Minua kutsuttinn pokeksi tohon lähi kuppilaan ja nyt en oikein tiedä menenkö jollekki portsarifirmalle töihin vai laitanko oman toimi nimen pystyyn ja minkä verran osaisin laskuttaa. juttelin ton joka nyt on siinä töissä et sillä on vähä saman tapainen kuin toiminimi mut eri nimel en nyt muista sitä. ja se ottaa pelkästään tipit ja narikka maksut. ei tunti palkkaa. miten sit verotusten kanssa sit paljonko sinne ilmoitetaan tuloista jos illalta tulee 100e
niin paljonko verottajalle?
oisin ite mielummin töissä jollekki toiselle mut paljonko tuntipalkka 10-15e
miten kannattaa tehdä portsari hommia
vasta alkaja
1
647
Vastaukset
- mökö88
yleensä rafla maksaa pienen pimeän 40-70e..... ja asiakkaan rahat pidät itse....pimeenä tietenkin....................ainakin näissä kaupungeis missä olen pyörinyt.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146