaksi samalla kun todistaa itse itsensä teossaan.


    • Jari-22

      Jos, vaikka olisitte yhteydessä näihin henkilöihin, niin sitä kautta voisi löytyä ratkaisu?

      Jos kanttia on niin kuvatkaa tapahtuma ja sitten ei muuta, kuin toimittamaan kuvaa eteenpäin viranomaisille, niin eiköhän se aikanaan lopu. Yksi vaihtoehto on myös laittaa kuva henkilöstä " pissimässä " parvekkeelta.

      Luulisi hävettävän...?

      • hih hih

        Jos henkilön elin näkyy selvästi: "Sukupuolisiveellisyyden loukkaaminen" tai jotain sinnepäin. Poliisia varmaan kiinnostaisi, jos olisi lisäksi lapsia näkemässä ;)


    • siis oikeesti

      Jos tämän viestin tarina on totta, niin ihmetellä täytyy!

      Mies on mitä ilmeisemmin itsensäpaljastaja. Hänellä on kai kova tarve saada elimensä muiden(kin) näkyville.
      Voihan olla, että pili on niin pieni, ettei sitä (kauas) näy, mutta ottamalla hepistä kuva ja laittamalla se alkuun vaikka kerrostalon ilmoitustaululle, niin eiköhän äijää selvinpäin hävetä.
      Ja jos se pippeli on niin pieni, ettei sitä kuvasa näy, niin sen kohdanhan voisi suurentaa, mikä varmaan vielä enemmän harmittaisi ko. miestä ;)

      • kokemusta on

        oma ylänaapuri kans tykkää kusta parvekkeeltaa alas ja voi vittu jos kerranki kusee mun niskaa nii sit loppuu! Ja jos toi kyseinen tyyppi asuu sun alapuolellas nii tee sillee ku mää tein tol yhel tyypil mikä asu pari kerrost mun alapuolel ja tykkäs kans kusta alas sielt onnessas, nii eka kaadoin kaljat sen pääl ja heitin lopuks sitä tupakil, nii joha lähti kaveri vikkelää pois kusemast sielt toisten niskaa,ihme junttei kyl riittää.. eri juttu jos asut jossai omakoti talos ja käyt vaik jossai puskal kusel, mut ei vittu ku parvekkeelt kylmäst alas toiste niskoihi hyväl tuuril...


      • myös ison omaava

        Mutta jos elin onkin ISO mitä sitten? Siinä on koko taloyhtiön rouvat kytiksellä alapuolella ja henkilön ovikelloa pimputtelemassa ja päiväkahveelle pyytelemässä, kun oma pienipilinen miehenpuolikas on töissä


    • omalta...

      parvekkeeltaan saa kusta?

      • kusta

        ongelma tulee vaan siitä et se kusi tippuu jonkun muun kun sun parvekkeen ohi maahan, tuuli kun käy niin lirisee alakerran parvekkeelle. hommaa pytty mihin lorruutat ja tyhjennä välillä vessaan.


      • Parveketta
        kusta kirjoitti:

        ongelma tulee vaan siitä et se kusi tippuu jonkun muun kun sun parvekkeen ohi maahan, tuuli kun käy niin lirisee alakerran parvekkeelle. hommaa pytty mihin lorruutat ja tyhjennä välillä vessaan.

        Parveke on aina taloyhtiön omaisuutta!! Näin ollen ei voi kusta omalta parvekkeelta! Tämän takia myös parvekkeet pitäisi olla yhteneväiset kaikilla asukkailla.


    • uuuu

      Tämähän on Puutarha-palsta eikä Naapuri-palsta.

      • Anonyymi

        Jos kusoo pimeän aikaan, on mahdotonta torentaa


    • Anonyymi

      Eihän sen pahempi kuin että kusettaa rakkeja mihin sattuu ja paskatavatkin jopa parvekkeiden alle. Kumpi pitäisi lopettaa, rakki, omistaja vai molemmat?

      • Anonyymi

        Lopeta itsesi niin et saa syytteitä


      • Anonyymi

        Kannattaa kerätä ruiskuun kusta ja suhkuttaa rakin ja omistajan päälle.


    • Anonyymi

      haluaisin lisätietoa tästä asiasta? joko kusemisongelma on ratkennut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe